Різнорівнева контрольна робота з географії для 9 класу(поглиблене вивчення)

Про матеріал

Різнорівнева контрольна робота з економічної і соціальної географії світу для 9 класу(поглиблене вивчення),включає 4 рівні складності.1-рівень складності виявляє відтворення теоритичних знань з даної теми,завдання з однєю правильною відповіддю.2 і 3 рівень на встановлення співвідношення між природними ресурсами і пр. умовами.4 рівень-розв'язання задачі на ресурсозабезпеченість країн з висновками.

Перегляд файлу

Контрольна робота з економічної і соціальної географії світу(поглиблене вивчення)

З теми №1»Вступ.Загальна характеристика господарства світу»

                                     1-варіант

                                      1-рівень(по 0.5 балів)

               Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

1.Назвіть обєкт вивчення економічної і соціальної географії світу:

а)простір і час;                          б)розселення населення;

в)територіальна організація суспільства та господарства;

г)господарство  й населення планети.

2.Найбільшою формою територіальної організації суспільства є:

а)держава;  б)національне господарство ;   в)економічний союз;    г)світове господарство.

3.Назвіть країну-лідера за показниками ВВП на одну особу:

а)Норвегія;                   б)Швейцарія;             в)Україна;                 г)Люксембург.

4.Виберіть невідновлювані природні ресурси:

а)водні;                      б)земельні;                      в)біологічні;           г)мінеральні.

5.Укажіть прізвища вчених,які запропонували поняття «ноосфера»:

а)С.Гантінгтон;    б)Е.Реклю;     в)В.Вернадський;       г)Е.Леруа,П.Тайяр де Шарден.

6.Вкажіть країни з найбільшими запасами алюмінієвої сировини:

а)Канада,США,Україна,Китай,Бразилія;              б)Росія,Канада,США,Бразилія; в)Китай,Індія,Єгипет,США;                                       г)Гвінея,Австралія,Камерун,Вєтнам.

                                                          2-рівень(по 1 балу)  

 7.Допишіть речення :»Процес всесвітньої економічної,політичної та культурної інтеграції та уніфікації-це……..

8.Доповніть схему «Чотири типи природокористування»

 (за особливостями й масштабами взаємодії людини з довкіллям).

9.Виберіть декілька правильних відповідей відновлюваних  природних ресурсів:

а)сонячна енергія;   б)мінеральні;  в)рекреаційні;    г)агрокліматичні;      д)водні.

                                                         3-рівень(по 1.5 балів)

10.Встановіть відповідність між природними ресурсами і країнами у яких вони наявні:

1.Альтернативні ресурси ;                          а)Японія,Китай,США,Німеччина,Індонезія;

2.Лісові ресурси ;                                            б)Ісландія,Нова Зеландія,США,Росія,Італія;

3.Земельні(чорноземи) ;                                в)Бразилія,Конго,США,Канада,Росія;

4.Освоєння ресурсів Світового океану;       г)Україна,США,Росія,Канада,Китай;

                                                                               д)Росія,Канада,США,Бразилія.

11.Розташуйте послідовно країни за запасами нафти:

а)Канада;       б)Росія;           в)США;        г)Венесуела; д)Саудівська Аравія;  е)Китай.

                                                         4-рівень(3 бали)

12.Розрахуйте ресурсозабезпеченість країни залізними рудами за такими даними:

Загальні запаси залізних руд -10 млрд.тонн,щорічний видобуток-25 млн.тонн,чисельність населення країни -40 млн. осіб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з економічної і соціальної географії світу (поглиблене вивчення)

З теми №1 «Вступ.Загальна характеристика господарства світу».

                                                   2-варіант

                                         1-рівень(по  0.5 балів)

                 Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

1.Назвіть  конкретно-науковий(спеціальний) метод географічних досліджень:

а)історичний; б)порівняльний; в)палеогеографічний;  г)аерокосмічний.

2.Виділіть найважливіший показник розвитку економіки країн:

а)ВНП;                                         б)НД;                               в)ВВП;                     г)ІЛР.

3.Вкажіть показник ,який використовується при обчислені ІЛР:

а)ВВП країни;        б)ВНП;          в)ВВП на одну особу;                   г)ВНП на одну особу.

4.Наймолодшою природничою наукою є :

а)біологія;             б)географія;                в)екологія;                               г)астрономія.

5.Невичерпними природними ресурсами є:

а)мінеральні;            б)земельні;              в)енергія припливів;               г)рекреаційні.

6.Укажіть країни,що мають найбільші запаси прісних вод:

а)Китай,Індія,Бразилія,Україна;                          б)Саудівська Аравія,Росія,США,Канада;

в)Росія,Канада,Бразилія ,США;                             г)Казахстан,США,Польща,Канада,Чилі.

                                                    2-рівень(по 1 балу)

7.Допишіть речення:»Сукупність природних умов і ресурсів,що використовуються або можуть використовуватися в господарстві,називають……….

8.Доповніть кластер «Види природокористування».

9.Замалюйте круговою діаграмою з умовними позначеннями

                        «Структуру світового земельного фонду».

                                                    3- рівень(по 1.5 б.)

10.Встановіть відповідність між  басейнами корисних копалин і їх назвами:

1.Нафта і газ;                                            а)Південно-Східний(Австралія);

2.Вугілля;                                                    б)Північноморський;

3.Залізні руди;                                          в)Кордильєри-Анди;

4.Кольорові метали;                                г)Бразилія,Україна,Канада;

                                                                      д)Гвінея,Камерун,Вєтнам.

11.Послідовно розташуйте країни від найбільшого показника ВВП на одну особу,таких країн:

А)Австралія;б)США;в)Данія;г)Ірландія;д)Швейцарія;е)Норвегія;є)Люксембург;ж)Україна.

                                                     4-рівень(3 бали)

12.Розвяжіть задачу на ресурсозабезпеченість країни.»Запаси мінеральної сировини в державі становлять 100 млрд.тонн,а їх видобуток-500 млн.тонн щорічно. Яка ресурсозабезпеченість держави?(роки)

 

 

docx
Додано
22 вересня 2018
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку