Робочий аркуш : 8кл. Практична робота №3 "Розв’язування експериментальних задач"

Про матеріал
8 клас : робочий аркуш до практичної роботи №3 - незамінний помічник при дістанційній формі навчання . Містить необхідні рекомендації що до послідовності дій виконання дослідів , має активні посиланя на відео ( в тому числі і входження за QR кодами).
Перегляд файлу

Дистанційна практична робота №3

Дата виконання  _________________

учнем (ученицею) 8 класу

 (Прізвище, ім’я)

Тема:  Розв’язування експериментальних задач

Мета: формувати вміння і навички експериментального вивчення властивостей речовин; спостерігати ознаки перебігу реакцій; складати рівняння реакцій, що підтверджують властивості речовин; робити висновки.

 

Обладнання: (записати самостійно  на підставі перегляду відео дослідів)

 Реактиви: (записати самостійний перелік на підставі відео дослідів).

Завдання:  Здійсніть віртуальні  перетворення згідно ланцюга для Купруму (ІІ) :

мідь → купрум оксид →  купрум сульфат →  купрум гідроксид →  купрум нітрат

Перегляньте відео проведення дослідів , опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Оформіть звіт, давши відповіді на питання.

Хід роботи

Записати генетичний ланцюг не словами , а   хімічними формулами

 

1. Крок перетворення   Cu  CuO

 

Перегляньте відео фрагмент за посиланням  або QR кодом

 https://www.youtube.com/watch?v=jm6_4Q_3Eio

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DtTTYBHgl5dY&4&0

Опишіть спостереження

- Вкажіть , яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

- Запишіть рівняння реакції. 

 Висновок: ______________________________________________________

 

2. Крок перетворення   CuO CuSO4

Перегляньте відео фрагмент за посиланням  або QR кодом

https://www.youtube.com/watch?v=a9jGaKsWsGM

та запишіть  порядок виконання експерименту  (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга)

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Da9jGaKsWsGM&4&0

 Твої спостереження :

- запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

- складіть рівняння реакцій.  

Висновок:_______________________________________________________

 

 

3. Крок перетворення   CuSO4 Cu(OH)2

 

Перегляньте відео фрагмент за посиланням  або QR кодом

https://www.youtube.com/watch?v=iiUm-Oba6QE

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DiiUm-Oba6QE&4&0

та запишіть порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) .

Твої спостереження : запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

-         складіть рівняння реакцій.

Висновок:______________________________________________________________

 

 

4. Крок перетворення : Cu(OH)2 Cu(NO3)2

 

Перегляньте відео фрагмент за посиланням  або QR кодом

https://www.youtube.com/watch?v=ydVZVOvZhI8  та запишіть порядок виконання експерименту

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DydVZVOvZhI8&3&0

 (записати які дії потрібно виконати для четвертої ланки генетичного ланцюга) .

Твої  спостереження :- запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду; 

                                      -  складіть рівняння реакцій. 

Висновок:_____________________________________________________________

 

 

5. Загальний висновок : Підбийте підсумки роботи.

- Що демонструють проведені досліди?

- У процесі виконання практичної роботи чому навчились і що довели ?

docx
Додано
16 травня
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку