Різнорівневі тестові завдання для проведення тематичного моніторингу з алгебри у 7 класі. Тема «Цілі вирази. Одночлени».

Про матеріал

Пропоновані тести призначені для перевірки знань, умінь і навичок учнів 7 класу з алгебри з теми «Цілі вирази. Одночлени».

Основною метою тестів є допомога вчителю в організації контролю знань учнів на уроках. Завдання складені в повній відповідності до діючих програм МОНУ та вимог нового Державного стандарту з математики.

Кожна тестова робота містить два варіанта. Кожний варіант розділений на чотири рівня, що відповідають етапам навчання і рівням засвоєння знань.

Тести складені за 12-бальною системою оцінювання учнів. На виконання кожного тесту відводиться 45 хвилин.

Перегляд файлу

 

Тест № 1. Тема: «Числові вирази. Вирази зі змінними».

 

 

 

Очікувані результати: учні володіють  поняттями «числові вирази», «вирази зі змінними»;  знають основні математичні формули; вміють  читати, записувати та складати числові вирази та вирази зі змінними; знаходять значення числового виразу та виразу зі змінними  при заданих значеннях змінних.

Система оцінювання тесту.

Рівень

№ завдання

Кількість балів за правильну відповідь

Максимальна кількість балів

Початковий

1, 2, 3, 4, 5, 6

0,5 бали

3 бали

Середній

7, 8, 9

1 бал

3 бали

Достатній

10, 11

1,5 бали

3 бали

Високий

12

3 бали

3 бали

Усього

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

  1.               Серед наведених виразів числовим виразом є…

А) 725҅ (а+2018);         Б) 215-23х;      В) 1248 : (425-347);         Г) 905+231:у.

  1.               Серед наведених виразів виразом зі змінними є…

А) (18-7)+а;          Б) 36:6+7;             В) х+10=28;        Г) немає вірної відповіді.

3.       Станок виготовляє 15 деталей за годину. Скільки деталей виготовляє станок  за m годин?

А) 15: m  дет.;        Б) 15 m  дет.;        В) (15 +m)  дет.;      Г) (15 - m)  дет.

4.    Який з числових виразів є добутком суми чисел 3,8 та 9 та числа 10?

А) 3,8 +;   Б) (3,8 – 9) ;    В) 3,8 + 9;    Г) (3,8 + 9) .

5.      Який з виразів із змінними є потрійною різницею  m та n?

А) m n;        Б)  (mn) : 3;          В) 3 (mn);       Г) 3m:n.

6.        Знайдіть значення виразу 6х – 3, якщо х =  3.

 А) 15;      Б) 1;            В) – 3;          Г) 3.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

7.       Знайдіть значення виразу 3а+7,4, якщо а=12.

А) 72;    Б) 124,8;     В) 43,4;    Г) 19,4.

8.      Обчисліть  - .

А) -1;         Б);         В) -;       Г) -.

9.      Власна швидкість човна 15,4 км/год,  а швидкість течії річки а км/год. Чому дорівнює швидкість човна за течією річки?

А) (15,4 : а) км/год;   Б)  (15,4 + а) км/год;  В) (15,4 – а) км/год;   Г) (15,4 а) км/год.  

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

10.    Значення якого виразу дорівнює -7?

А) ;      Б) 5;         В) (32 + 0,9):33;       Г) .

11.      Виразить з формули А = 2С + 5 змінну С.

А) С = (5-А);       Б) С = (А-5):2;       В) С= (А-5);          Г) С= .

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.       Обчисліть 1,2 (2,6+2): 2-1.

А)14 ;       Б) ;     В)1;      Г) інша відповідь. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

  1.               Серед наведених виразів числовим виразом є…

А) 7524:(129-52);       Б) 927-(275+х);     В) 9024+361а;         Г) 6104у-256:32х.

  1.               Серед наведених виразів виразом зі змінними є…

А) 7+а=32;            Б) 25:5-2;            В) (х+10):28;        Г) немає вірної відповіді.

3.    Робітник виготовляє 12 деталей за годину. Скільки деталей виготовляє  робітник за t годин?

А) 12 t дет.;        Б) 12: t дет.;        В) (12 + t)  дет.;      Г) (12 - t)  дет.

4.    Який з числових виразів є часткою різниці чисел 10 та 2,7 та числа 5?

А) 10 - 2,7:5;   Б) 5:(10 – 2,7);    В) 10:5 – 2,7;    Г) (10 – 2,7):5.

5.    Який з виразів зі змінними є подвійною сумою а та в?

А) 2 (а  + в);        Б) 2 (ав);         В)  2а + в;         Г)  (а + в) : 2.

6.    Знайдіть значення виразу  2х – 5, якщо х = 3.

 А) 0;       Б) 1;      В) 11;        Г) – 3.

 

   ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

7.    Знайдіть значення виразу 24,5-4m, якщо m =6.

А) 0,5;    Б) 123;    В) 86;     Г) 48,5.

8.    Обчисліть  - .

А) -;         Б);         В) -;       Г) -.

9.    Власна швидкість пароплава х км/год, а швидкість течії річки 3,5 км/год. Чому дорівнює швидкість пароплава  проти течії річки?

А) (3,5 х) км/год;    Б) (3,5 - х) км/год;    В) (3,5 : х) км/год;    Г) (х – 3,5) км/год.      

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

10.    Значення якого виразу дорівнює  -5?

А) ;       Б) –0,5;           В) (52 - 15):2;        Г) .

11.    Виразить з формули F = 9 - 3N змінну N.

А) N = (F + 9):3;      Б) N = (9-F) ;      В) N= (9-F):3;         Г) N= .

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.    Обчисліть -3,6+4,8 (4-5)+1.

А) -6,5;      Б) 1;      В) 9,5;     Г) інша відповідь. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.

 

 

 

Варіант 1.

Варіант 2.

1. В.

2. А.

3. Б.

4. Г.

5. В.

6. А. (63– 3=15).

1.А.

2. В.

3. А.

4. Г.

5. А.

6. Б. (23– 5=1).

7. В. (312+7,4=36+7,4=43,4).

8. Г. (- =-=-).

9. Б.

7. А. (24,5-46=24,5-24=0,5).

8. В. (-=-=-).

9. Г.

10. Г.

 ===-7;  

5=5(-2,2)=-11≠-7;    

 (32+0,9):33=(9+0,9):33=9,9:33=0,3≠-7;       ==-7.

11. Б.

А = 2С + 5; 2С=А-5; С = (А-5):2.

10. Г.

==2≠-5;      

 –0,5=-0,5=5≠-5;           

 (52 - 15):2=(25-15):2=10:2=5≠-5;        

===-5.

11.В.

F = 9 – 3N; 3N=9- F; N= (9-F):3.

12. Б.

1,2 (2,6+2): 2- 1=1,2(2,6+2,4):2-1=

1,25:2-1= 6:2-1=:-1=

-1=-1=2-1=2-1=

1-1=.

12. А.

-3,6+4,8 (4-5)+1=-3,6+4,8(4-5)+1=-3,6+4,8(4-4)+1=

-3,6+4,8(-)+1=-3,6-+1=

-3,6-4,4+1=-8+1,5=-6,5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Тест № 2. Тема: «Тотожні вирази. Тотож­ність.

Тотожне перетворен­ня виразів. Доведення тотожностей»

 

Очікувані результати: учні володіють  поняттями «тотожність», «тотожні вирази»;  вміють  виконувати тотожні перетворення виразів за правилом розкриття дужок, приведення подібних доданків.

Система оцінювання тесту.

Рівень

№ завдання

Кількість балів за правильну відповідь

Максимальна кількість балів

Початковий

1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2, 3

0,5 бали

3 бали

Середній

4, 5, 6

1 бал

3 бали

Достатній

7, 8

1,5 бали

3 бали

Високий

9

3 бали

3 бали

Усього

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

  1. Встановіть відповідність між тотожними виразами (кожна вірна відповідність – 0,5 бали)

 

А

Б

В

Г

Д

1.1

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

1.4

 

 

 

 

 

   1.1. 16у + 5 – 9у;         А)  8;

   1.2. – 7у + 8 + 7у;       Б) 10у ;

   1.3.  12у – 2у ;             В) 25у + 5;

   1.4.  х0;                     Г) 7у + 5;

                                        Д) 0. 

2.  6– 3а = 0, якщо а дорівнює:

А) - 2; Б) 2;  В) 0;  Г) 4.

3.  Спростіть вираз а-(в-а).

А) -в;      Б) 2а-в;       В) -2а+в;      Г) інша відповідь. 

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

4.   Зведіть подібні доданки а+3в+3а-3в.

А)  4а+6в;    Б) 4а;    В) 4ав;    Г) інша відповідь.

5.    При якому значенні змінної не має змісту вираз ?

А) 8;    Б) -3;     В) 3;    Г) 0.

6.   Спростіть вираз -5(а-1)+3(а+1).

А) -2а+8;       Б) 8а-2;     В) -2а-2;   Г) інша відповідь.

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

7.    При якому значенні у вирази 3(у+2)+1 і 4(5-у) рівні?

А) 2;       Б) 1 ;    В) 13;        Г) інша відповідь.

8.    Спростіть вираз 5(х + 2у) - 0,2(15х + 10у) – 9,5у.

А) 2х + 1,5у;           Б) 2х – 1,5у ;        В) –2х + 1,5у;          В) –2х – 1,5у. 

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

9.    Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо ; .

А) -37,1;         Б) 6,7;      В) -22,7;       Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

  1. Встановіть відповідність між тотожними виразами (кожна вірна відповідність – 0,5 бали)

 

А

Б

В

Г

Д

1.1

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

1.4

 

 

 

 

 

   1.1. 15у – 3 + 4у ;       А) 6;

   1.2.  8у + 6 – 8у ;        Б) а;

   1.3. 14у– 5у ;              В) 19у – 3;

  1. 4.   а1;                    Г) 17у – 18;

                                       Д) 9у.  

  1.               2с – 4 = 0, якщо с дорівнює:

А) - 2; Б) 2;  В) 0;  Г) 4.

  1.               Спростіть вираз m+(-m+ p).

А) (-2m +p);        Б) p;      В) (2m- p);      Г) інша відповідь.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

  1.               Зведіть подібні доданки х+6у+3-6у.

А) х+3;    Б) 12ху;    В) 3+х-12у;    Г) інша відповідь. 

5.      При якому значенні змінної не має змісту вираз ?

А)  -3;      Б) 2;      В) -2;      Г) 0.

6.     Спростіть вираз 3(2+в)-5(1-в).

А) 1-8в;       Б) 8в+1;     В) 11-2в;      Г) інша відповідь. 

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

7.    При якому значенні х вирази 5(3-х)+4 і 2(х+3) рівні?

А) 1;       Б) 4 ;    В) -1;        Г) інша відповідь.

8.   Спростіть вираз  3(х – 2у) - 0,5(2х + 3у) – 4,5х.

А) 2,5х + 7у;        Б) 2,5х – 7у ;      В) –2,5х + 7,5у;         Г) –2,5х – 7,5у. 

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

9.   Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо , .

А) -33,6;       Б) 16,8;    В) 0;        Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.

 

Варіант 1.

Варіант 2.

1. 1.  Г.

1. 2. А.

1.3. Б.

1.4. Д.

2. Б.

3. Б.

1. 1.  В.

1. 2. А.

1.3. Д.

1.4. Б.

2. Б.

3.Б.

4. Б.

5. В. ( х-3≠0;  х≠3).

6. А.   (-5(а-1)+3(а+1)=-5а+5+3а+3=

-2а+8).

4. А.

5. В. ( х+2≠0;  х≠0).

6. Б.  (3(2+в)-5(1-в)=6+3в-5+5в=8в+1).

7. Б. ( 3(у+2)+1 = 4(5-у);

           3у+6+1=20-4у;

           3у+4у=20-7;

           7у=13;

           у=13:7;

           у=;

           у=1).

8. Б.  ( 5(х + 2у) - 0,2(15х + 10у) – 9,5у=

5х+10у-3х-2у-9,5у=(5х-3х)+(10у-2у-

-9,5у)=2х-1,5у).

7. А.  ( 5(3-х)+4 = 2(х+3);

          15-5х+4=2х+6;

           -5х-2х=6-19;

           -7х=-13;

            х=-13:(-7);

            х=;

            х=1).

8. Г.  ( 3(х – 2у) - 0,5(2х + 3у) – 4,5х=

3х-6у-х-1,5у-4,5х=(3х-х-4,5х)+(-6у-

-1,5у)=-2,5х-7,5у).

 

9. А.  ( =

-3,6а+5,7в-4а+1,6в=-7,6а+7,3в.

Якщо ; , тоді:

-7.62+7,3(-3)=-37.1).

9. Б . ( =0,8х

-3,2у-3,6х-2,4у=-2,8х-5,6у.

Якщо , , тоді:

-2,83-5,6(-4,5)=-8,4+25,2=16,8).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест № 3. Тема: «Степінь з натуральним показником»

 

Очікувані результати: учні володіють  поняттями «степінь з натуральним показником», «стандартний вигляд числа»;  знають основні властивості степеня з натуральним показником; вміють  використовувати  їх при обчисленні значень виразів, розв’язку рівнянь; записувати числа у стандартному вигляді.

Система оцінювання тесту.

Рівень

№ завдання

Кількість балів за правильну відповідь

Максимальна кількість балів

Початковий

1, 2, 3, 4, 5, 6

0,5 бали

3 бали

Середній

7, 8, 9

1 бал

3 бали

Достатній

10, 11

1,5 бали

3 бали

Високий

12

3 бали

3 бали

Усього

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

1.       Вкажіть показник степеня   27.  

А)  2;  Б) 7;  В) 1;         Г)  інша відповідь.

2. У степені 35  число 3 є…

А)  основою;  Б) показником;      В)  степенем;  Г)  інша відповідь.

3.       Обчисліть 17.

А) 1;          Б) 7;          В) -1;          Г) -7.

4. Як інакше можна записати вираз 9 ∙ 9 ∙ 9 ∙ 9 ?

А) 49;  Б) 9 ∙ 4; В) 94;  Г) 9 + 4.

5. Знайдіть значення виразу    23 :

А) 6 ;         Б) 5;       В)  8;   Г) інша відповідь.

6.      Знайдіть площу квадрата зі стороною 3см.

А) 9см;     Б) 9см2 ;     В) 12см2  ;   Г)  інша відповідь.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

7.     Уявіть вираз  у вигляді степеня.

 А) ;          Б)  ;           В ) ;             Г) .

8.     Подайте число 45000  у стандартному вигляді.

А) 4,5 104;          Б) 4,5 103;        В) 0,45 105;         Г) 45 103.

9.     Знайдіть значення виразу    .

А) -64;               Б) 32;               В) -32;             Г) 64.

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

10.    Розв’яжіть  рівняння  (х - 5)3 =1.

А) 5;         Б) -4;         В) 6;       Г) інша відповідь.

11.      Обчисліть  .

А) 32;                  Б) 64;                 В)  128;              Г) 8.

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.       Спростіть вираз  - 40х3 у8 ( х4у2)2 0,9х2  і знайдіть його значення, якщо х = -1; у =  1.

А) -26;      Б) 25;         В) -25;       Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Варіант 2.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

1. Вкажіть показник степеня   53. 

А)  5;  Б) 15;  В) 3;         Г)  інша відповідь.

2. У степені 65  число 6 є…

А)  основою;  Б) показником;      В)  степенем;  Г)  інша відповідь.

3.      Обчисліть  04  .

А) 4;            Б) 0;          В) -4;       Г) інша відповідь.

4. Як інакше можна записати вираз   4 ∙ 4 ∙ 4 ?

А)  43; Б) 3 ∙ 4; В) 34;        Г) 3 + 4.

5. Знайдіть значення виразу   33 :

А)  6;          Б) 27;         В) 9;    Г) інша відповідь.

6.    Знайдіть площу квадрата зі стороною 2 см.

А) 8 см;     Б) 8 см2 ;     В) 4 см2  ;   Г)  інша відповідь.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

7.     Уявіть вираз  у вигляді степеня..

 А) ;         Б)  ;            В) ;             Г) .

8.     Подайте число 2100  у стандартному вигляді.

А) 2,1 104;          Б) 0,21 104;        В) 0,21 103;          Г) 2,1 103

9.     Знайдіть значення виразу  (-3)2   (-3) .

А) -27;               Б) 9;               В) 27;             Г) -81.

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

10.    Розв’яжіть  рівняння  (х+1)3 =8.

А) 3;      Б) 7;         В) 1;       Г) інша відповідь.

11.      Обчисліть  .

А) 9;                  Б) 243;               В)  81;               Г) 27.

 

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.      Спростіть вираз - 45х2у4 ( ху2)2 0,04х5у3  і знайдіть його значення, якщо х = 1; у = - 1.

А) -5;      Б) 5;         В) 6;       Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.

 

 

 

Варіант 1.

Варіант 2.

1. Б.

2. А.

3. А.

4. В.

5. В.

6. Б. (3см) (3см)= 9см2      

1.В.

2. А.

3. Б.

4. А.

5. Б.

6. В. (2см) (2см)= 4см2      

7. В. (=у7+2+5 = у14 ).

8. А.

9. В. ((-2)2   (-2)3 = (-2)5 =-32).

7. А. (=у4+3+6 = у13 ).

8. Г.

9. А. ((-3)2   (-3)= (-3)3 =-27).

10. В. (х-5=1; х=1+5; х=6).

11. В.

=128.

10. В. (х+1 =2; х=2-1; х=1).

11. Г.

=27.

12. Б.

 (- 40х3 у8 ( х4у2)2 0,9х2  =

- 40х3 у8 х8у4 0,9х2  =-36 х13у12  = -25 х13у12   

 Якщо х = -1; у =  1, тоді:

-25 (-1)13112 =-25(-1) 1=25).

12.Б.

  (- 45х2у4 ( ху2)2 0,04х5у3 =

 - 45х2у4 х2у4 0,04х5у3  =-1,8 х9у4=- 5х9у11

Якщо х = 1; у = - 1, тоді:

- 5 19 (-1)11=- 5 1 (-1)=5).

 

 

 

Тест № 4. Тема: «Одночлени. Дії з одночленами»

 

 

Очікувані результати: учні володіють  поняттями «одночлен», «стандартний вигляд одночлена»;  вміють  називати коефіцієнт та степінь одночлена; зводять одночлен до стандартного вигляду; знаходять суму, різницю та добуток одночленів;  підносять одночлен до степеня.

Система оцінювання тесту.

Рівень

№ завдання

Кількість балів за правильну відповідь

Максимальна кількість балів

Початковий

1, 2, 3, 4, 5, 6

0,5 бали

3 бали

Середній

7, 8, 9

1 бал

3 бали

Достатній

10, 11

1,5 бали

3 бали

Високий

12

3 бали

3 бали

Усього

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

  1. Який з виразів є одночленом?

А) 3ав;          Б) 3а + в;             В) 3ав;             Г) 2-.

  1. Який з одночленів записаний в стандартному вигляді?

А) 3а 2в2;           Б) 6авв;               В) 2ав 3в;        Г) 6ав2.

  1. Вкажіть  степінь одночлена  -5а2в7.

А) -5;         Б) 9;          В) 7;           Г) 2.

4.   Вкажіть коефіцієнт одночлена 7а5в.

А) 5;            Б) 6;         в) 7;           г) -7.

5.     Зведіть одночлен     3 α 2b до стандартного вигляду.

А) 3 α 3b5 ;          Б) 3 α 2b5 ;      В) 3 α 3b4;      Г) 3 α 2b4.

6.    Знайдіть суму  одночленів   -5х і 3у.

А) -3у+5х;      Б) -5х+3у;     В) 8ху;      Г) -2ху.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

  1.               Піднесіть одночлен до степеня (3а2)3.

А)  3а6 ;     Б) 9а6 ;       В) 27а5 ;      Г) 27а6 .    

8.  Запишіть вираз 2а5 b3 (– 3аb)2  у вигляді одночлена стандартного виду.

А) – 12а5b6;       Б) – 24а5b7;       В) – 18а6b12;         Г) 18а7b5.

9.  Знайдіть  розв’язок рівняння      х3 х2 = – 1.

А) 0;  Б) - 1;  В) 1;  Г)  розв’язків немає.

 

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)

10.   Спростіть вираз  .

А) ;        Б) ;         В) ;      Г) інша відповідь.

11.  Представте одночлен 16а2в8с10 у вигляді  квадрата  одночлена.

А) (4ав4с5)2;            Б) (8ав6с8)2;        В) (4ав6с8)2;        Г) (-8ав4с5)2 .

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.   Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо а=1, в=6.

А) 6;       Б) 0;     В) ;        Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

 

І частина (початковий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)

1.  Який з виразів є одночленом?

А)  -3х2у;    Б) 2х-4;      В) (-2х+4)(3х-2);    Г) 2.

2.    Який з одночленів записаний в стандартному вигляді?

А) -2х+4;            Б) -0,5∙ху∙4;       В) 3,7аху2а2;         Г) -11,6а2ху3.

3.    Вкажіть  степінь одночлена 4х2у.

А) 2;         Б) 9;          В) 7;           Г) 3.

4.   Вкажіть коефіцієнт одночлена  -3а6в7.

А) - 3;            Б) 6;         в) 7;           г) -13.

5.   Зведіть одночлен      α b3   до стандартного вигляду.    

А) 2 α 3b4 ;     Б) 3 α 2b3 ;      В) 2 α 2b3;         Г) 2 α 3b3 .

6.    Знайдіть суму  одночленів   4а  і 7в.

А) 11ав;      Б) 4а+7в;       В) 11(а+в);       Г) 28ав.

 

ІІ частина (середній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)

7.   Піднесіть одночлен до степеня (2в2)3.

А)  8в6 ;     Б) 2в6 ;       В) 2в5 ;      Г) 8в5 .    

8.   Запишіть вираз (– 2аb)3 3а2b4  у вигляді одночлена стандартного виду.

 А) - 12а5b6;       Б) - 24а5b7;          В) - 18а6b12;         Г) 18а7b5.

9.   Знайдіть  розв’язок рівняння      х5 х3 = 1:

А) 0;  Б) 1 ;  В) -1; 1;  Г)  розв’язків немає.

 

 

ІІІ частина (достатній рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)   

10.   Спростіть вираз 

А) ;        Б) ;         В) ;      Г) інша відповідь.

11.   Представте одночлен 25а8в4с2 у вигляді квадрата  одночлена.

А) (5а4в2с)5;            Б) (5а4в2с)2;        В) (25авс)2;       Г) (3а4в2с)2 .

 

ІV частина (високий рівень)

Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)

12.   Спростіть вираз  і знайдіть його значення, якщо а=-3, в=1.

А) -2;       Б) -2;      В) 0;        Г) інша відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.

 

 

Варіант 1.

Варіант 2.

1. В.

2. Г.

3. Б.

4. В.

5. А.

6. Б.

1.А.

2. Г.

3. Г.

4. А.

5. А.

6. Б.

7. Г.

8. Г. (2а5 b3 (– 3аb)2 = 2а5 b3

9 а2 b2 =18 а7 b5).

9. Б. (х3 х2 = – 1; х5 =-1; х=-1).

7. А.

8. Б. ((– 2аb)3 3а2b4 =-8 а3b3 3а2b4 =

-24 а5b7 ).

9. В.  (х5 х3 = 1; х8 =1; х=1; х=-1).

10. А. (=

=)

11. А.

10. А . (=

=)

11. Б.

12. В.

(==

Якщо а=1, в=6, тоді:

6==).

12. А.

(=

Якщо а=-3, в=1, тоді:

(-3)=-=)

Поради учням щодо виконання тестових завдань з математики.

  •    Перш ніж почати роботу, ознайомся з інструкцією по виконанню завдань. 
  •    Уважно прочитай завдання, щоб зрозуміти, що необхідно зробити. 
  •    Виконуй кожне завдання спокійно, усвідомлюючи його зміст. 
  •    Якщо якесь завдання буде для тебе незрозуміле, пропусти його і приступай до наступного. Якщо залишиться час, повернися до цього завдання пізніше і спробуй його виконати ще раз. 
  •    Виконуй будь-які додаткові обчислення на додаткових аркушах, які ти можеш використовувати як чернетку. 
  •    Якщо ти вважаєш, що вибрав (вибрала) неправильну відповідь, акуратно закресли її і познач або запиши правильну, на твою думку, відповідь. Таке виправлення не впливатиме на загальний результат. 
  •    Не забувай перевірити виконані завдання.

Бажаємо тобі гарних успіхів!

 

Література

  1. Математика 5-12 класи: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
  2. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Алгебра 7: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Київ «Зодіак - ЕКО», 2007.
  3. Єршова А.П , Голобородько В.В, Крижанівський А.Ф.Збірник самостійних і контрольних робіт 7 клас. –  Вид. «Ранок», 2012.
  4. Каплун О.І.. Тест-контроль. Алгебра + Геометрія. 7 клас: Зошит для поточного та тематичного оцінювання. – Харків: ФОП Співак Т.К., 2009.
  5. Мерзляк А.Г., Полонский В.Б., Сборник задач. Алгебра 7 класс.
    Харьков, «Гімназія»,  2010

 

 

 

doc
Додано
2 липня 2018
Переглядів
3080
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку