28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в довжину з місця.

Про матеріал
Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в довжину з місця в 4 класі. Завдання: 1. Формувати навички оволодіння окремими сложно-координаціонними рухами, самоконтроль. 2. Виховувати вміння долати фізичні труднощі, спроможність своєчасно знаходити і приймати обдумані рішення. 3. Розвивати життєво-важливі фізичні якості: витривалість, силу, координацію; зміцнювати здоров'я дітей.
Перегляд файлу

Дата:
Клас: 4-А, Б
Тема: Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в довжину з місця.
Завдання:
1. Формувати навички оволодіння окремими сложно-координаціонними рухами, самоконтроль.
2. Виховувати вміння долати фізичні труднощі, спроможність своєчасно знаходити і приймати обдумані рішення.
3. Розвивати життєво-важливі фізичні якості: витривалість, силу, координацію; зміцнювати здоров'я дітей.
Інвентар:свисток, скакалки, лінійка для стрибків, кубики, секундомір.
Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

8-10 хв.

 

  • Шикування

– Рівняйсь! Струнко! Добрий день!

30с.

В одну шеренгу

  • Повідомлення теми і завдань уроку

 

30с.

Чітке повідомлення завдань уроку

  • Ходьба:
  •                                            руки за голову
  •                                            навприсядки
  •                                            стрибками

-        на носках

-        на п‘ятках

  • Перешикування:

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Біг

2 кола

  • Слідкувати за дисципліною

Перешикування:

 

В колону по два

5. Загальнорозвиваючі вправи на місці

 

 

А) Вп  руки до плечей

Колові рухи руками вперед, назад

8р вперед

8р назад

 

Б) Вп руки в сторони

Колові рухи руками вперед, назад

10-12 раз

Руки прямі

В) Вп права рука вгорі, ліва внизу; 1-2 переміна положень рук

10-12 раз

Руки прямі

Г) Вп руки вперед. Схрещення рук

10-12 раз

Руки прямі

Д) Вп ноги нарізно, руки на поясі 1- нахил вліво, 2 – в.п., 3- нахил вправо, 4 – в.п.

6-8 раз

Ноги і тулуб прямі

Е) основна стійка:

1 – нахил вперед, руками доторкнутися до землі,

2 – в.п.

10-12 раз

Руки опущені, ноги прямі

ІІ. Основна частина

 

 

1. Загальнорозвивальні вправи

27-30 хв

 

А) в.п. руки опущені. Біг з високим підніманням стегна

15 м

Тулуб прямий

Б) в.п. руки опущені. Біг з прискоренням

15 м

Тулуб нахилений

В) в.п. руки на поясі. Стрибки на правій, лівій нозі.

6 м

 

Г) стрибки на лівій нозі

4-6 м

 

2. Стрибок у довжину з місця

10 хв

 

- стрибок у довжину з місця треба виконувати так: в.п. – основна стійка, стаємо носками до лінії, робимо змах руками назад, потім різко виносимо їх уперед,відштовхуємося ногами,стрибаємо якомога далі.

 

Чітке пояснення завдання

3.Біг повільний та зі зміною напрямку

10 хв.

Чітке пояснення

- Техніка бігу така: в.п.-високий старт. За командою «Руш !»учасник пробігає 9 м до другої лінії, бере один з двох дерев’яних кубиків, що лежать у колі,повертається бігом назад і кладе його в стартове коло.Потім виконує це саме ще раз.

 

 

 

  • Рухлива гра “Фігури ”

4-5 хв

Підібрано  цікаву гру

Діти об’єднуються у дві команди. Вони шикуються у шеренги об­личчям одна до одної на середині майданчика. За першим сигналом перша команда повертається кругом і марширує на місці, а друга — йде вперед. За другим сигналом діти першої команди повертаються та ловлять дітей другої, які швидко повертаються на свої місця (за лі­нію). Перемагає команда, у якої виявиться найменше пійманих дітей.

 

 

5. Естафета “Хто швидше”

4-5 хв

 

Діти формують 2 команди, що стоять у колонах по одному.Проводяться змагання з бігу,стрибками.метанням.

 

 

ІІІ. Заключна частина

3-5 хв

 

1) шикування класу

 

В одну шеренгу

2) підсумок уроку

1 хв

Вербальне оцінювання

Організований вихід із спортивного залу

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку