Семінар-практикум
Формування інформаційно-цифрової компетентності вчительства як запорука підвищення якості викладання навчальних предметів
Мета проведення: продовжити формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників закладу освіти; визначити особливості впровадження інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ) у практику роботи вчителів, можливості використання ІЦТ у ході викладання навчальних предметів, на практиці відпрацювати різні моделі упровадження ІЦТ у освітній процес, виявити і намітити шляхи подолання ризиків, що можуть виникнути у процесі використання цифрових технологій на сучасному уроці.
Учасники: педагогічні працівники закладу освіти.
Обладнання: комп’ютери, підключені до мережі Інтернет, мультимедійний проектор, роздатковий матеріал.
План проведення
Створення моделі організації освітнього процесу на уроці з використанням ІЦТ.
Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?
Група 1. Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?
|
Група 2. Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?
|
Група 3. Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?
|
Група 4. Завдання: на яких етапах уроку та як саме можна використати це обладнання? Якої мети зможуть досягти учні, вчитель?
|