Робочий зошит з інформатики за оновленою програмою в 2016 році для учнів 3 класу з українською мовою навчання

Про матеріал

Автор: спеціаліст І категорії учитель інформатики ЗОШ №14, І.М. Новицька, спеціаліст І категорії учитель інформатики ЗОШ №14

Частина перша.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

 

 

 

 

Робочий зошит з інформатики

За оновленою програмою в 2016 році

для учнів 3 класу з українською мовою навчання

 

 

 

 

 

Автор: спеціаліст І категорії учитель інформатики ЗОШ №14,  І.М. Новицька, спеціаліст І категорії учитель інформатики ЗОШ №14

Частина перша.

 

http://vplaksina.narod.ru/images/pic5.jpg

 

 

 

Мелітополь 2018р.

Урок 1. Людина та інформація. Роль інформації в житті людини.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Інформація – це відомості, нові знання, які одержує людина.

  1. Постав відповідну цифру, біля предметів.
  1. Пошук інформації
  2. Передавання інформації
  3. Зберігання інформації
  4. Обробка інформації
  5. Захист інформації

Похожее изображение          Похожее изображение     Картинки по запросу письмо пнг     Картинки по запросу диск пнг        Картинки по запросу играет на фортепиано пнгКартинки по запросу интернет пнг    Похожее изображение    Картинки по запросу флешка         Картинки по запросу разговор пнг      Картинки по запросу светофор пнг      

   Картинки по запросу разговор по телефону пнг        Картинки по запросу защита пнг       Картинки по запросу пишет пнг             Картинки по запросу читает пнг    

 

  1. Розглянь малюнки, прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

 

Інформація за способом сприйняття:

 

 

  1.  Які види інформації за сприйняттям зображені на малюнках? Постав відповідні цифри.
  1. Зорова
  2. Слухова
  3. Нюхова
  4. Смакова
  5. Дотикова

 

  1. Запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Інформація має бути

 

Корисна  Актуальна  Повна  Зрозуміла

 

  1. Дай відповіді на питання усно:
  1. Що таке інформація?
  2. З якого моменту ми починаємо отримувати інформацію?
  3. Навіщо людям інформація?
  4. Якою повинна бути інформація?
  5. Якими органами чуття ми можемо сприймати інформацію?
  6. Які види інформації за способом сприйняття ми вивчили сьогодні на уроці?

Урок 2. Людина та інформація. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

  1. Прочитай вірш, встав пропущені слова.

 

Пропонуються слова:

Нюхова, звукова, тактильна, зорова, цифрова, слухова, смакова, текстова.

 

 

 

 

 

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Одне й те саме повідомлення можна подати різними способами.

Інформація за способом подання:

 

Звукова         Текстова         Цифрова        Графічна         Відео              

 

           Умовні знаки і жести              Комбінована

 

  1. Запиши якими органами чуття ми сприймаємо звукову, текстову,   цифрову, графічну, комбіновану та відео інформацію.

1 ___________________________

2 ___________________________

3 ___________________________

4 ___________________________

5 ___________________________

 

 

  1. Які види інформації за поданням зображені на малюнках? Познач відповідними цифрами.
  1. Звукова
  2. Текстова
  3. Цифрова
  4. Графічна
  5. Відео
  6. Умовні знаки і жести
  7. Комбінована

    Картинки по запросу поваренок пнг   Похожее изображение    Похожее изображениеКартинки по запросу пение птиц пнг      Картинки по запросу картина пнг                  

  1. Познач цифрами види інформації за способами:
  1. Сприйняття     
  2. Подання

     Графічна          Смакова         Зорова        Звукова         Дотикова           Відео

     Умовні знаки і жести   Цифрова          Слухова         Нюхова          Текстова 

ПКомбінована

  1. Розгадай ребус

Урок 3. Людина та інформація. Перетворення інформації з одного виду в інший.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Перетворення інформації – це змінення способу  подання тієї самої інформації за допомогою іншого виду без змінення початкового повідомлення.

  1. Перетвори інформацію з графічного виду у текстовий.

 

 

  1. Перетвори інформацію з цифрового виду в графічний.

 

  1. Перетвори інформацію з текстового виду в цифровий.

Триста вісімдесят чотири ____________

Сімсот двадцять п’ять _______________

Сто сорок дев’ять __________________

Двісті шістдесят один _______________

Чотириста сімдесят  ________________

Шістсот тридцять три _______________

  1. Перетвори інформацію цифрового, текстового та графічного видів в звуковий:

Батьківські поради
Жив у одному селі чоловік, і був у нього  син.
Якось батько каже йому:
— Слухай,   сину!  Живи так, щоб ти мав у кожному селі хату, на кожний день  нові   чоботи і щоби тобі всі люди  кланялися.
Задумався     син     над батьковими словами і питає:
— Як це, батьку, я можу поставити в кожному селі хату, купувати щодня нові чоботи  і  примусити всіх мені   кланятися?
Засміявся старий і говорить :
— Дуже   легко,   сину! Матимеш у кожному селі доброго товариша — будеш мати і свою хату. Щоб на кожний день були нові чоботи, треба їх щовечора чистити, і на ранок вони будуть як нові. І вставай, сину, рано — раніше всіх — і йди на роботу, і роби, а ітимуть на роботу люди, то всі будуть тобі кланятися і вітатися.

258  567  712  169  467  346

 

Картинки по запросу мальчик умывается Картинки по запросу белочка прыгает Картинки по запросу девочка поливает цветы

 

  1. Дай відповіді на запитання усно
  1. Що таке перетворення інформації?
  2. Навіщо перетворюють інформацію?

Урок 4. Людина та інформація. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. Переваги опрацювання інформації  сучасними пристроями.

  1. Розглянь малюнки пристроїв для роботи з інформацією. Напиши з якою інформацією можна працювати за допомогою цих пристроїв. Обговори з учителем переваги кожного з пристроїв.

Клавіатура                 Сканер       

 

                 Мікрофон           Монітор     

 

    Проектор           Відеокамера

 

 

Інтерактивна дошка     Годинник

 Графічний планшет      Принтер

Фотоапарат     Звукові колонки

  1. Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  2. Працюємо за комп’ютером.

Використовуючи програму Paint перетвори текстову інформацію в графічну, а графічну в текстову.

Будинок, дерево, сонечко.

Урок 5. Людина та інформація. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Інформаційні процеси – це процеси зберігання, передавання, опрацювання і пошуку повідомлень.

  1. Розглянь малюнки.  Постав галочку біля малюнків, які можуть зберігати інформацію.

Картинки по запросу футболка папа Картинки по запросу письмо пнг   Картинки по запросу флешка Картинки по запросу диск пнг    

 

  1. Розглянь малюнки, постав відповідні цифри.
  1. Пошук інформації
  2. Передавання інформації
  3. Опрацювання інформації

Похожее изображение  Картинки по запросу письмо пнг  Картинки по запросу ребенок в интернете      Картинки по запросу библиотекаПохожее изображениеКартинки по запросу дети читают рисунок

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Захист повідомлень – це процес створення умов, що не допускають втрати, ушкодження, несанкціонованого доступу, або зміни повідомлень.

Галій Юлій Цезар в 100-44 роках до нашої ери зберігав текстову інформацію так:

Картинки по запросу алфавіт український

Наприклад: ЇЩЇЩМАМА або ОЩОКТАТО

  1. Розкодуй речення

Сок юкікбєг  єйркмїщтєгч, окз юкікбєг нюєокї.

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

  1. Дай відповіді на питання усно.
  1. Для чого використовують інформацію?
  2. Наведи приклади опрацювання повідомлень людиною.
  3. Наведи приклади опрацювання повідомлень автоматизованими пристроями.

 

Урок 6. Людина та інформація. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Меню – це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу.

  1. Постав галочку біля зображення, яке є меню.

Картинки по запросу меню

  1. Сортування. З’єднай стрілочками фото з відповідними папками (Родина червоним олівцем, школа – синім).

  

 

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Папка – це група файлів, що зберігається під одним ім’ям. Зазвичай у папці зберігаються файли, що мають спільну властивість

  1. Сортування. З’єднай стрілочками документи з відповідними папками (Твори червоним олівцем, музика – синім, фото – зеленим)

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Список команд, який викликається при натисненні на кнопку пуск, називають головним меню

Список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші, називають контекстним меню

  1. Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  2. Працюємо за комп’ютером.
  1. На диску D:/ 3 клас,  створи папку з ім’ям: твоє прізвище. 
  2. В ній створи вкладені папки з іменами: інформація, інтернет, текст, презентації, алгоритми, графіка.
  3. Створені тобою роботи на минулих уроках перетягни в відповідну папку.
  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Назвати файл чи папку можна будь яким іменем використовуючи літери, цифри та інші символи, окрім  \, /,*,?, «,»,<,>,|.

Урок 7. Інтернет. Поняття про мережі. Поняття про мережу інтернет.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Мережа – це група підключених один до одного комп’ютерів.

Інтернет – це всесвітня комп’ютерна мережа.

  1. Розглянь малюнки.  Визнач, що подобається робити дітям? З’ясуй кому з них Інтернет допоможе.
  1. _____________________________
  2. _____________________________
  3. _____________________________

  1. Склади слово із відповідних букв у назвах поданих пристроїв.

                  

  1. З’єднай лініями пристрій з його назвою

     Роутер

  https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBl_jyBR5UR3ZpJHYqEh1iP6mTJSM-roDeEbu5KJaWlNaBXYv3                   Принтер 

http://img2.elmir.ua/img/84928/3000/2000/monitor_lcd_23_nec_ex231w-bk_60002936.jpg     Модем

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTABZpBYdhkG9D_S0yB-6vCFWdQX2kFXoeSiKMrCcUsFvLI5MlVDg     Монітор


  1. Що можна зробити за допомоги глобальної мережі? Правильну відповідь обведи в коло.
  1. Надрукувати документ на принтері сусіда.
  2. Зробити покупку в Інтернет магазині.
  3. Написати листа другу.
  4. Подивитися що роблять учні на шкільних комп’ютерах.
  1. Під малюнками надпиши назву з’єднання комп’ютерів у мережу (магістраль, кільце, зірка).

 

http://d3mlntcv38ck9k.cloudfront.net/content/konspekt_image/45723/bc68dd80_f834_0130_7011_12313d00e491.jpg                       http://d3mlntcv38ck9k.cloudfront.net/content/konspekt_image/45721/ba657250_f834_0130_700f_12313d00e491.jpg

 

_____________________ _______________________

http://d3mlntcv38ck9k.cloudfront.net/content/konspekt_image/45722/bb6ed1d0_f834_0130_7010_12313d00e491.jpg

 

_________________________________

  1. Дай відповіді на питання усно.
  1. Що таке мережа?
  2. Як з’єднані в мережу комп’ютери в кабінеті інформатики?
  3. Що таке Інтернет?
  4. Що можна робити в мережі Інтернет?
  1. Розгадай ребуси

        

Урок 8. Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Складові вікна програми-браузера.

  1. Відміть які дії в пропонованих ситуаціях, ти зробиш. Що може статися, якщо невірно вдієш?

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Вірус – це шкідлива програма, яка утрудняє роботу пристроїв і здатна ушкоджувати і видаляти файли.

Антивірус – це програма, яка виявляє і знешкоджує віруси.

  1. Які з правил поведінки в Інтернеті вказані невірно, виправи їх.
  1.           Повідомляй особисті дані в Інтернеті.
  2. Багато людей розповідають в Інтернеті про себе неправду.
  3.          Спілкуйся з незнайомцями.
  4. Не будь доброзичливим! Груби!
  5.          Відвідуй сайти з позначенням 18+.
  6. Ніколи самостійно нічого не купуй в Інтернеті.
  7. Не обов'язково встановлювати антивірус.
  1. З’єднай лініями позначку браузера з її назвою

        

               

       

       

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Браузер – це програма, яка призначена для перегляду веб сторінок

  1. Розглянь малюнок, з яких частин складається вікно браузера

 

_____ адресний рядок

 

_____ вкладка

 

_____ рядок меню

 

_____ робоча область

 

_____ рядок заголовка

 

 

 

  1.  Напиши призначення кнопок вікна браузера

__________________________

__________________________

  __________________________

___________________________

  __________________________

 

  1. Дай відповіді на питання усно.
  1. Для чого потрібна програма браузер?
  2. Розкажи основні правила безпечної роботи в інтернеті
  1. Розв’яжи ребуси.

      

Урок 9. Інтернет. Поняття веб-сторінки, її адреси. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Веб-сервер – це спеціальний комп’ютер інформацію на якому може переглядати кожен користувач інтернету.

Сайт – це група пов’язаних між собою веб сторінок. Як правило сторінки пов’язані між собою єдиним оформленням і змістом.

Веб-сторінка – це електронний документ підготовлений для розміщення в мережі Інтернет. Веб-сторінка може містити текст, малюнки та інші дані, а її основним елементом – є гіперпосилання.

  1. Розглянь малюнки і з’ясуй, що є складовими Всесвітньої павутини.

               http://www.cim.ua/img/katalog/15/302/75_8.jpg        http://image.zn.ua/media/images/original/Sep2014/97924.jpg

                _________________ _    ________________      _________________

  1. Розшифруй адреси сайтів:
  1. School14.melitopol.ua 

 

______________________________________________________________

 

  1. Zaporozhye.silpo.ua

 

______________________________________________________________

 

  1. MashaBear.ru

 

______________________________________________________________

  1. Розглянь малюнки і з’ясуй, повідомлення яких типів можуть містити веб-сторінки

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRz2nu0k3QkuJdep3rv2vIkdi9ALw3w8qiTnv00nhR9DafBp_4YNA     _______________________________________________

      _______________________________________________

 

http://cs416229.vk.me/v416229561/8a7a/E9P2O-eGwx4.jpg       _______________________________________________

_______________________________________________

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Гіперпосилання – це малюнок, текст або кнопка, клацнувши на яку можна відкрити інший об’єкт або перейти на наступну веб-сторінку. Гіперпосилання відрізняються кольором, при наведенні на гіперпосилання мишкою, змінюється забарвлення посилання та вигляд курсору миші.

Сукупність усіх веб-сторінок розміщених в мережі Інтернет називають послугою WWW (від англійської World Wide Web – всесвітнє павутиння)

  1. Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  2. Працюємо за комп’ютером.
  1. За вказівками учителя, використовуючи ключові слова, знайди в Інтернеті вірш Лесі Українки «Мамо, іде вже зима…», прочитай його в голос.
  2. За вказівками учителя, використовуючи ключові слова знайди малюнок «Кругообіг води в природі». Прокоментуй його.  
  1. Розгадай ребус.

Урок 10. Інтернет. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел.

  1. Прочитай та запам’ятайКартинки по запросу восклицательный знак

Пошукова система – це служба, що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті.

  1. Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  2. Працюємо за комп’ютером за вказівками учителя.
  1. Знайди в сервісі YouTube відео «Вращение земли вокруг солнца» проглянь його. Чи дізнався чогось нового, що тебе більше зацікавило?

  1. Знайди в пошуковій системі Google карту свого міста, знайди на карті свою школу.

  1. Знайди в пошуковій системі Google тренажер усного рахунку онлайн. Виконай рахунки з двозначними числами.

  1. Знайди в пошуковій системі Google картини відомого Українського художника Сергія Васильківського. Переглянь його роботи, знайди його біографію. Прочитай.

Похожее изображение     Картинки по запросу сергій васильківський роботи

Картинки по запросу сергій васильківський роботи

  1. Розв’яжи ребус.

Використані ресурси:

  1. https://sites.google.com/site/saitkvadr/materiali/3-klas/urok-06
  2. http://vsimppt.com.ua/lessons/3klas/urok6
  3. https://www.youtube.com/watch?v=YAuh-comFgA
  4. https://vovkkostrovychess.wordpress.com/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B9-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B8/
  5. http://xn--i1abbnckbmcl9fb.xn--p1ai/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/622651/
  6. https://sites.google.com/site/algebraproject/so-take-logicnij-visliv
  7. http://vsimppt.com.ua/lessons/3klas/
  8. https://www.megapixl.com/goat-cartoon-illustration-40847762
  9. https://rozetka.com.ua/masha_multi_v91670_30/p257784/
  10. http://volosurkhead.ru/pro-vse/8949-novi-logichni-zavdannja-dlja-3-klasu-z.html

 

docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
3173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку