Моя педагогічна філософія Формувати свідому, активну особистість та громадянина. Максимально враховувати індивідуальні здібності учнів. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. «Виховання всебічно розвиненої особистості – не яка-небудь серія соціально придуманих заходів. Це глибоке вдосконалення всього виховного процесу» К.Д. Ушинський вважав , що «…виховання бере людину всю, якою вона є, з усіма її народними і поодинокими особливостями, її тіло, душу і розум».
Мета моєї виховної діяльності Створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. Пріоритетні напрямки виховної роботи: ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей,до суспільства,держави і навколишнього середовища, виховання справжнього громадянина-патріота.
Основні напрямки творчої діяльності РОБОТА З УЧНІВСЬКИМ САМОВРЯДУВАННЯМ ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ ШКОЛЯРІВ ТРАДИЦІЙНІ ШКІЛЬНІ СВЯТА, ДОБРОЧИННІ АКЦІЇ ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО ШКІЛЬНИХ ТА РАЙОННИХ КОНКУРСІВ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ВИХОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ПЕРСОНІФІКОВАНЕ ВИХОВАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТА ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІКТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТОЩО)
ФЛЕШМОБ — це несподівана поява групи людей у заздалегідь запланованому місці. Немає єдиної думки з приводу того, яка мета проведення флешмобів. Учасники того самого заходу можуть переслідувати різні цілі. Серед можливих варіантів — розвага, порушення повсякденного ходу життя, справити враження на навколишніх, відчуття причетності до спільної справи, самоствердження (випробувати себе: «Чи зможу я це зробити на людях?»), спроба одержати гострі відчуття. Ідеологія класичного флешмоба дотримується девізу «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою».
Особистий план професійного зростання 1)Опрацювання науково-методичної та психолого- педагогічної літератури. 2)Нові методи та форми виховної роботи. 3)Організація обміну досвідом роботи. 4) Участь в педагогічних конференціях, семінарах, тренінгах тощо. 5) Друкування в періодичних виданнях