Семінар-практикум «Формування інформаційно-цифрової компетентності вчительства як запорука підвищення якості викладання навчальних предметів»

Про матеріал
Методичні рекомендації для проведення семінару-практикуму допоможуть продовжити формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників закладу освіти; визначити особливості впровадження інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) у практику роботи вчителів, можливості використання ІЦТ у ході викладання навчальних предметів, на практиці відпрацювати різні моделі упровадження ІЦТ у освітній процес, виявити і намітити шляхи подолання ризиків, що можуть виникнути у процесі використання цифрових технологій на сучасному уроці.
Перегляд файлу

 

Семінар-практикум

Формування інформаційно-цифрової компетентності вчительства  як запорука підвищення якості викладання навчальних предметів

Мета проведення: продовжити формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників закладу освіти; визначити  особливості впровадження інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) у практику роботи вчителів, можливості використання ІЦТ у ході викладання навчальних предметів,  на практиці відпрацювати різні моделі упровадження ІЦТ у освітній процес,  виявити і  намітити шляхи подолання ризиків, що можуть виникнути у процесі використання цифрових технологій на сучасному уроці.

Учасники: педагогічні працівники  закладу освіти.

Обладнання: комп’ютери,  підключені до мережі Інтернет, мультимедійний проектор, роздатковий матеріал.

 

 

План проведення

  1.  Вступне слово ведучої/ведучого «Формування інформаційно-цифрової компетентності вчительства – запорука якісної освіти учнівства».
  2. Огляд ресурсів, що використовуються в умовах впровадження ІЦТ (теоретична інформація + практична робота з ПК, демонстрація презентації):
  • Сучасний комп’ютер та його різновиди;
  • Складові комп’ютера та їх призначення;
  • Програмне забезпечення;
  • Мережа Інтернет.
  1. Робота в малих групах.

Створення моделі організації освітнього процесу на уроці з використанням ІЦТ.

  • Смартфони, підключені до мережі Інтернет;
  • Комп’ютерний клас, підключений до мережі Інтернет;
  • Мультимедійне обладнання;
  • Ноутбук вчителя.

Завдання: на яких етапах уроку та  як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?

  1. Презентація роботи малих груп.
  2. Створення єдиної моделі впровадження ІЦТ на сучасному уроці.
  3. Підсумки проведення семінару.

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 1.

Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?

  • Смартфони, підключені до мережі Інтернет;

 

Група 2.

Завдання: на яких етапах уроку та  як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?

  • Комп’ютерний клас, підключений до мережі Інтернет;

 

Група 3.

Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?

  • Мультимедійне обладнання;

 

Група 4.

Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?

  • Ноутбук вчителя.

 

 

 

doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку