Додаток 1.
Критерії оцінювання презентації
Рівні /бали |
Мультимедіа Інтеграція таких об'єктів як текст, графіка, відео, анімація, звук для підтримки інформації та основного змісту. |
Спільна робота Спільна робота для досягнення навчальних та інтелектуальних завдань, які не можуть бути одержані поодинці. |
Зміст Основна тема, ідея, знання. |
Учні ефективно і творчо використовують мультимедійні ефекти. Використано всі елементи. |
Учні ефективно співпрацюють як команда, в якій розподілені обов’язки. Всі вміють зробити кожен елемент презентації. Результат їх роботи відображає вклад кожного і має бути набагато кращий, ніж вони б працювали поодинці. |
Має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії. |
|
У презентації використані 3 і більше мультимедійних ефектів в збалансованому та доступному вигляді. Елементи показують оригінальність роботи. За невеликим винятком більшість ефектів допомагають розкриттю теми. |
Учні працюють разом як команда на всіх етапах проекту. Успіх досягається завдяки різним вмінням/талантам окремих членів. Кожен відповідає за окрему ділянку роботи. |
Проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація здобута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для учнів, які його створили. |
|
У презентації використано 2 або більше медіаефектів. Існують технічні проблеми з деякими складнощами, але перегляд все-таки можливий. |
Учні працювали разом, розподіливши ролі/завдання між собою. Більшість учасників відповідально справилися зі своїми завданнями. Непорозуміння вирішувались продуктивно. |
Проект представляє інформацію структуровану, зрозумілу для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях. |
|
У презентації використано 2 або більше медіаефектів, але технічні проблеми не дозволяють ефективно їх демонструвати. |
Презентація є результатом спільної роботи, але її виконували тільки декілька членів групи. Наявне неефективне спілкування, невирішений конфлікт, що не дозволив завершити важливі моменти спільної роботи. |
Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості. |
|
Мультимедіа ефектів немає в презентації. |
Презентація була зроблена одним учнем, хоча можливо інші і допомагали йому. |
Проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки, незрозумілості та нерозуміння теми. |
Критерії оцінювання публікації
Критерії |
Всього балів |
Статті за темою проекту |
|
• Кожна стаття чітко розповідає про гру або іншу діяльність, пов'язану з темою проекту. |
12 |
· Цікаві задачі, статті. |
|
Оформлення: |
|
· назва / емблема; |
12 |
· заголовки статей; |
|
· зображення, які ілюструють текст; |
|
· використання цифрових фотографій; |
|
· дизайн публікації. |
|
Мова: |
|
· орфографія; |
12 |
· граматика; |
|
· публікація візуально приваблива. |
|
Оцінка: (додаємо отримані результати за трьома критеріями і отримуємо середнє арифметичне) |
12 |
Критерії оцінювання відеодосліду
Критерії |
Оцінка |
Зміст |
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оформлення |
|
|
12 |
|
|
|
|
Оцінка: (додаємо отримані результати за двома критеріями і отримуємо середнє арифметичне) |
12 |
Критерії оцінювання створення приладу
Критерії |
Бали |
1. Оформлення (Стиль, естетичність, яскравість, практичність) |
3 |
2. Мотивація щодо створення оптичного приладу. |
1 |
3. Відповідність обраного приладу до завдання проекту. |
1 |
4. План роботи. Дотримування правил ТБ. |
1 |
5. Створення приладу. |
4 |
6. Демонстрація приладу. Принцип його роботи. |
4 |
7. Всього: |
12 |
1