Робоча картка для роботи учнів на уроці або вдома

Про матеріал
Картка призначена для роботи учнів на уроці або вдома самостійно. Також її можна використовувати при проведенні дистанційних занять.
Перегляд файлу

Модуль 1 Фізика як природнича наука. 7 -   кл.  Прізвище учня _____________________

  1. Поняття «фізика»:

У перекладі з грецької

Хто перший ввів назву

Сучасне означення

Завдання фізики

Зв’язок з іншими науками

Кому потрібна фізика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Приклади:

Що вивчалося, відкривалося, досліджувалося

Де використовується

Рух повітря

 

 

Теплові явища

 

 

Світові явища

 

 

  1. Етапи пізнавальної діяльності. (заповніть пропуски)
    1.  Спостереження: _____________________ - ____________________________  фактів -  _____________________ - _____________________ висновки.
    2.  Досліди виконують: ______________________________________  умовах;

_______________________ планом; за допомогою ___________________________ ; здійснюють ___________________ .

  1.  Експеримент: навчальний - __________________________________________ ;

науковий - __________________________________________________________ .

  1.  Теорія - ____________________________________________________________ ____________________________________________________________________.
  2.  Процес пізнавальної діяльності: від досліду до ___________ , потім _____________ .
  1. Дати означення:
    1.  Фізичне явище це – _________________________________________________

___________________________________________________________________

  1.  Фізичний процес це – ________________________________________________

___________________________________________________________________

  1.  Фізичне тіло це – ___________________________________________________

___________________________________________________________________

  1.  Речовина це – ______________________________________________________

___________________________________________________________________

  1.  Матерія це – _______________________________________________________
  2. Фізичне поле це – ___________________________________________________

___________________________________________________________________

  1.  Фізична величина  – _________________________________________________

____________________________________________________________________

  1.  Виміряти фізичну величину – __________________________________________

____________________________________________________________________     5. Визначте ціну поділки вимірювального приладу:

5.1. Значення двох сусідніх числових позначок шкали:

Менше з них: МЗ=                ; більше з них: БЗ=

5.2. Кількість поділок шкали між ними: N=

5.3. Ціна поділки за формулою:

 

    C=

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку