Робоча програма "План виховної роботи педагога - організатора"

Про матеріал
У даній робочій програмі представлена розробка індивідуального плану виховної роботи педагога-організатора або заступника директора з виховної роботи, яка може бути використана в виховному процесі.
Перегляд файлу

 

               «ПОГОДЖЕНО»

Директор школи – гімназії

____________  О.С.Ілуєва

«____» ______________ 20____р.

                                                                                   

                                                                              

 

 

 

Річний план

виховної  роботи

педагога – організатора

Гунько Людмили Володимирівни

Калинівської ЗОШ І –ІІІ  ступенів

№2-гімназії

 

Копия школа клумби 105

 

І.      Вступ

 

Основною метою педагогічних працівників у вихованні учнів у ____________ навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

У роботі з учнями педагогічним працівникам необхідно керуватися Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2014 року №344/2014), Методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у __________ навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.07.17  №1/9-382); та здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:

  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Серед основних завдань — національне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

Протягом  навчального року необхідно підвищити рівень національного і патріотичного виховання та превентивної роботи.

Беручи до уваги методичні рекомендації, надані в  листі Міністерства освіти і науки України від 25.07.17  №1/9-382, слід звернути увагу на те, що  навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи: є діти, які загинули на Майдані, були поранені у збройних сутичках на Сході України, через соціально-політичну кризу втратили батьків, діти з внутрішньо переміщених осіб.

В контексті нових викликів, що постали перед країною, педагогічним  працівникам необхідно переглянути практику виховної роботи та захисту дітей в навчальному закладі.

Педагоги і психологи  можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до подій. Постійний контакт із вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. У такі часи відданість, співчуття та навички вчителя стають особливо важливими та потрібними.

Не завжди доречно радити дітям " забути про це". Дорослим необхідно бути завжди  готовими  до діалогу зі своїми учнями - вони повинні відчувати, що вчителі готові їх вислухати, допомогти проаналізувати відчуття та досвід.

Цьогоріч потрібно бути готовими до  непростих запитань з боку учнів,  дітям  важливо почути відповіді на їхні "чому?". Діти  мають безпосередній стосунок до того, що відбувається в країні: їхні батьки мобілізовані й застосовують зброю, працюють волонтерами. Варто  надавати дітям чіткі пояснення зрозумілою їм мовою, не  давати нездійсненних обіцянок, але потрібно розповідати учням, що держава і громадянське суспільство роблять усе можливе для відновлення миру та порядку в країні, відбиття зовнішньої агресії проти України.

Взаємна підтримка ровес­ників в цій ситуації також важлива. Слід викликати в учнів, особливо на рівні початкової школи, довіру до того, що покликання педагогів-перетворити школу на безпечне для дітей середовище, що їхні батьки чи опікуни зроблять усе можливе, щоб вони почувалися у безпеці.

Також важливо підтримувати  учнів у формуванні позитивних методів подолання стресу та страху, допомагати  їм обрати оптимальні стратегії для тієї чи іншої ситуації. Першочергово необхідно з'ясувати, які саме методи і стратегії  раніше допомагали їм долати страхи чи інші негативні емоції.

В навчальному закладі украй важливу роль відіграє  мікроклімат у колективі. Педагоги мають бути спокійні й виважені. У цьому їм допоможуть звичайні розмови: обговорення домашнього завдан­ня і т.п.. При цьому необхідно уникати додаткового тиску на дітей. Будь-яка поведінка, що може зашко­дити чи відволікати їх, є неприпустимою.

Враховуючи велику кількість загиблих, варто оголошувати хвилину мовчання, наприклад, на початку уроку і пояснювати дітям, що так   вшановуються  загиблі й постраждалі.

У навчальному закладі планується висвітлення інформації про системи переадресації для дітей, що можуть потребувати додаткової допо­моги і підтримки. Такі послуги будуть надаватися як на базі школи, так і спеціалістами державних установ, професійних та громадських організацій. Якщо в одного з учнів будуть спостерігатися серйозні проблеми, що не зникають з плином часу, такій дитині буде вчасно надана спеціалізовану допомогу.

 Особливу увагу педагогічні працівники повинні  приділяти також  власному самопочуттю: не  забувати піклуватися про власне емоційне та фізичне здоров'я. Діти, які бачать довкола себе впевнених, спокій­них та бадьорих дорослих, швид­ше повертаються до норми.

Події останніх років показали необхідність соціально-психологічного захисту і психологічної допомоги як окремим людям, так і цілим соціальним групам.

Діти, їхні родини потребують психологічної, подекуди психіатричної допомоги, медичного супроводу або реабілітації, моральної підтримки. Від того, як родина переживе шок від втрати члена сім'ї, значною мірою залежатиме те, як складеться подальша доля для членів такої родини. Душевні страждання, які пережили і переживають сім'ї Небесної сотні, загиблих військових, силовиків, Національної гвардії, населення Донбасу  миттєво.

У цьому контексті, важливим є формування просоціальної поведінки підлітків. Підвищена чутливість до подій, що відбуваються - є передумовою формування просоціальної поведінки, що своєю чергою здійснюється шляхом впливів між вихованням у сім`ї та взаємодією учня у школі. Результат внутрішньої діяльності дитини над власними переживаннями та певна реакція на покарання чи похвалу допомагають сформувати основи просоціальної поведінки. Її форми різноманітні: від простої люб'язності до серйозної благодійної допомоги, яку надає людина іншим людям.

 Задля консолідації суспільства необхідно посилити національно-патріотичний характер навчання та виховання, передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв Українського народу.

Для прикладу, проявами патріотизму є громадянський вчинок юних нахімовців, які під час перепідпорядкування Севастопольської військово-морської академії Російській Федерації на знак протесту заспівали Державний Гімн України, поведінка учнів Української гімназії у  м. Сімферополь. Безперечним прикладом патріотичного виховання є  сучасні військові. 

Необхідно планувати виховну роботу так, щоб допомогти дитині визначити, чим саме її сім'я, школа, вулиця, місто найкращі. Чому наша  країна нам дорога. Давати дітям необхідно таку інформацію, що її діти здатні  зрозуміти і обговорити зі своїми друзями.

Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 .

Зусилля педагогічного колективу в ________  навчальному році мають бути спрямовані на реалізацію проектів  щодо виховання учнів у дусі патріотичного обов'язку, готовності до військової служби та захисту України, повазі до чинного законодавства та засад демократичної, правової держави.

Крім того, під час організації навчально-виховного процесу необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства  від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

Одним із дієвих засобів національно-патріотичного виховання є проведення дитячих та молодіжних ігор у позаурочний час таких, як всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра „Сокіл” („Джура”), фізкультурно-оздоровчий патріотичний комплекс школярів України  “Козацький гарт” тощо.

Під час проведення виховних заходів з молоддю доцільно використовувати навчальні дебати, що є важливим засобом розвитку в учнів критичного мислення та навичок аргументованого висловлювання.

Особливої уваги потребують питання превентивного виховання, які передбачають впровадження  системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру, проявів асоціальної поведінки.

Проведений моніторинг стану кримінальних правопорушень свідчить про те, що превентивне виховання потребує удосконалення.

Виховання емоційної культури та конструктивної поведінки особистості є одним із ключових пунктів виховного процесу сучасної школи. Його актуальність обумовлена підвищеним рівнем тривожності школярів. Проявляється це у стресі, тривозі, агресії, особистісних розладах. Існує   необхідність   вчити   дітей толерантному ставленню одне до одного, проводити роботу з розвитку  комунікативних  навичок спілкування.

 Необхідно також налагодити взаємодію з органами внутрішніх справ щодо ефективної профілактики із застосуванням відновних практик для запобігання конфліктам та іншим негативним проявам учнів школи-гімназії.

При плануванні превентивної роботи радимо взяти до уваги інформацію, яка характеризує  соціологічний портрет сучасної дитини.

Зусилля педагогів мають бути спрямовані на формування в учнів відповідальності, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, моральних якостей, які б регулювали їхню поведінку.

Важливим в питаннях профілактики дитячої жорстокості та насильства  є  проведення належного сімейного виховання,  відродження сімейних цінностей, підвищення ваги виховної функції сім'ї та підняття її авторитету,  підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Актуальною є систематична й послідовна педагогізація батьківської громадськості, оскільки члени сім’ї – це перші вихователі дитини. У навчально-виховному процесі необхідно враховувати, що вплив сім’ї на підростаючу особистість залежить від багатьох факторів, а саме: склад сім’ї (повна – неповна, наявність членів старшого покоління); побутові умови; морально-психологічний клімат; соціальна орієнтація; загальна культура; забезпечення єдності вимог до дитини усіх членів сім’ї; характер спілкування батьків із дитиною; єдність сімейних інтересів.

Цілеспрямована робота має проводитися щонайменше у двох напрямах: педагогічна просвіта батьків з використанням сучасних форм і методів та активне залучення їх до виховної роботи; підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Вченою радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України схвалена Концепція сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» (протокол № 9 від 14 листопада 2012 року), що містить основні положення щодо підготовки молоді до щасливого подружнього життя та формування відповідального батьківства. Документ також передбачає психолого-педагогічну просвіту батьків і їх активне залучення до роботи з дітьми в школі, створення сімейних клубів.

З огляду на ймовірність швидкоплинної зміни ситуації, навчальним закладам у взаємодії з органами державної влади, батьківською громадськістю,  неурядовими  організаціями бути готовими гнучко реагувати на прояви тих чи інших  тенденцій, застосовувати сучасні інформаційні та інші технології задля надання психологічної та педагогічної допомоги дітям та їх батькам.

  Таким чином, педагогічний  колектив  школи вбачає головну мету національного виховання в набутті молодим поколінням соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу, досягненні високої культури міжнаціональних взаємин, формуванні у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, здатного виявити національну гідність, знати свої обов’язки і права, цивілізовано відстоювати їх, сприяти громадянському миру і злагоді в суспільстві, успішно самореалізуватися  в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури.

 

 

 

Мета виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:

 

  • забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;

 

  • врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, особистісних новоутворень школярів, що передбачає вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій;
  • закріплення широких соціальних мотивів громадянського обов’язку, необхідності приносити користь своїй державі;
  • врахування соціальних мотивів,  які стають більш диференційовані і дійові за рахунок розширення контактів школярів з ровесниками і вчителями;
  • виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави;

 

  • формування  мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;

 

  • виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

 

  • забезпечення соціального захисту вихованців, їх психічного і фізичного здоров’я, вироблення спільно з учителями-предметниками, психологом, батьками оптимального режиму життя й організації навчання, створення сприятливого мікроклімату спілкування у класному колективі;
  • залучення до здійснення виховного процесу батьків, організація сімейно-родинного виховання;

 

  • спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень.

 

II .  Загальна характеристика

учнівського колективу

Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназії

 

 Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме в цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів початкової школи. Великі можливості у молодшому шкільному віці є для формування соціальних взаємин, що ґрунтується на принципі колективізму. Цьому сприяють спільні навчальні заняття, колективні ігри, праця.

Мотивація навчання у молодшому шкільному віці розвивається у декількох напрямках. Основними потребами дитини в початкових класах є: потреби спілкування з людьми, в емоційному контакті, визнанні,оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших,світу, потреба у дружбі,товариськості, повазі особистості, у самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

 Виховання  школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях, заняттях за інтересами , гурткових заняттях.

В школі організовані дитячі об’єднання за інтересами. На заняттях профільних обєднань,  розкривається дивосвіт рідної природи, свого краю, розучують дитячі ігри, забавлянки, приказки та прикмети про природу;

д\о «Інттал»- метою дитячого об’єднання є прививати дітям  любов до історії свого краю,вивчати традиції, звичаї та обряди нашого району; у підлітків виховуються загальноприйняті людські цінності, почуття чуйності, милосердя, поваги, доброти,людяності,  справедливості. Діти привчаються допомагати одиноким людям, поважати людей похилого віку, інвалідів, завжди проявляти до них співчуття та турботу; розширюється і поглиблюються знання дітей про свій рідний край, про своє місто Калинівка, вивчають традиції і обряди українського народу, проводять краєзнавчо-пошукову  та дослідницьку роботу; в учнів розвиваються художні і творчі здібності, прививаються естетичні смаки.

 

  Формування ініціативної, здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу.

  Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого  об'єднання

  Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків.

 

 

 

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.    Організаційна робота

 

Зміст  роботи

Дата

1.

Зробити аналіз соціального стану учнівського колективу

До 01.10.

2.

Організація чергування учнів в кабінетах, класних кімнатах, шкільній їдальні під час перерв та після уроків

Протягом року

3

Робота оперативних загонів до дня людей похилого віку (надання допомоги пенсіонерам, хворим, самотнім людям)

До 05.10 

4.

Провести вибори членів учнівської ради на 2018-2019 навчальний рік

До 25.09

5.

Продовжувати роботу по інформуванню школярів. Випуск шкільної газети (щомісячно)

Постійно

6.

Щомісяця проводити робочі лінійки на яких підводити підсумки:

- Краще озеленення класу;

- Кращий санітарний стан класних приміщень

- Зовнішній вигляд учнів

Протягом року

7.

Враховуючи традиції школи розробляти  необхідні методичні  рекомендації,  сценарії,  конкретні творчі справи учнівського колективу.

Постійно

8.

Залучати учнів  до предметних тижнів.

Протягом року

9.

Провести та надати необхідну допомогу класоводам  та класним керівникам в організації та проведенні традиційних свят , вечорів дозвілля.

Зокрема:

  • Свято Першого дзвоника «Все починається із Першого дзвінка»;
  • Спортивні змагання до Дня фізкультури і спорту«Ми сміливі, спритні і кмітливі», «Здорові звички, здоровий спосіб життя».
  • День вчителя «Не бува забагато добрих слів Вчителям…».  
  • Виставка «Осінній вернісаж».
  • Новорічні свята. 
  • Акція до Дня святого Валентина «Любов’ю дорожити вмійте» (вітальна скринька). 
  • Міжнародний жіночий день «Ми бажаєм щастя вам!»  
  • Шевченківський тиждень    
  • Екологічний місячник  
  • День Перемоги «Пам'ять про них збережуть обеліски!»
  • Останній дзвоник «Дзвони ж нам, дзвонику  останній».
  • Випускний бал «Над школою лунає вальс прощальний»                              

 

 

 

 

До 1.09.

 

До 11.09.

 

 

05.10.

 

08.10.

24.12-28.12

12.02.

 

07.03.

 

07-14.03.

Квітень

08.05

 

31.05

 

15.06

10

Залучати  учнів  до  екологічної акції «Створи красу і затишок»

Вересень

11

Операція «Увага!  Діти на дорозі!»

Вересень

12

Святкова лінійка посвята в першокласники

Жовтень

13

Історико-географічна експедиції «Історія міст і сіл України»

Жовтень

14

Всеукраїнська краєзнавча  експедиція «Моя Батьківщина -Україна» (екскурсії).

Жовтень-листопад

15

Виставка «Осінній вернісаж»

Жовтень

16

Акція «Вічна память Героям Майдану».

Лютий

17

Історико-краєзнавча акція «Збережемо пам'ять про подвиг» присвячена Перемозі  в ВВВ.

Протягом року

18

Акція «Пам’ятник. Могила. Обеліск» (трудова акція).

Жовтень-травень

19

Акція «Подаруй бібліотеці книжку» - до Всеукраїнського дня  бібліотек.

Вересень

 

20

Операція «Вчитель не повинен бути самотній» - до Дня вчителя.

Жовтень

 

21

Всеукраїнська акція «Запали свічку пам’яті» - вшанування пам’яті жертв Голодомору.

Листопад

22

Акція «Канікули», «Вулиця», «Увага! Діти на дорозі».

Протягом року

23

Акція милосердя «Прояви турботу і обачливість» (до Дня інвалідів)

Жовтень

24

Акція допомога дітям – підліткам «Спасибі –Ні!», «Не залишайтесь байдужим!»(до Дня боротьби зі СНІДом)

Грудень

25

Організація та проведення новорічних свят

Грудень

26

Акція «Діти – дітям» (Миколаївський мішок, збір подарунків).

Протягом року

27

Екскурсія «Літературними стежками Калинівщини»

Лютий

28

Проведення благодійних ярмарків

3 рази на рік

29

Всеукраїнська благодійна акція «Серце до серця»

Квітень

30

Акція «Разом – ми єдині» (до Дня Соборності України).

Січень

31

Підготовка та святкування Дня працівників освіти. Випуск святкових листівок. Поздоровлення вчителів - ветеранів освіти з професійним святом. Акція «Не забувайте вчителів».

Жовтень

32

Природоохоронна акція «Діти за збереження землі»

 (до Дня довкілля)

Квітень

33

Акція «Майбутнє лісу в твоїх руках»

Квітень

34

«Посади дерево» - екологічний місячник

Квітень

35

Конкурс «Юні таланти року»

Квітень

36

Організація учнів до фотовиставок «Юний фотоаматор», «Моя Україна – цвітуча країна»

Лютий

37

Участь в районних та обласних  конкурсах

  • Виставка - конкурс «Світ оригамі»
  • Виставка декоративно – прикладного мистецтва «Знай і люби свій край»;
  • Фестиваль-огляд конкурс  «Проліски надії»;
  • Конкурс малюнків «Мої права»
  • Конкурс новорічних плакатів, ялинкових прикрас «Букет замість ялинки», «Мистецька галерея зими»;
  • Конкурс «Податки очима дітей»
  • Акція «Пять картоплин» 
  • Проект «Ми пам’ятаємо»
  • Конкурс журналістської майстерності «Голос молоді»
  • Акція «Діти - дітям» (Миколаївські подарунки)
  • Змагання «Велосипедний туризм»
  • Виставка – конкурс «Вікно у відкритий світ»

(учасники діти із малозабезпечених сімей)

  • Змагання з ПТМ «У світі технічної творчості»
  • Екологічна акція «Ми за чисте місто»
  • Конкурс агітбригад «Молодь обирає здоровя»
  • День туризму

 

Жовтень

Жовтень

 

Лютий - Березень

Жовтень

Грудень

 

 

Січень

Жовтень

Протягом року

Грудень

 

Грудень

Квітень-Травень

Квітень

 

Березень

Жовтень

Лютий

27 вересня

ІV.    Основні орієнтири виховання

1. Ціннісне ставлення особистості

до суспільства і держави

( громадянське, патріотичне, родинне виховання)

 

Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав людини (толерантність, миролюбність),  вивчення  культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .

 

Зміст роботи

Дата

1.

2.

3.

 

4.

5.

6.

 

7.

8.

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

11

12

13

 

14

 

«Україна - єдина країна»- до першого уроку. День Знань.

Спортивне свято «Спорт –це здоров’я, спорт –це гра!».

Фотовікторина до Дня туризму «Мандруємо нашою Калинівщиною».

Всесвітній День туризму (велопробіг до лісу)

Відзначення дня партизанської слави

До Дня людей похилого віку виховні години «Всі ми будемо колись старенькі».

Акція «Пристарілі поруч» (до дня людей похилого віку)

Всеукраїнська історико-краєзнавча акція «А ми тую славу збережемо» (І тур) 

Історико-краєзнавча робота. Акція «Збережемо пам'ять про подвиг».

  •       Активізувати краєзнавчий рух серед школярів;
  •       продовжувати пошуково - дослідницьку роботу з увінчання бойових подвигів захисників Батьківщини;
  •       впорядкування могил, пам’ятника загиблим воїнам в селі.
  •       Літературно-музична композиція «Грими набатом, 45-й рік» (конкурс патріотичної пісні)

 

Акція «Стежками рідної землі» (екскурсії Калинівщиною)

Акція «Запали свічку пам’яті» - до річниці голодомору 

Година пам’яті «Біль душі людської»

«Афганістан болить в моїй душі» зустріч з учасниками подій в Афганістані.

Свято «Уклін низенький вам, Матінко моя!» (до Дня матері)                                                                                                                                                                                                           

1.09.

Вересень

26.09

 

27.09

21.09

01-02.10.

 

До 05.10

Жовтень

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

10. 05

 

Листопад

 

Листопад

    Лютий

     Лютий

 

Травень 

        2.  Ціннісне ставлення до людей

(моральне виховання)

 

Мета: формування духовно-моральної культури  особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей.

 Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки  товаришів,поваги до товаришів.

 

                  Зміст роботи

  Дата

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

8.

 

9.

 

 

 

Виховна година «Відверта розмова про ввічливі слова та вчинки»

Акція милосердя «Людським теплом і добротою хай зігріються серця» (до Дня людей похилого віку).

Акція «Вчитель не повинен бути самотнім»

  •             Запрошення на свято вчителів пенсіонерів «Низький уклін вам, вчителі».

Бесіда «Про справжню дружбу». Конкурс малюнків «Мій найкращий друг».

Колективне ігрове спілкування «Дружба – це…». Вчимося жити у мирі та злагоді.

Виховна година, до Міжнародного дня інвалідів «Ми завжди повинні нести іншим світло добра і любові».

  • Акція «Доброта душі людської» (ігри  з дітьми до Дня інвалідів).

Акція «Діти – дітям» (до свята Миколая), допомога дітям пільгових категорій. Відвіз подарунків в будинок – інтернат смт. Стрижавка, Вінницька обл.

Ігрові програми «Ми вам вклоняємось, жінки»- до Міжнародного жіночого дня.

Народні традиції та обряди «Святкові дзвони Великодня». Виставка малюнків (До свята Великдень)

 

Вересень

 

Жовтень

 

 

Жовтень

 

 

Листопад

 

Листопад

 

Грудень

 

 

Грудень

 

До 15.12

 

 

Березень

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

3. Ціннісне ставлення до природи

( екологічне виховання)

 

Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств ,відповідальності за них.

 

             Зміст роботи

  Дата

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

7.

8.

9.

 

 

10.

 

11.

12.

 

13.

Похід стежками рідного краю «Мальовничі куточки мого міста»

Виставка малюнків  «Природа і фантазія»

 

Конкурс «Збережемо ялинку»: літературні твори, казки, вірші, малюнки.

Бесіда «Зима: її принади і небезпеки».

 

Допомога зимуючим птахам - екологічна операція « Встанови годівничку»

Виставка «Букет замість ялинки»

Акція «Ми за чисте місто»

Виховна бесіда «Первоцвіти просять захисту».

Екологічна акція «Квітуй,  моє рідне місто». Розчищення і облагородження криниць, джерел «Де вода тече –там край життя і краси».

Година пам’яті про аварію на ЧАЕС «Земле рідна, понівечена скрипко моя».

Конкурс малюнка до Дня довкілля «Людина і ліс»

Конкурс фотографій «Бережіть і творіть красу земну» (до Дня Землі).

Трудовий десант «Чисте шкільне подвір’я».

 

Вересень

 

Жовтень

 

Грудень

 

Грудень

 

Грудень

 

Грудень

Листопад

Лютий

Березень-квітень

 

25.04.

 

Квітень

Квітень

 

Жовтень, травень

 

 

 

 

4.Ціннісне ставлення до праці

(трудове виховання)

 

Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.

 

Зміст  роботи

Дата

1.

 

2.

3.

4.

 

5.

 

 

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10

 

 

 

Акція «Створи собі красу і затишок». Краще озеленення класних приміщень. «Галерея кімнатних рослин»

Свято «Веселий ярмарок».

Конкурс екібан, квітів «Осіння казка».

Конкурс-виставка плакатів, малюнків, фотографій на тему  «Природа мого краю» .

Операція «Трудова турбота»:

- упорядкування могил загиблих воїнів;

- пам’ятника – обеліска;

- допомога самотнім пенсіонерам.

КТС «Фабрика Діда Мороза» (виготовлення новорічних іграшок). Конкурс новорічних композиці, плакатів.

Бесіда «Ким бути, чи яким бути?», «Чи є професії найважливіші?».

Перегляд відеопрезентація «Всі професії потрібні, всі професії важливі».

Зустріч з представниками різних професій «Цікавий світ професій».

Трудова акція «Сюрприз для жінки».

 

 

 

Вересень

 

Вересень

Жовтень

Жовтень

 

Листопад

Травень

 

 

Грудень

 

Грудень

 

Січень

 

Лютий

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (художньо-естетичне виховання)

 

Мета:Формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.

 

Зміст роботи

Дата

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

 

 

9.

 

 

 

«Все починається із першого дзвінка!» Урочиста лінійка  до свята Першого дзвоника. «Україна – єдина країна»

 

 «Високе вчителя ім’я» (святкова програма до Дня працівників освіти).

 

Виставка робіт гуртківців «Знай і люби свій рідний край».

Вечір   «Новорічна ніч казкова. Вечір на хуторі близь Диканьки» (мюзикл).

 

Вечір до Дня святого Валентина « Вогонь люблячих сердець».

 

Літературно-музичний вечір «Жінка і весна», до Міжнародного жіночого дня.

 

Вечір поезії «Поезія й пісня –великі дві сили».                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

«Дзвони ж нам дзвонику останній». Свято Останнього дзвоника.

 

Випускний вечір .

 

Вересень

 

 

 

Жовтень

 

 

Березень

 

Грудень

 

 

Лютий

 

 

Березень

 

 

Травень

 

 

29 травня

 

 

16 червня

 

 

 

 

6. Ціннісне ставлення до себе

( за здоровий спосіб життя)

 

Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання, самовдосконалення);

прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.

 

              Зміст роботи

  Дата

1.

 

2.

 

3.

 

4.

5.

 

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

9.

10.

 

11.

12.

 

13.

 

До Дня фізкультури і порту «Здорові звички, здоровий спосіб життя» - година спілкування.

Виставка плакатів та малюнків «Вдумайся! Зроби вибір на користь здоров’ю»

Зустріч з лікарем. Поради школярам. «Що маємо знати , щоб зберегти своє здоров’я».

Конкурс фотоколажів «Моє здоров’я»

До Міжнародного Дня тютюнопаління. Конкурс малюнка на тему :

  •             «Я досягну успіху без куріння»;
  •             Акція «День без цигарки»

Урок здоров’я «Хвороби курця», «Правда про куріння», перегляд відеофільму «Я обираю здоровя»

До Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом: –круглий стіл «Актуальні питання боротьби зі СНІДом.»

Конкурс плакатів та стінгазет: «Антинікотинова, антиалкогольна, антинаркотична  тематика  та ми проти СНІДу» (до всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом)

Конкурс агітбригад «Молодь обирає здоровя».

Година спілкування «Здоров’я –це спадщина  чи власне надбання ? », «Правильна їжа».

Година здоров’я «Твоє майбутнє в твоїх руках».

Міні-лекція для учнів  «Здоров’я та здоровий спосіб життя». Презентація «Я і моє здоров’я».

Порадник учням. «Комп’ютерна гра чи залежність?»

Вересень

 

Вересень

 

Жовтень

 

Жовтень

Листопад

 

 

 

Грудень

 

 

Грудень

 

 

Грудень

 

 

 

Січень

Січень

 

Лютий

Квітень

Травень

Травень

 

 

 

7. Превентивне виховання

 

Мета:  виховувати  у підлітків загальноприйняті людські цінності; формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.

 

                Зміст   роботи

 Дата

1.

2.

 

3.

4.

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

7.

 

 

 

 

 

8.

 

9.

 

10.

11.

12.

 

13.

 

 

Диспут «Що означає жити красиво».

Бесіда (юридичні поради) «Як захистити свої права».

Виховна година «Собою керувати вмій».

Операція «Урок»- відвідування  учнів уроків.

 

Місячник профілактики правопорушень

  • Зустріч з працівниками правоохоронних органів «Незнання законів не звільняє від відповідальності.»
  • Рейд по виявленню курців.
  • Година спілкування «Нема прав без обов’язків.

Конкурс плакатів «Перший крок до злочину».

Конвенція ООН про права дитини:

  • Проблема правового захисту сім'ї і дитинства.
  • Вікторина в малюнках «Чи знаєш ти свої права?»
  • Диспут «Як не стати жертвою злочину.

Зустріч з лікарем , вчителем ОБЖД  «За здоровий спосіб життя», працівником міліції.

Відверта розмова  «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення».

Анкета інтересів «Мої внутрішні вороги».

Дебати «Проблеми батьків та дітей існують».

Публіцистичні виставки «Вдумайся!», «Зроби  вибір на користь здоров’ю».

Вікторина «Інформація - гарант захищеності».

 

 

Вересень

Вересень

 

Жовтень

Протягом року

Жовтень

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Листопад

 

 

 

 

 

Листопад

 

Грудень

 

   Січень

Лютий

Протягом року

Квітень-

Травень

 

     

8. Сприяння творчому розвитку особистості

 

Мета: організація змістовного дозвілля дітей та молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрової та дозвілево-розважальної програми.

 

               Зміст роботи

  Дата

1.

2.

 

3.

 

4.

5.

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

11.

12.

13.

14.

15

 

16.

17.

Година спілкування «Чи знаєш ти свої здібності?»

Музично-розважальна програма до Дня музики «Відгадай мелодію».

Посвята в старшокласники учнів 9-их класів (вечір)

Конкурс сучасного танцю «Королі танцполу».

Конкурс «Міс гімназія»

Виставка -  конкурс  юних фотоаматорів «Моя Калинівка».

Новорічні свята «Вечора на хуторі поблизу Диканьки» (вечір для старшокласників)

Новорічні конкурси від Діда Мороза і Снігуроньки.

Конкурс учнівської творчості «ЗОШ №2 - гімназія має таланти!» .

Інтелектуальна гра « Дівчата проти хлопців».

«Кохання безмежне» (вечір для старшокласників)

Конкурс «Міні – міс-гімназія»

Конкурс «Містер гімназія »

«Світ твоїх захоплень» - конкурс дитячих робіт.

Сміхопанорама  «Весняні посмішки» ( до Дня гумору, виставка малюнків)

Конкурс  «Космічні фантазії».

Конкурс юних талантів «Юні таланти року».

 

Вересень

Жовтень

 

Жовтень

 

Жовтень

Листопад

Грудень

 

Грудень

 

Грудень

 

Грудень

 

Лютий

Лютий

Березень

Березень

Квітень

Квітень

 

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку