Різновиди ходьби.Урок ЛФК. 2клас для дітей з ТПМ

Про матеріал
Урок ЛФК. Мета: повторити різновиди ходьби; вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров'я, фізичного розвитку; розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров'я їжу формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти); виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я та прагнення учнів до здорового способу життя.
Перегляд файлу

1

Тема: Різновиди ходьби

Мета: повторити різновиди ходьби; вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров'я, фізичного розвитку; розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров'я їжу формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти); виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я та прагнення учнів до здорового способу життя.

Інвентар та обладнання: м’ячі, обручі, комп’ютер, секундомір.

Хід уроку

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

1.

Шикування у шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку

1 хв

Постава, зовнішній вигляд

2.

Різновиди ходьби:

- на носках;

- п’ятках;

- зовнішня сторона стопи;

- внутрішня сторона стопи.

- по доріжці здоров’я.

- колоді.

- канатові.

- з навантаженням на голові.

3 хв

Руки на поясі

Руки в сторону

Руки за спину

Руки вперед в сторону

Руки в сторону

3.

Повільний біг.

- Крок галоп лівим і правим боком.

- спиною вперед.

3 хв

Руки на поясі

Дивитись через плече

4.

Дихальні вправи . Вдих через ліву ніздрю, видих через праву і навпаки.

По 4 рази

Вправу виконувати в повільному темпі

5.

ЗРВ:

“Сова”

1) В.П.- ноги нарізно, руки на поясі.

1-3 колові оберти головою ліворуч

4. В.П.

5-8. те саме в іншу сторону

“Метелик”

В.п. – ноги нарізно руки попереду

1-3. колові оберти вперед

4.В.п.

5-8 те саме в іншу сторону

“Берізка”

В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1. нахил до лівої ноги

2. В.п.

3. нахил до правої ноги

4. В.п.

“Жабка”

В.п. – ноги нарізно руки донизу пальці в кулак.

1. виконуємо присідання на носках, руки згинаємо в ліктьовому суглобі, пальці рук розводимо.

2. В.П.

“Ластівка”

В.п.-о.с.

1. руки в сторону нахил тулуба вперед нога дугою вгору

2 в.п

“Чайка”

В.п. – сід ноги нарізно

1. махом рук нахил до лівої ноги

2. В.п.

3. махом рук нахил до правої ноги

4. В.п.

 

12 разів

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

Не поспішаючи, в повільному темпі

 

 

 

 

 

Спину тримаємо рівну

 

 

 

 

Вправу виконувати на видиху з невеликою затримкою

 

 

 

Слідкуємо за вірним виконанням

 

 

 

 

 

 

Вправа виконується поетапно

 

 

Вправа виконується з максимальною амплітудою.

Чітко виконувати вказівку

ІІ Основна частина

1.

– Яку користь приносять уроки фізичної культури?

– Щоб уроки приносили користь, треба дотримуватися правил безпеки. (Повторити правила).

Замірювання ЧСС.

3 хв.

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС.

2.

Різновиди ходьби:

– в присіді;

–з високим підніманням стегна (руки на поясі);

– приставним кроком: правим боком, лівим боком;

– на п’ятах (руки за головою);

– на носках (руки через сторони – вгору, через сторони – вниз)

– «змійкою» (руки на поясі);

8 хв.

Визначити вид ходьби допомагають малюнки: качка, чапля, міст, ведмідь,

метелик, змія.

Стежити за поставою і правильною координацією рухів.

3.

Міні-бесіда

– Чи достатньо займатися фізкультурою, щоб бути здоровим?

– Так, ще необхідно корисно харчуватися. Які продукти харчування необхідно вживати, щоб бути здоровими?

5 хв

 

4.

Естафета «Овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти».

1 команда збирає зображення овочів,

2 – фруктів та ягід,

3 – молочних продуктів.

Ходьба до обруча у напівприсядку. В обручі – тричі присісти. На носках дійти до відповідного малюнка, забрати його. Повертаються – ходьба з підстрибуванням.

8 хв.

Ігровий метод організації діяльності.

5.

Доповніть речення: «Щоб бути здоровим треба займатися фізкультурою, корисно харчуватися, … .

Естафета «Користь здоров’ю»

Учні стрибають до обруча, затиснувши м’яч між колінами. Стрибнувши в обруч, дитина бере м’яч до рук і говорить, що корисного для свого здоров’я зробила. Повертаються «змійкою».

Замірювання ЧСС.

6 хв.

 

ІІІ. Заключна частина

1.

Вправи для відновлення дихання.

1 хв

 

2.

Замірювання ЧСС.

1 хв

 

3.

– Які різновиди ходьби повторили?

– Що треба робити, щоб берегти і зміцнювати здоров’я?

Здоров’я – це сила,

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

3 хв

 

 

docx
Додав(-ла)
Білик Ольга
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку