Різдвяний Янгол (витинанка)

Про матеріал
Формувати ключові та предметні проєктно-технологічні компетентності , необхідні для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурне й національне самовираження. Вчити виконувати елементарні графічні зображення ; читати інструкційні картки із зображеннями для поетапного виготовлення виробу. Розвивати творчі здібності ,мілку моторику ,діяльнісний підхід . Виховувати працелюбність ,уважність ,вміння співпрацювати у групі .
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

 для 4-го Б  класу з дизайну і технологій

“Різдвяний ангелик”

 

 

 

 

 

 

підготувала вчитель початкових класів:

Кіцай л.л.

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

 

Дата :06. 12. 2023 р.

 

Тема :Різдвяний Янгол (витинанка)

 

 

 

Мета:  Формувати ключові та предметні проєктно-технологічні компетентності , необхідні  для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурне  й національне   самовираження.

Вчити виконувати  елементарні  графічні зображення ; читати  інструкційні  картки  із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Розвивати творчі здібності ,мілку моторику ,діяльнісний підхід .

Виховувати працелюбність ,уважність ,вміння співпрацювати у групі .

 

Обладнання для учнів: зразки готових виробів,   ножиці, декоративна нитка.

Обладнання для вчителя ноутбук, мультимедійна  презентація,

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1.1 Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ -

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо старанно,

Щоб сказати у кінці,

Що у нашім дружнім класі

Діти, просто, молодці.

1.2 Створення сприятливого психологічного комфорту в класі

- Покладіть руки на парту, заплющте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

- Розплющте очі і починаємо працювати.

1.3 Перевірка готовності учнів до уроку

Сьогодні ми будемо подорожувати зимовими стежинами. А для подорожі нам потрібно взяти все необхідне. Давайте перевіримо, чи все є у вас на столах. А у вас на партах повинні бути ножиці; декоратина нитка; сніжинки для самооцінювання.

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

2.1. Вступна бесіда

-                Чи любите ви зиму?

-                Чим вона вас приваблює?

-                Діти, а ви вірите у дива?

-                Я запитала про дива саме тому, бо сьогоднішній урок буде незвичайним. Адже, саме в новорічні і різдвяні дні трапляються різні дива. А чи знаєте ви кого називають нашими охоронцями?

-                Так, дійсно, це ангели. І на різдвяні свята ми згадуємо про них найчастіше, бо саме у це свято вони проявляли себе найбільше. Ангелики вміють робити неймовірні речі й бути присутніми в кожну хвилину життя.

-                Ось подивіться і послухайте казку про різдвяного ангелика.

Перегляд мультфільму «Ангели хранителі»

 

-                Діти, сподобалась вам історія?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми будемо працівниками майстерні, в якій виготовляють витинанки у формі ангела. На попередньому уроці ми вже спробували працювати у техніці витинанки.

Витинанка – стародавній вид українського народного декоративного мистецтва, що має глибокі та багаті традиції. Це прикраси житла, вирізані, ножицями, ножем  на папері, чи іншому  матеріалі.

На свята українці виготовляли особливі витинанки: у вигляді сніжинок-зірочок чи постатей ангелів. Наша витинанка “Різдвяний ангел” також буде особлива адже вона буде оберегом. Виготовимо такого ангеликазполімерного матеріалу ЕВА.

 

ІV.Вступний інструктаж і практична самостійна діяльність учнів

4.1 Поетапне зображення вчителем витинанки (відеодемонстрація)

4.2. Практична робота.

-                Правила роботи і техніка безпеки

-                Робоче місце має бути упорядкованим (олівці, ножиці, папір — на своїх місцях).

-                Візерунок спочатку виконати олівцем, а потім — вирізати ножицями.

-                Під час роботи не розмахувати олівцями й ножицями.

-                Передавати ножиці одне одному тільки кільцями вперед.

-   Після завершення роботи все сміття акуратно прибрати.

4.3. Виконання практичної роботи учнями в групах .

(Під час виконання практичної звучить мелодія)

4.4. Пальчикова гімнастика “Зимова казка”(відеодемонстрація)

4.5. Продовження виконання практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

5.1. Демонстрація виробів (фотосесія)

5.2. Рефлексія (Самооцінювання)

Отже, наш урок підходить до завершення. Ви дуже добре попрацювали. Ви задоволені своєю роботою?

-            Що нового ви дізналися на уроці?

-            Чого навчилися?

-            Які труднощі виникали в роботі?

-            Що вдавалося найлегше ?