Різнорівневі тестові завдання з інформатики на тему "Комп'ютерні публікації" Різнорівневі тестові завдання з інформатики на тему "Комп'ютерні публікації" Різнорівневі тестові завдання з інформатики на тему "Комп'ютерні публікації" Різнорівневі тестові завдання з інформатики на тему "Комп'ютерні публікації"
КАРТКА
контролю знань з теми:
ВАРІАНТ 1
1. Що називають публікацією:
а) звіт про виконання роботи
б) представлення певної ідеї чи проекту
в) виступ перед аудиторією
г) документ для оприлюднення відомостей
2. Програма , що належить до видавничих систем:
а) Corel Draw
б) Quick Slide Show
в) Adobe PageMaker
г) ABBYY FineReader
3. Ярлик, який виконує запуск Microsoft Publisher:
а) б) в) г)
4. Команда Області завдань для зміни загальної структури елементів документу:
а) макети публікацій
б) шрифтові схеми
в) колірні схеми
г) шаблон документу
5. Клавіша клавіатури, призначена для перегляду об’єкту масштабом на 100%:
а) F5
б) F9
в) Tab
г) Home
6. – це
панель інструментів:
а) Стандартна
б) Форматування
в) Об’єкти
г) Зв’язати текстові поля
7. Видання, яке складається з підбірки актуальних
тематичних відомостей, оформлених у вигляді статей:
а) бланк
б) буклет
в) брошура
г) бюлетень
8. Визначіть друковані публікації:
|
а) книга б) журнал в) буклет |
|
г) веб-сайт д) блог е) візитка |
9. Шаблони публікацій діляться на такі категорії:
|
а) Публікації для друку б) Набори макетів в) Порожні публікації |
|
г) Колекція макетів д) Веб-сайти та блоги е) Веб-вузли та електронна пошта |
10. Основні елементи вікна програми:
|
а) панель інструментів б) область завдань в) монтажний стіл |
|
г) рядок формул д) палітра кольорів е) ярлики сторінок |
11. Тип публікації та інформація, що вона містить: |
|
1. каталог |
A. контактна інформація |
2. календар |
Б. перелік товарів і послуг |
3. запрошення |
В. числа, тижні, місяці |
4. візитка
|
Г. подія, місце і дата |
12. Етап підготовки публікації та її виконавець: |
|
1. друк видання |
А. автор |
2. випуск матеріалів |
Б. видавництво |
3. розробка макету |
В. підприємство |
4. підготовка матеріалу
|
Г. типографія |
13. Піктограма файлу публікації та відповідний формат збереження: |
1. 2. 3. 4. |
А. doc Б. pub В. htm Г. jpg |
14. Засоби створення публікацій.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
15. Додавання нових графічних об’єктів.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
16. Підготовка вдалої публікації.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
17. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ для тематичного оцінювання |
Варіант – 1
Основні вимоги до оформлення публікації:
Орієнтовний зразок публікації (перша та третя сторінки)
КАРТКА
контролю знань з теми:
ВАРІАНТ 2
1. Тип програмного забезпечення, до якого належить Microsoft Publisher:
а) текстовий процесор
б) настільна видавнича система
в) системи редагування тексту
г) засіб поліграфічного видання
2. Розширення файлу публікації, створеної в програмі Microsoft Publisher:
а) exe
б) rtf
в) ppt
г) pub
3. Команда Області завдань для зміни вигляду елементів оформлення документу:
а) макети публікацій
б) шрифтові схеми
в) колірні схеми
г) шаблон документу
4. – це панель інструментів:
а) Стандартна
б) Форматування
в) Об’єкти
г) Зв’язати текстові поля
5. Команда меню, яку потрібно виконати, щоб
увести персональні дані автора публікації:
а) Файл
б) Правка
в) Вставка
г) Сервис
6. Паперовий аркуш з інформацією, незмінною для серії документів, та місцем для введення змінних даних:
а) бланк
б) буклет
в) брошура
г) бюлетень
7. Процес компонування текстових і графічних об'єктів для створення сторінок:
а) макетування
б) оформлення
в) верстання
г) коригування
8. Визначіть електронні публікації:
|
а) книга б) журнал в) буклет |
|
г) веб-сайт д) блог е) візитка |
9. Програмні засоби для створення комп’ютерних публікацій:
|
а) Microsoft Publisher б) Adobe PageMaker в) Quick Slide Show |
|
г) Quark Xpress д) Adobe Flash е) Corel Draw |
10. Об’єкти, що можуть містити друковані публікації:
|
а) текстові поля б) графічні зображення в) звуковий супровід |
|
г) діаграма д) відеоролик е) елементи оформлення |
11. Тип публікації та її зовнішній вигляд: |
|
1. буклет |
А. великоформатне зображення |
2. конверт |
Б. видання зшите скріпками |
3. плакат |
В. пакет для вкладання |
4. брошура
|
Г. має 2 і більше згинів |
12. Тип публікації та блок, який варто в ній використовувати: |
|
1. Театральна афіша |
А. карта |
2. Реклама нового магазину |
Б. адреса організації |
3. Правила поведінки на пляжі |
В. купон на знижку |
4. Каталог товарів
|
Г. бланк замовлень |
13. Дія і відповідною командою меню Файл: |
|
1. Переглянути |
А. Печать |
2. Надрукувати |
Б. Сохранить как |
3. Створити архів |
В. Упаковать для передачи |
4. Створити веб-сторінку
|
Г. Предварительный просмотр |
14. Види комп’ютерних публікацій.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
15. Особливості роботи з текстом.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
16. Налаштування параметрів оформлення публікації.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
17. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ для тематичного оцінювання |
Варіант – 2
Основні вимоги до оформлення публікації:
Початковий макет та орієнтовний зразок публікації
ЗАПИСАТИ НОМЕР ВАРІАНТА |
У завданнях 1-7 одну правильну відповідь позначити тільки так
|
У завданнях 8-10 кілька правильних відповідей позначити тільки так
|
Завдання 11 Завдання 12 Завдання 13
У завданнях 14-16 дати розгорнуту відповідь на питання
№ |
Відповідь на питання |
14 |
|
15 |
|
16 |
|
17. Написати звіт про виконане практичне завдання
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
Таблиця відповідності завдань кількості балів
за кожну правильну відповідь
Рівні завдань |
Номери завдань |
Кількість завдань |
Кількість балів за правильну відповідь на одне завдання |
Максимальна кількість набраних балів |
І-й |
1 - 7 |
7 |
1 |
7 |
ІІ-й |
8 – 10 |
3 |
2 |
6 |
ІІІ-й |
11 – 13 |
3 |
2 |
6 |
ІV-й |
14 – 16 |
3 |
3 |
9 |
Практичний |
17 |
1 |
6 |
6 |
Всього |
|
17 |
|
34 |
Таблиця відповідності кількості набраних балів
оцінці за тематичне оцінювання
Рівень навчальних досягнень |
Кількість набраних балів |
Оцінка |
Початковий |
1-3 |
1 |
4-6 |
2 |
|
7-9 |
3 |
|
Середній |
10-12 |
4 |
13-15 |
5 |
|
16-18 |
6 |
|
Достатній |
19-21 |
7 |
22-24 |
8 |
|
25-27 |
9 |
|
Високий |
28-31 |
10 |
32-34 |
11 |
|
реферат на тему, проектна робота, участь у МАН |
12 |
8