Дата:
Клас: 4-А, Б
Тема: Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в довжину з місця.
Завдання:
1. Формувати навички оволодіння окремими сложно-координаціонними рухами, самоконтроль.
2. Виховувати вміння долати фізичні труднощі, спроможність своєчасно знаходити і приймати обдумані рішення.
3. Розвивати життєво-важливі фізичні якості: витривалість, силу, координацію; зміцнювати здоров'я дітей.
Інвентар:свисток, скакалки, лінійка для стрибків, кубики, секундомір.
Місце проведення: спортивний зал.
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
8-10 хв. |
|
– Рівняйсь! Струнко! Добрий день! |
30с. |
В одну шеренгу |
|
30с. |
Чітке повідомлення завдань уроку |
- на носках - на п‘ятках
|
|
|
4. Біг |
2 кола |
|
Перешикування: |
|
В колону по два |
5. Загальнорозвиваючі вправи на місці |
|
|
А) Вп руки до плечей Колові рухи руками вперед, назад |
8р вперед 8р назад |
|
Б) Вп руки в сторони Колові рухи руками вперед, назад |
10-12 раз |
Руки прямі |
В) Вп права рука вгорі, ліва внизу; 1-2 переміна положень рук |
10-12 раз |
Руки прямі |
Г) Вп руки вперед. Схрещення рук |
10-12 раз |
Руки прямі |
Д) Вп ноги нарізно, руки на поясі 1- нахил вліво, 2 – в.п., 3- нахил вправо, 4 – в.п. |
6-8 раз |
Ноги і тулуб прямі |
Е) основна стійка: 1 – нахил вперед, руками доторкнутися до землі, 2 – в.п. |
10-12 раз |
Руки опущені, ноги прямі |
ІІ. Основна частина |
|
|
1. Загальнорозвивальні вправи |
27-30 хв |
|
А) в.п. руки опущені. Біг з високим підніманням стегна |
15 м |
Тулуб прямий |
Б) в.п. руки опущені. Біг з прискоренням |
15 м |
Тулуб нахилений |
В) в.п. руки на поясі. Стрибки на правій, лівій нозі. |
6 м |
|
Г) стрибки на лівій нозі |
4-6 м |
|
2. Стрибок у довжину з місця |
10 хв |
|
- стрибок у довжину з місця треба виконувати так: в.п. – основна стійка, стаємо носками до лінії, робимо змах руками назад, потім різко виносимо їх уперед,відштовхуємося ногами,стрибаємо якомога далі.
|
|
Чітке пояснення завдання |
3.Біг повільний та зі зміною напрямку |
10 хв. |
Чітке пояснення |
- Техніка бігу така: в.п.-високий старт. За командою «Руш !»учасник пробігає 9 м до другої лінії, бере один з двох дерев’яних кубиків, що лежать у колі,повертається бігом назад і кладе його в стартове коло.Потім виконує це саме ще раз.
|
|
|
|
4-5 хв |
Підібрано цікаву гру |
Діти об’єднуються у дві команди. Вони шикуються у шеренги обличчям одна до одної на середині майданчика. За першим сигналом перша команда повертається кругом і марширує на місці, а друга — йде вперед. За другим сигналом діти першої команди повертаються та ловлять дітей другої, які швидко повертаються на свої місця (за лінію). Перемагає команда, у якої виявиться найменше пійманих дітей. |
|
|
5. Естафета “Хто швидше” |
4-5 хв |
|
Діти формують 2 команди, що стоять у колонах по одному.Проводяться змагання з бігу,стрибками.метанням. |
|
|
ІІІ. Заключна частина |
3-5 хв |
|
1) шикування класу |
|
В одну шеренгу |
2) підсумок уроку |
1 хв |
Вербальне оцінювання |
Організований вихід із спортивного залу |
|
|