26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

: Розвиток координаційних здібностей під час проведення рухливих ігор.

Про матеріал
: Розвиток координаційних здібностей під час проведення рухливих ігор.1. Закріпити вміння виконувати спеціальні бігові та стрибкові вправи. 2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор та естафет. 3. Виховувати інтерес до здорового способу життя засобами рухливих ігор та естафет
Перегляд файлу

 Конспект уроку з фізичної культури 

для учнів 3 класу

Тема: Розвиток координаційних здібностей під час проведення рухливих ігор.

Завдання:

  1. Закріпити  вміння виконувати  спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор та естафет.
  3. Виховувати інтерес до  здорового способу життя засобами рухливих ігор  та естафет.

Інвентар:  м’ячі,  надувні кульки, м’ячі для фітболу,  шаблон квітки, фішки, естафетні палиці .

Місце проведення: спортивна зала школи

Дата проведення: 16.12.2015 р.

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування (хвилини, секунди, рази)

 

Організаційно-методичні вказівки

Вступна частина 5 ,

  1.    Організований перехід до зали учнів.

 

  1.    Шикування.

Привітання.

 

 

  3. Постановка завдань уроку

 

 

 

4.Техніка безпеки на уроці.

 

 

 

  1.    Вимірювання ЧСС

 

1хв

 

 

30 сек

30 сек

 

 

1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

Діти заходять в колоні по одному.

 

 

У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Діти стоять у шерензі по одному.


Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, виконаємо комплекс ЗРВ, проведемо рухливі ігри та естафети.

 

 

 

 

Хто має ЧСС більше 75 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, до уроку готові.

 

 

Підготовча частина 10 ,

Підготовча частина 10 ,

  1. Стройові вправи.

7.   Різновиди ходьби:

- на носах

- на п’ятках

 - напівприсід

- повний присід

  1.  Різновиди бігу.
  • повільний
  • біг приставними кроками праве плече вперед, ліве плече вперед;
  • біг з високим підніманням стегна.
  • біг з закиданням гомілки
  • біг з прямими ногами вперед
  1. Вправи на відновлення дихання
  2.  Загальнорозвивальні вправи

1.В. п.-о.с., руки на пояс.

Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти.

3. В.п.- о.с., руки в сторони , на 1-2-ривкі зігнутими руками 3-4 прямими руками.

 4.  В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  горизонтально в ліктях, поворо ти вправо в ліво.          

5.   В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на пояс

 1-2 – нахил тулуба вліво, 3-4- нахил тулуба вправо.

6.  В.п. – стійка ноги нарізно.

1-2 – руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі

3-4-  руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.

  1.  В.п. –о.с.

1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

  1. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання.

 

  1. Вимірювання ЧСС

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

 

6  хв

 

 

6-7 разів

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

 

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

6-7 разів

 

 

6-7 разів

 

30 сек

 

 

1 хв

Діти стоять у шерензі  по одному.

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 30 сек.

В колоні по одному. Спина пряма, вперед не нахилятися.

Руки на пояс.

Руки за голову

Руки на колінах

Руки на колінах.

 

Чітко фіксувати положення, інтервал один крок

Виправляти помилки вказівкою

 

Перешикування  з шеренги по одному в шеренгу по 3.

Темп виконання повільний.

 

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.                         Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

Темп виконання середній.

 

 

 

  Перешикування в колону   по 2

 

Основна частина 20 ,

Рухливі ігри-естафети

  1. Рухлива гра «Квач»

 

 

 

  1. Естафети
  1. «Кмітливі футболісти»

 

 

  1.  Передача естафетної палиці

 

 

 

 

  1. «Пінгвіни»                                         

 

 

 

 

 

 

  1. Стрибки на фітболі.

 

  1. Ведення кульки.

 

 

  1. Передача м’яча зверху.
  2.  
  3. Передача м’яча знизу.

 

  1. «Ромашка»

 

  1. Підведення підсумків естафети

 

  1. Вимірювання ЧСС

 

 

  1. Вправи на відновлення дихання

 

16 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

1 хв

 

 

1 хв

 

Дотримання правил гри та естафет

Передача квача відбувається м’ячем

 Обведення фішок футбольним м’ячем

 

Грає вся команда.

 

 

Паличка передається від одного члена команди до другого.

 

 

М’яч затискають між ніг, вище колін, пересуваються кроками, намагаючись швидко дістатися «крижини», обійти її, повернутися і передати м’яч другим номерам, третім.

Обведення фішок.

 

Правою, лівою рукою поперемінно.

.

Руки вгору.

 

Ноги нарізно.

 

Складання квітки.

 

 

 

 

 

В колоні по одному.

Руки вгору,  в сторони,  на носках.

 

Заключна частина 5,

 

 

  1. Шикування.

 

  1. Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

  1. Підведення підсумків уроку
  2. Організований перехід до класу

.

 

 

1хв

 

1 хв

 

 

 

 

 

2 хв

1 хв

 

 

В шерензі по одному.

Хто має ЧСС більше 125 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, все в нормі.

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 30 с, помножити отримане число на2.

Оцінювання роботи учнів

Вчитель:

Відпочили і пограли

А тепер тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували,

Щоб усі любили вас

В колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку