Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв'язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 7 класу, який можна використати під час вивчення теми «Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища».
Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 7 класу, який можна використати під час вивчення теми «Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища».
Використана література
Фізика : підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.] ; за ред. Бар’яхтара В. Г. , Довгого С. О. — 2-ге вид.,перероб. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 256 с.
Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _____________________________________ Клас ________
Тема уроку. Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища
Завдання 1. Заповніть пропуски.
Слово фізика походить від грецького слова ___________________________, що означає _____________________________________________________________ .
Завдання 2.
Перерахуйте природничі науки. Заповніть таблицю.
Назва науки |
Предмет дослідження |
|
Небесні тіла |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. Заповніть пропуски.
1.Будь-яке фізичне тіло складається з ____________ або __________ _____________ - заліза, кисню, води, сталі, пластику, деревини, повітря тощо.
2. Речовина — це __________________________________________________.
3. Фізичні тіла можуть бути твердими (наприклад: олівець, камінь, стіл), _______________ (наприклад:_____________, _____________, ____________), __________________________ (наприклад:_____________, _____________, ____________).
4. Для кожної пари фізичних тіл, зображених на рисунку, залиште в таблиці потрібне слово, зайве – закресліть .
ФОРМА |
Різна |
Однакова |
ОБ’ЄМ |
Різний |
Однаковий |
Антена Мікрохвильова піч
ФОРМА |
Різна |
Однакова |
ОБ’ЄМ |
Різний |
Однаковий |
Шматок пластиліну Фігурка білочки, виготовлена
з шматка пластиліну
ФОРМА |
Різна |
Однакова |
ОБ’ЄМ |
Різний |
Однаковий |
М’яч Юпітер
Завдання 4. Укажіть речовини, з яких виготовлена лупа
1 - ______________________
2 - ______________________
3 - ______________________
Завдання 5.
1. Різні зміни, що відбуваються в природі, називаються ________________________ _____________________________ .
2.Фізичні явища – це ____________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
3. Заповніть схему.
4. До кожного зображення підберіть назву фізичного явища. Підпишіть.
1.
|
2. |
3. |
4.
|
5. Світлове
|
Перевір себе.
З перелічених слів, оберіть слово, що означає фізичне тіло.