Пропоновані тести призначені для перевірки знань, умінь і навичок учнів 7 класу з алгебри з теми «Цілі вирази. Одночлени».
Основною метою тестів є допомога вчителю в організації контролю знань учнів на уроках. Завдання складені в повній відповідності до діючих програм МОНУ та вимог нового Державного стандарту з математики.
Кожна тестова робота містить два варіанта. Кожний варіант розділений на чотири рівня, що відповідають етапам навчання і рівням засвоєння знань.
Тести складені за 12-бальною системою оцінювання учнів. На виконання кожного тесту відводиться 45 хвилин.
Тест № 1. Тема: «Числові вирази. Вирази зі змінними».
Очікувані результати: учні володіють поняттями «числові вирази», «вирази зі змінними»; знають основні математичні формули; вміють читати, записувати та складати числові вирази та вирази зі змінними; знаходять значення числового виразу та виразу зі змінними при заданих значеннях змінних.
Система оцінювання тесту.
Рівень |
№ завдання |
Кількість балів за правильну відповідь |
Максимальна кількість балів |
Початковий |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
0,5 бали |
3 бали |
Середній |
7, 8, 9 |
1 бал |
3 бали |
Достатній |
10, 11 |
1,5 бали |
3 бали |
Високий |
12 |
3 бали |
3 бали |
Усього |
12 балів |
Варіант 1.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
А) 725҅ (а+2018); Б) 215-23х; В) 1248 : (425-347); Г) 905+231:у.
А) (18-7)+а; Б) 36:6+7; В) х+10=28; Г) немає вірної відповіді.
3. Станок виготовляє 15 деталей за годину. Скільки деталей виготовляє станок за m годин?
А) 15: m дет.; Б) 15 m дет.; В) (15 +m) дет.; Г) (15 - m) дет.
4. Який з числових виразів є добутком суми чисел 3,8 та 9 та числа 10?
А) 3,8 +; Б) (3,8 – 9) ; В) 3,8 + 9; Г) (3,8 + 9) .
5. Який з виразів із змінними є потрійною різницею m та n?
А) m – n; Б) (m – n) : 3; В) 3 (m – n); Г) 3m:n.
6. Знайдіть значення виразу 6х – 3, якщо х = 3.
А) 15; Б) 1; В) – 3; Г) 3.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
7. Знайдіть значення виразу 3а+7,4, якщо а=12.
А) 72; Б) 124,8; В) 43,4; Г) 19,4.
8. Обчисліть - .
А) -1; Б); В) -; Г) -.
9. Власна швидкість човна 15,4 км/год, а швидкість течії річки а км/год. Чому дорівнює швидкість човна за течією річки?
А) (15,4 : а) км/год; Б) (15,4 + а) км/год; В) (15,4 – а) км/год; Г) (15,4 а) км/год.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Значення якого виразу дорівнює -7?
А) ; Б) 5; В) (32 + 0,9):33; Г) .
11. Виразить з формули А = 2С + 5 змінну С.
А) С = (5-А); Б) С = (А-5):2; В) С= (А-5); Г) С= .
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Обчисліть 1,2 (2,6+2): 2-1.
А)14 ; Б) ; В)1; Г) інша відповідь.
Варіант 2.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
А) 7524:(129-52); Б) 927-(275+х); В) 9024+361а; Г) 6104у-256:32х.
А) 7+а=32; Б) 25:5-2; В) (х+10):28; Г) немає вірної відповіді.
3. Робітник виготовляє 12 деталей за годину. Скільки деталей виготовляє робітник за t годин?
А) 12 t дет.; Б) 12: t дет.; В) (12 + t) дет.; Г) (12 - t) дет.
4. Який з числових виразів є часткою різниці чисел 10 та 2,7 та числа 5?
А) 10 - 2,7:5; Б) 5:(10 – 2,7); В) 10:5 – 2,7; Г) (10 – 2,7):5.
5. Який з виразів зі змінними є подвійною сумою а та в?
А) 2 (а + в); Б) 2 (а – в); В) 2а + в; Г) (а + в) : 2.
6. Знайдіть значення виразу 2х – 5, якщо х = 3.
А) 0; Б) 1; В) 11; Г) – 3.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
7. Знайдіть значення виразу 24,5-4m, якщо m =6.
А) 0,5; Б) 123; В) 86; Г) 48,5.
8. Обчисліть - .
А) -; Б); В) -; Г) -.
9. Власна швидкість пароплава х км/год, а швидкість течії річки 3,5 км/год. Чому дорівнює швидкість пароплава проти течії річки?
А) (3,5 х) км/год; Б) (3,5 - х) км/год; В) (3,5 : х) км/год; Г) (х – 3,5) км/год.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Значення якого виразу дорівнює -5?
А) ; Б) –0,5; В) (52 - 15):2; Г) .
11. Виразить з формули F = 9 - 3N змінну N.
А) N = (F + 9):3; Б) N = (9-F) ; В) N= (9-F):3; Г) N= .
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Обчисліть -3,6+4,8 (4-5)+1.
А) -6,5; Б) 1; В) 9,5; Г) інша відповідь.
Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.
Варіант 1. |
Варіант 2. |
1. В. 2. А. 3. Б. 4. Г. 5. В. 6. А. (63– 3=15). |
1.А. 2. В. 3. А. 4. Г. 5. А. 6. Б. (23– 5=1). |
7. В. (312+7,4=36+7,4=43,4). 8. Г. (- =-=-). 9. Б. |
7. А. (24,5-46=24,5-24=0,5). 8. В. (-=-=-). 9. Г. |
10. Г. ===≠-7; 5=5(-2,2)=-11≠-7; (32+0,9):33=(9+0,9):33=9,9:33=0,3≠-7; ==-7. 11. Б. А = 2С + 5; 2С=А-5; С = (А-5):2. |
10. Г. ==2≠-5; –0,5=-0,5=5≠-5; (52 - 15):2=(25-15):2=10:2=5≠-5; ===-5. 11.В. F = 9 – 3N; 3N=9- F; N= (9-F):3. |
12. Б. 1,2 (2,6+2): 2- 1=1,2(2,6+2,4):2-1= 1,25:2-1= 6:2-1=:-1= -1=-1=2-1=2-1= 1-1=. |
12. А. -3,6+4,8 (4-5)+1=-3,6+4,8(4-5)+1=-3,6+4,8(4-4)+1= -3,6+4,8(-)+1=-3,6-+1= -3,6-4,4+1=-8+1,5=-6,5. |
Тест № 2. Тема: «Тотожні вирази. Тотожність.
Тотожне перетворення виразів. Доведення тотожностей»
Очікувані результати: учні володіють поняттями «тотожність», «тотожні вирази»; вміють виконувати тотожні перетворення виразів за правилом розкриття дужок, приведення подібних доданків.
Система оцінювання тесту.
Рівень |
№ завдання |
Кількість балів за правильну відповідь |
Максимальна кількість балів |
Початковий |
1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2, 3 |
0,5 бали |
3 бали |
Середній |
4, 5, 6 |
1 бал |
3 бали |
Достатній |
7, 8 |
1,5 бали |
3 бали |
Високий |
9 |
3 бали |
3 бали |
Усього |
12 балів |
Варіант 1.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1.1 |
|
|
|
|
|
1.2 |
|
|
|
|
|
1.3 |
|
|
|
|
|
1.4 |
|
|
|
|
|
1.1. 16у + 5 – 9у; А) 8;
1.2. – 7у + 8 + 7у; Б) 10у ;
1.3. 12у – 2у ; В) 25у + 5;
1.4. х0; Г) 7у + 5;
Д) 0.
2. 6– 3а = 0, якщо а дорівнює:
А) - 2; Б) 2; В) 0; Г) 4.
3. Спростіть вираз а-(в-а).
А) -в; Б) 2а-в; В) -2а+в; Г) інша відповідь.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
4. Зведіть подібні доданки а+3в+3а-3в.
А) 4а+6в; Б) 4а; В) 4ав; Г) інша відповідь.
5. При якому значенні змінної не має змісту вираз ?
А) 8; Б) -3; В) 3; Г) 0.
6. Спростіть вираз -5(а-1)+3(а+1).
А) -2а+8; Б) 8а-2; В) -2а-2; Г) інша відповідь.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
7. При якому значенні у вирази 3(у+2)+1 і 4(5-у) рівні?
А) 2; Б) 1 ; В) 13; Г) інша відповідь.
8. Спростіть вираз 5(х + 2у) - 0,2(15х + 10у) – 9,5у.
А) 2х + 1,5у; Б) 2х – 1,5у ; В) –2х + 1,5у; В) –2х – 1,5у.
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
9. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо ; .
А) -37,1; Б) 6,7; В) -22,7; Г) інша відповідь.
Варіант 2.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1.1 |
|
|
|
|
|
1.2 |
|
|
|
|
|
1.3 |
|
|
|
|
|
1.4 |
|
|
|
|
|
1.1. 15у – 3 + 4у ; А) 6;
1.2. 8у + 6 – 8у ; Б) а;
1.3. 14у– 5у ; В) 19у – 3;
1. 4. а1; Г) 17у – 18;
Д) 9у.
А) - 2; Б) 2; В) 0; Г) 4.
А) (-2m +p); Б) p; В) (2m- p); Г) інша відповідь.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
А) х+3; Б) 12ху; В) 3+х-12у; Г) інша відповідь.
5. При якому значенні змінної не має змісту вираз ?
А) -3; Б) 2; В) -2; Г) 0.
6. Спростіть вираз 3(2+в)-5(1-в).
А) 1-8в; Б) 8в+1; В) 11-2в; Г) інша відповідь.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
7. При якому значенні х вирази 5(3-х)+4 і 2(х+3) рівні?
А) 1; Б) 4 ; В) -1; Г) інша відповідь.
8. Спростіть вираз 3(х – 2у) - 0,5(2х + 3у) – 4,5х.
А) 2,5х + 7у; Б) 2,5х – 7у ; В) –2,5х + 7,5у; Г) –2,5х – 7,5у.
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
9. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо , .
А) -33,6; Б) 16,8; В) 0; Г) інша відповідь.
Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.
Варіант 1. |
Варіант 2. |
1. 1. Г. 1. 2. А. 1.3. Б. 1.4. Д. 2. Б. 3. Б. |
1. 1. В. 1. 2. А. 1.3. Д. 1.4. Б. 2. Б. 3.Б. |
4. Б. 5. В. ( х-3≠0; х≠3). 6. А. (-5(а-1)+3(а+1)=-5а+5+3а+3= -2а+8). |
4. А. 5. В. ( х+2≠0; х≠0). 6. Б. (3(2+в)-5(1-в)=6+3в-5+5в=8в+1). |
7. Б. ( 3(у+2)+1 = 4(5-у); 3у+6+1=20-4у; 3у+4у=20-7; 7у=13; у=13:7; у=; у=1). 8. Б. ( 5(х + 2у) - 0,2(15х + 10у) – 9,5у= 5х+10у-3х-2у-9,5у=(5х-3х)+(10у-2у- -9,5у)=2х-1,5у). |
7. А. ( 5(3-х)+4 = 2(х+3); 15-5х+4=2х+6; -5х-2х=6-19; -7х=-13; х=-13:(-7); х=; х=1). 8. Г. ( 3(х – 2у) - 0,5(2х + 3у) – 4,5х= 3х-6у-х-1,5у-4,5х=(3х-х-4,5х)+(-6у- -1,5у)=-2,5х-7,5у).
|
9. А. ( = -3,6а+5,7в-4а+1,6в=-7,6а+7,3в. Якщо ; , тоді: -7.62+7,3(-3)=-37.1). |
9. Б . ( =0,8х -3,2у-3,6х-2,4у=-2,8х-5,6у. Якщо , , тоді: -2,83-5,6(-4,5)=-8,4+25,2=16,8). |
Тест № 3. Тема: «Степінь з натуральним показником»
Очікувані результати: учні володіють поняттями «степінь з натуральним показником», «стандартний вигляд числа»; знають основні властивості степеня з натуральним показником; вміють використовувати їх при обчисленні значень виразів, розв’язку рівнянь; записувати числа у стандартному вигляді.
Система оцінювання тесту.
Рівень |
№ завдання |
Кількість балів за правильну відповідь |
Максимальна кількість балів |
Початковий |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
0,5 бали |
3 бали |
Середній |
7, 8, 9 |
1 бал |
3 бали |
Достатній |
10, 11 |
1,5 бали |
3 бали |
Високий |
12 |
3 бали |
3 бали |
Усього |
12 балів |
Варіант 1.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
1. Вкажіть показник степеня 27.
А) 2; Б) 7; В) 1; Г) інша відповідь.
2. У степені 35 число 3 є…
А) основою; Б) показником; В) степенем; Г) інша відповідь.
3. Обчисліть 17.
А) 1; Б) 7; В) -1; Г) -7.
4. Як інакше можна записати вираз 9 ∙ 9 ∙ 9 ∙ 9 ?
А) 49; Б) 9 ∙ 4; В) 94; Г) 9 + 4.
5. Знайдіть значення виразу 23 :
А) 6 ; Б) 5; В) 8; Г) інша відповідь.
6. Знайдіть площу квадрата зі стороною 3см.
А) 9см; Б) 9см2 ; В) 12см2 ; Г) інша відповідь.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
7. Уявіть вираз у вигляді степеня.
А) ; Б) ; В ) ; Г) .
8. Подайте число 45000 у стандартному вигляді.
А) 4,5 104; Б) 4,5 103; В) 0,45 105; Г) 45 103.
9. Знайдіть значення виразу .
А) -64; Б) 32; В) -32; Г) 64.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Розв’яжіть рівняння (х - 5)3 =1.
А) 5; Б) -4; В) 6; Г) інша відповідь.
11. Обчисліть .
А) 32; Б) 64; В) 128; Г) 8.
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Спростіть вираз - 40х3 у8 ( х4у2)2 0,9х2 і знайдіть його значення, якщо х = -1; у = 1.
А) -26; Б) 25; В) -25; Г) інша відповідь.
Варіант 2.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
1. Вкажіть показник степеня 53.
А) 5; Б) 15; В) 3; Г) інша відповідь.
2. У степені 65 число 6 є…
А) основою; Б) показником; В) степенем; Г) інша відповідь.
3. Обчисліть 04 .
А) 4; Б) 0; В) -4; Г) інша відповідь.
4. Як інакше можна записати вираз 4 ∙ 4 ∙ 4 ?
А) 43; Б) 3 ∙ 4; В) 34; Г) 3 + 4.
5. Знайдіть значення виразу 33 :
А) 6; Б) 27; В) 9; Г) інша відповідь.
6. Знайдіть площу квадрата зі стороною 2 см.
А) 8 см; Б) 8 см2 ; В) 4 см2 ; Г) інша відповідь.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
7. Уявіть вираз у вигляді степеня..
А) ; Б) ; В) ; Г) .
8. Подайте число 2100 у стандартному вигляді.
А) 2,1 104; Б) 0,21 104; В) 0,21 103; Г) 2,1 103
9. Знайдіть значення виразу (-3)2 (-3) .
А) -27; Б) 9; В) 27; Г) -81.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Розв’яжіть рівняння (х+1)3 =8.
А) 3; Б) 7; В) 1; Г) інша відповідь.
11. Обчисліть .
А) 9; Б) 243; В) 81; Г) 27.
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Спростіть вираз - 45х2у4 ( ху2)2 0,04х5у3 і знайдіть його значення, якщо х = 1; у = - 1.
А) -5; Б) 5; В) 6; Г) інша відповідь.
Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.
Варіант 1. |
Варіант 2. |
1. Б. 2. А. 3. А. 4. В. 5. В. 6. Б. (3см) (3см)= 9см2 |
1.В. 2. А. 3. Б. 4. А. 5. Б. 6. В. (2см) (2см)= 4см2 |
7. В. (=у7+2+5 = у14 ). 8. А. 9. В. ((-2)2 (-2)3 = (-2)5 =-32). |
7. А. (=у4+3+6 = у13 ). 8. Г. 9. А. ((-3)2 (-3)= (-3)3 =-27). |
10. В. (х-5=1; х=1+5; х=6). 11. В. =128. |
10. В. (х+1 =2; х=2-1; х=1). 11. Г. =27. |
12. Б. (- 40х3 у8 ( х4у2)2 0,9х2 = - 40х3 у8 х8у4 0,9х2 =-36 х13у12 = -25 х13у12 Якщо х = -1; у = 1, тоді: -25 (-1)13112 =-25(-1) 1=25). |
12.Б. (- 45х2у4 ( ху2)2 0,04х5у3 = - 45х2у4 х2у4 0,04х5у3 =-1,8 х9у4=- 5х9у11 Якщо х = 1; у = - 1, тоді: - 5 19 (-1)11=- 5 1 (-1)=5). |
Тест № 4. Тема: «Одночлени. Дії з одночленами»
Очікувані результати: учні володіють поняттями «одночлен», «стандартний вигляд одночлена»; вміють називати коефіцієнт та степінь одночлена; зводять одночлен до стандартного вигляду; знаходять суму, різницю та добуток одночленів; підносять одночлен до степеня.
Система оцінювання тесту.
Рівень |
№ завдання |
Кількість балів за правильну відповідь |
Максимальна кількість балів |
Початковий |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
0,5 бали |
3 бали |
Середній |
7, 8, 9 |
1 бал |
3 бали |
Достатній |
10, 11 |
1,5 бали |
3 бали |
Високий |
12 |
3 бали |
3 бали |
Усього |
12 балів |
Варіант 1.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
А) 3а – в; Б) 3а + в; В) 3ав; Г) 2-.
А) 3а 2в2; Б) 6авв; В) 2ав 3в; Г) 6ав2.
А) -5; Б) 9; В) 7; Г) 2.
4. Вкажіть коефіцієнт одночлена 7а5в.
А) 5; Б) 6; в) 7; г) -7.
5. Зведіть одночлен 3 α 2b до стандартного вигляду.
А) 3 α 3b5 ; Б) 3 α 2b5 ; В) 3 α 3b4; Г) 3 α 2b4.
6. Знайдіть суму одночленів -5х і 3у.
А) -3у+5х; Б) -5х+3у; В) 8ху; Г) -2ху.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
А) 3а6 ; Б) 9а6 ; В) 27а5 ; Г) 27а6 .
8. Запишіть вираз 2а5 b3 (– 3аb)2 у вигляді одночлена стандартного виду.
А) – 12а5b6; Б) – 24а5b7; В) – 18а6b12; Г) 18а7b5.
9. Знайдіть розв’язок рівняння х3 ∙ х2 = – 1.
А) 0; Б) - 1; В) 1; Г) розв’язків немає.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Спростіть вираз .
А) ; Б) ; В) ; Г) інша відповідь.
11. Представте одночлен 16а2в8с10 у вигляді квадрата одночлена.
А) (4ав4с5)2; Б) (8ав6с8)2; В) (4ав6с8)2; Г) (-8ав4с5)2 .
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо а=1, в=6.
А) 6; Б) 0; В) ; Г) інша відповідь.
Варіант 2.
І частина (початковий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання – 0,5 бали)
1. Який з виразів є одночленом?
А) -3х2у; Б) 2х-4; В) (-2х+4)(3х-2); Г) 2.
2. Який з одночленів записаний в стандартному вигляді?
А) -2х+4; Б) -0,5∙ху∙4; В) 3,7аху2а2; Г) -11,6а2ху3.
3. Вкажіть степінь одночлена 4х2у.
А) 2; Б) 9; В) 7; Г) 3.
4. Вкажіть коефіцієнт одночлена -3а6в7.
А) - 3; Б) 6; в) 7; г) -13.
5. Зведіть одночлен α b3 до стандартного вигляду.
А) 2 α 3b4 ; Б) 3 α 2b3 ; В) 2 α 2b3; Г) 2 α 3b3 .
6. Знайдіть суму одночленів 4а і 7в.
А) 11ав; Б) 4а+7в; В) 11(а+в); Г) 28ав.
ІІ частина (середній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1 бал)
7. Піднесіть одночлен до степеня (2в2)3.
А) 8в6 ; Б) 2в6 ; В) 2в5 ; Г) 8в5 .
8. Запишіть вираз (– 2аb)3 3а2b4 у вигляді одночлена стандартного виду.
А) - 12а5b6; Б) - 24а5b7; В) - 18а6b12; Г) 18а7b5.
9. Знайдіть розв’язок рівняння х5 ∙ х3 = 1:
А) 0; Б) 1 ; В) -1; 1; Г) розв’язків немає.
ІІІ частина (достатній рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (кожне завдання –1,5 бали)
10. Спростіть вираз
А) ; Б) ; В) ; Г) інша відповідь.
11. Представте одночлен 25а8в4с2 у вигляді квадрата одночлена.
А) (5а4в2с)5; Б) (5а4в2с)2; В) (25авс)2; Г) (3а4в2с)2 .
ІV частина (високий рівень)
Виберіть правильний варіант відповіді (завдання – 3 бали)
12. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо а=-3, в=1.
А) -2; Б) -2; В) 0; Г) інша відповідь.
Розв’язок тестових завдань та відповіді до них.
Варіант 1. |
Варіант 2. |
1. В. 2. Г. 3. Б. 4. В. 5. А. 6. Б. |
1.А. 2. Г. 3. Г. 4. А. 5. А. 6. Б. |
7. Г. 8. Г. (2а5 b3 (– 3аb)2 = 2а5 b3 9 а2 b2 =18 а7 b5). 9. Б. (х3 ∙ х2 = – 1; х5 =-1; х=-1). |
7. А. 8. Б. ((– 2аb)3 3а2b4 =-8 а3b3 3а2b4 = -24 а5b7 ). 9. В. (х5 ∙ х3 = 1; х8 =1; х=1; х=-1). |
10. А. (= =) 11. А. |
10. А . (= =) 11. Б. |
12. В. (==
Якщо а=1, в=6, тоді: 6==). |
12. А. (=
Якщо а=-3, в=1, тоді: (-3)=-=) |
Поради учням щодо виконання тестових завдань з математики.
Бажаємо тобі гарних успіхів!
Література