Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 9 класу, який можна використати під час вивчення теми «Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах».
Використана література:
Фізика : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 272 с. : іл., фот
Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _____________________________ Клас ________
§ 38. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Фізична величина |
Кінетична енергія |
Потенціальна енергія піднятого тіла |
Потенціальна енергія пружно деформованого тіла |
Що характеризує |
|
|
|
Умовне позначення |
|
|
|
Одиниці вимірювання в СІ |
|
|
|
Векторна чи скалярна |
|
|
|
Формули для визначення |
|
|
|
Камінь, піднятий над землею |
Потенціальна енергія |
Лижник на вершині гори |
|
Автомобіль під час автоперегонів |
|
Стиснений гумовий м’ячик |
|
Спортсмен під час бігу на дистанції 100м |
|
Розтягнена пружина |
|
Закон збереження і перетворення механічної енергії: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
енергію 120 МДж?
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________