Різноманітний світ тварин

Про матеріал
Тема: Різноманітний світ тварин. Мета: вчити аналізувати і слухати музичні твори, формувати міжпредметну естетичну компетентність, збагачувати словниковий запас учнів шляхом введення нового поняття "Зерно інтонації; * розвивати навички працювати за зразком та певним алгоритмом, дрібну моторику рук, музичний слух, творчі здібності учнів, фантазію, мислення, дисциплінованість; * виховувати патріотичні почуття, інтерес до мистецтва, естетичне сприйняття навколишнього світу, продовжувати виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до природи. Тип уроку: комбінований Методи і прийоми: бесіда, розповідь, пояснення, ілюстрація,мультимедіа, практична робота. Інтерактивні методи: робота в групах, ігрові технології, досліди,проблемний метод, "Мозковий штурм".
Перегляд файлу

Урок з  музичного  мистецтва      .   2-В  клас.  28.11.2019.

Тема: Різноманітний  світ  тварин.

Мета:  вчити аналізувати і слухати музичні твори, формувати міжпредметну  естетичну компетентність, збагачувати словниковий запас  учнів  шляхом введення нового поняття "Зерно інтонації;

* розвивати навички працювати за зразком та певним алгоритмом, дрібну моторику рук, музичний слух, творчі здібності учнів, фантазію, мислення, дисциплінованість;

* виховувати патріотичні почуття, інтерес до мистецтва, естетичне сприйняття навколишнього світу, продовжувати виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: комбінований

Методи і прийоми: бесіда, розповідь, пояснення, ілюстрація,мультимедіа, практична робота.

 

Інтерактивні методи: робота в групах, ігрові технології, досліди,проблемний метод, "Мозковий штурм".

 

Хід уроку:

І. Організація класу.

1.Привітання:

До світу фантазії зробимо крок

Ми починаємо мистецтва урок

Розспівка  в  колі «Зробим  коло».

https://www.youtube.com/watch?v=J0524upJe3I&list=RDJ0524upJe3I&start_radio=1

 

Вчитель: Я рада Вас вітати на нашому уроці. Рада бачити вас в гарному настрої. Щоб наш урок пройшов цікаво та корисно у нас на уроці є правила, яких ми повинні дотримуватись. Це правила долоньок. (додаток 1)

Червона долонька – мовчанки

Жовта долонька –тиха  робота

Зелена долонька  -кричалки.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

- Діти, зараз ми з вами згадаємо, деякі музичні інструменти, для цього пограємо в гру.

       Гра "Звірі-музиканти"

1.Покажіть як лисичка грає на барабані

2. Покажіть як ведмідь грає на сопілці

3. Уявіть як жабка грає на скрипці

4.Покажіть як вовк грає на фортепіано

 

ІІІ. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності.

- Аби дізнатися тему нашого уроку, вам треба розшифрувати слово. Прочитайте літери лише червоного кольору.

КмолАРгопНАссскВАоггеЛ

- Яке отримали слово? Хто знає, що таке карнавал?

(Карнавал - театральне дійство, масове  гуляння, що супроводжується  музикою, яскравим вбранням.

- Тож тема нашого уроку " Різноманітний  світ  тварин".Всіх  тварин  одночасно  ми  зможемо  побачити  на  карнавалі  тварин. Ми одягнемо  маски тварин,які  ви  виготовили   самостійно. А ще  уявно потанцюємо зі слоном французького композитора Каміля Сен-Санса, дізнаємося що таке "зерно інтонації" та  вивчимо  пісеньку  про  левенятко.

Вчитель:  Я запрошую вас на наш карнавал, це буде карнавал тварин.

ІV. Вивчення та осмислення нового матеріалу.

1. Ознайомлення з поняттям "Зерно інтонації". Проблемний метод.

- Діти, а який же карнавал без музики? А як ви гадаєте з чого починається музика?

- А з чого починає рости колосок? (З зернини)

- Діти, музика дуже схожа на рослинку, тому що як колосок починає рости із зернини, так і мелодія виростає з одного або декількох звуків, тобто "зерен", тому в музиці існує таке визначення "Зерно інтонації".

 

2. Слухання музики. Уривок із сюїти "Карнавал тварин".

https://www.youtube.com/watch?v=QfWjRujfowU

- А нагадайте мені, як називають людину, яка створює музику? (Композитор)

- Зараз ми познайомимося з творчістю відомого французького композитора, піаніста і педагога Каміля Сен-Санса. Ви вже знаєте що музика може передавати не тільки емоції, але й зображення, тому наше з вами завдання слухавши уривок із сюїти "Карнавал тварин" уявити, яка ж тваринка першою завітала на карнавал.

- Якщо не здогадалися, то відгадайте загадку:

Це тварина темно –сіра,

Товстонога, товстошкіра.

Я локатори –два вуха,

Довгим носом спину чуха.

Гострі бивні –наче роги…

Гей, тікайте всі з дороги!

Не примара це, не сон,

А великий сірий…

Вчитель: Діти, слон найбільша  тварина  серед всіх звірів.

 

 

V .Аналіз музичного твору

Вчитель: Зараз ми з вами послухаємо твор. Перед вами лежать картки, на яких зображені тварини. Якщо ви вважаєте що це лев, або інша тварина то прищепкою  позначте  її. (додаток 2)

- Які музичні інструменти ви почули?(два фортепіано, контрабас)

- Який характер музики?( Бадьорий, спокійний, жартівливий, енергійний)

- Який темп? ( Спочатку швидкий, потім повільний)

 

Гра-пазли   музичних  інструментів (  робота  в  групі).

Викласти  музичні  інструменти  і  назвати їх.

 

Фізкультхвилинка

Черепаха-аха-аха.

https://www.youtube.com/watch?v=cpEAYxMUYNw

 

Загадка

Серед звірів хто найголовніший?

З гривою шикарною, хоробрий

Він не звик приховувати свій гнів,

Звірів він цар, це лютий …

Відповіді дітей: (Лев)

Вчитель: Так, це цар звірів лев.

Чому?

 

.Робота над вокально –хоровими навиками

Розпівка  

https://www.youtube.com/watch?v=wY-mPaTEHa4

Розучування пісні « Левеня» муз. В .Гребенюка слова Н. Іванюка

Вчитель: Послухайте пісню « Левеня» . Поміркуйте, як потрібно виконувати цю пісню?

Виконання пісні

Досліди.

№1

№2

№3

№4

Послухайте  вірш.

Для роботи й відпочинку

має музика хатинку.

Дім у неї особливий —

із п’яти тоненьких ліній.

Здавна зветься хатка та —

нотоносець, нотний стан.

Оселилися в хатині

ноти — звуків господині.

Нот-сестричок тільки сім:

до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Викладання  на  музичному  стані  цеглинками  ноти.

VII.Рефлексія уроку

Вчитель: Сьогодні на уроці ми відвідали карнавал тварин. Познайомились з цікавими тваринами та музичними творами.

Гра « Мікрофон»

Вчитель:  - Що б ви хотіли дізнатись про тварин? Свої запитання починайте словами « Мені цікаво…»

( Вчитель передає мікрофон дітям  які формулюють запитання)

Мені цікаво…

  • Які тварини є?
  • Чи можуть тварини зникнути?
  • Яка найменша тварина?

Вчитель: Запитань у вас дуже багато. Отже, ви повинні бути старанними, активними, бережно відноситись до тварин, багато читати та обов’язково знайдете відповіді на всі запитання.

Вербальне оцінювання.

Дослідити: У вас вдома є домашні  тварини,вам  потрібно  дослідить цікавинки про їх життя та звички.

 

 

 

 

 

C:\Users\Секретарь\Desktop\долнька.png 

 

 

 

 

C:\Users\Секретарь\Desktop\3.pngC:\Users\Секретарь\Desktop\qcBXzq4ni2.png 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку