Критерії оцінювання проектів на уроках фізики

Про матеріал
Матеріал для оцiнювання проектів у виглядi: публiкацiй, презентацiй, створення приладiв, вiдеодослiдiв на уроках фізики.
Перегляд файлу

Додаток 1.

Критерії оцінювання презентації

 

Рівні /бали

Мультимедіа

Інтеграція таких об'єктів як текст, графіка, відео, анімація, звук для підтримки інформації та основного змісту.

Спільна робота

Спільна робота для досягнення навчальних та інтелектуальних завдань, які не можуть бути одержані поодинці.

Зміст

Основна тема, ідея, знання.

11 - 12

Учні ефективно і творчо використовують мультимедійні ефекти. Використано всі елементи.

Учні ефективно співпрацюють як команда, в якій  розподілені обов’язки. Всі вміють зробити кожен елемент презентації. Результат їх роботи відображає вклад кожного і має бути набагато кращий, ніж вони б працювали поодинці.

Має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії.

9 - 10

У презентації використані 3 і більше мультимедійних ефектів в збалансованому та доступному вигляді. Елементи показують оригінальність роботи. За невеликим винятком більшість ефектів допомагають розкриттю теми.

Учні працюють разом як команда на всіх етапах проекту. Успіх досягається завдяки різним вмінням/талантам окремих членів. Кожен відповідає за окрему ділянку роботи.

Проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація здобута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для учнів, які його створили.

7 - 8

У презентації використано 2 або більше медіаефектів. Існують технічні проблеми з деякими складнощами, але перегляд все-таки можливий.

Учні працювали разом, розподіливши ролі/завдання між собою. Більшість учасників відповідально справилися зі своїми завданнями. Непорозуміння вирішувались продуктивно.

Проект представляє інформацію структуровану, зрозумілу для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях.

5 - 6

 У презентації використано 2 або більше медіаефектів, але технічні проблеми не дозволяють ефективно їх демонструвати.

Презентація є результатом спільної роботи, але її виконували тільки декілька членів групи. Наявне неефективне спілкування, невирішений конфлікт, що не дозволив завершити важливі моменти спільної роботи.

Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості.

4

Мультимедіа ефектів немає в презентації.

Презентація була зроблена одним учнем, хоча можливо інші і допомагали йому.

Проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки, незрозумілості та нерозуміння теми.

 

 

 

Критерії оцінювання публікації

 

Критерії

Всього балів

Статті за темою проекту

• Кожна стаття чітко розповідає про гру або іншу діяльність, пов'язану з темою проекту.

12

· Цікаві задачі, статті.

Оформлення:

· назва / емблема;

12

· заголовки статей;

· зображення, які ілюструють текст;

· використання цифрових фотографій;

· дизайн публікації.

Мова:

· орфографія;

12

· граматика;

· публікація візуально приваблива.

Оцінка: (додаємо отримані результати за трьома критеріями і отримуємо середнє арифметичне)

12

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання відеодосліду

 

Критерії

Оцінка

Зміст

  • Формулювання теми проекту.

12

  • Учень знає правила безпеки під час проведення досліду.
  • Мотивація для проведення досліду.
  • Підготовка потрібних реактивів під керівництвом вчителя. Складання плану проведення.
  • Учні виконують експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви. 

Оформлення

  • Зйомка відеодосліду.

12

  • Опрацювання відео. Використання відеоефектів.
  • Звіт.

Оцінка: (додаємо отримані результати за двома критеріями і отримуємо середнє арифметичне)

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання створення приладу

 

Критерії

Бали

1. Оформлення

(Стиль, естетичність, яскравість, практичність)

3

2.  Мотивація щодо створення оптичного приладу.

1

3.  Відповідність обраного приладу до завдання проекту.

1

4. План роботи. Дотримування правил ТБ.

1

5.  Створення приладу.

4

6. Демонстрація приладу. Принцип його роботи.

4

7. Всього:

12

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
1297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку