Дистанційна практична робота №3
Дата виконання _________________
учнем (ученицею) 8 класу
(Прізвище, ім’я)
Тема: Розв’язування експериментальних задач
Мета: формувати вміння і навички експериментального вивчення властивостей речовин; спостерігати ознаки перебігу реакцій; складати рівняння реакцій, що підтверджують властивості речовин; робити висновки.
Обладнання: (записати самостійно на підставі перегляду відео дослідів)
Реактиви: (записати самостійний перелік на підставі відео дослідів).
Завдання: Здійсніть віртуальні перетворення згідно ланцюга для Купруму (ІІ) :
мідь → купрум оксид → купрум сульфат → купрум гідроксид → купрум нітрат
Перегляньте відео проведення дослідів , опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Оформіть звіт, давши відповіді на питання.
Хід роботи
Записати генетичний ланцюг не словами , а хімічними формулами
1. Крок перетворення Cu → CuO
Перегляньте відео фрагмент за посиланням або QR кодом |
|
Опишіть спостереження
- Вкажіть , яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
- Запишіть рівняння реакції.
Висновок: ______________________________________________________
2. Крок перетворення CuO → CuSO4 Перегляньте відео фрагмент за посиланням або QR кодом https://www.youtube.com/watch?v=a9jGaKsWsGM та запишіть порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга) |
|
Твої спостереження :
- запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
- складіть рівняння реакцій.
Висновок:_______________________________________________________
3. Крок перетворення CuSO4 → Cu(OH)2
Перегляньте відео фрагмент за посиланням або QR кодом |
|
та запишіть порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) .
Твої спостереження : запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
- складіть рівняння реакцій.
Висновок:______________________________________________________________
4. Крок перетворення : Cu(OH)2 → Cu(NO3)2
Перегляньте відео фрагмент за посиланням або QR кодом https://www.youtube.com/watch?v=ydVZVOvZhI8 та запишіть порядок виконання експерименту |
|
(записати які дії потрібно виконати для четвертої ланки генетичного ланцюга) .
Твої спостереження :- запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
- складіть рівняння реакцій.
Висновок:_____________________________________________________________
5. Загальний висновок : Підбийте підсумки роботи.
- Що демонструють проведені досліди?
- У процесі виконання практичної роботи чому навчились і що довели ?