Робочий зошит з теми "Кінематика"

Про матеріал

Робочий зошит пропонується для самостійної роботи учнів вдома (виконання домашніх завдань). В зошиті надано кольорові різнорівневі завдання у вигляді таблиць, задач, висловлювань з пропусками , ребусів, кросвордів з метою зацікавлення учня виконувати домашні завдання. Робочий зошит розрахований на 9 уроків з теми «Кінематика», тобто викладач дає домашнє завдання за робочим зошитом згідно номеру уроку.

Завдання розвивають в учня пам'ять, логічне мислення, уважність, вміння самостійно працювати та оцінювати власті можливості.

Робочий зошит призначено для викладачів фізики школи та ПТНЗ, учнів з метою зацікавленості у вивченні предмета та спонукання учнів виконувати домашні завдання.

Перегляд файлу

                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий зошит

до теми

«Кінематика»

учня (учениці) ______ групи

філії ДНЗ «Охтирський центр професійно-технічної освіти»

смт Велика Писарівка

________________________________________

http://school212.ru/web212/school/images/phizik/big/PH_7_07.jpghttp://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//img1.liveinternet.ru/images/attach/c/5/84/950/84950155_630af7c2a4a1.png&mb=imgdb_preview_930(Прізвище, ім’я )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//5terka.com/images/fiz10-11reshebnik/37303430473d383a_2006-2.jpg&mb=imgdb_preview_950

 

 

 

 

 

 

 

 


Робочий зошит призначено для самостійної роботи учнів вдома (виконання домашніх завдань) та на уроці.

Кольорами виділено рівні завдань.

 

 Достатній рівень

 

 

 Високий рівень.

 

 

Всі інші кольори(найчастіше це            означають початковий та середній рівень завдань, якщо не вказано, що завдання  для додаткової роботи.

 

Ребуси та чайнворд  розвязуються за бажанням учня.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYxeJJRBpIYrmDIuDOAc29BcXri-Jh2NYEckwLg-D9Hv7Qr3YMRg 

 

 

 

 

C:\Users\Админ\Desktop\загруженное.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\7272~1\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image3.jpeg 

 

 

 

{A7097AE8-A02F-4D00-A339-FBCF33043787} 

 

 

 

 

 

 

 

pic_8

 

 

 

 

 

 

 

Шлях - ___________________________________________________________________________

Позначається символом _________, є _________________ величиною, одиниця в СІ _________.

Шлях збільшується, якщо ___________________, і ________________________, якщо тіло перебуває у спокої, тобто шлях _______________ зменшуватись із часом.

 

Переміщення — вектор, напрямлений _________________________________________

________________________________________________________________________

 

Переміщення позначається символом____ .  Модуль переміщення s, в СІ вимірюється в ______________..

Відносність механічного руху полягає ____________________________________________

C:\Users\7272~1\AppData\Local\Temp\_tc\ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ З ФІЗИКИ (ДЕМО)\Механіка\Кінематика\1)Механічний рух. Система відліку. Відносність руху\Относительность движения.jpg____________________________________________

 

 

 

 

 

 

Задача. Будівельний кран піднімає бочку з бетоном й одночасно обертається. Накресліть приблизну траєкторію руху бочки відносно:  а) кранівника; 

б) будівельників, які працюють на майданчику.

http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//lego-technic.ru/catalog/8270.1.big.jpg&mb=imgdb_preview_812

 

 

 

 

 

Додатково.

Задачі для допитливих:

  1. Вертоліт, пролетівши по прямій 400 км, повернув під кутом 900 і пролетів ще 300 км. Знайти шлях і переміщення вертольота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Експериментальна задача. З’ясуйте довжину свого кроку і, користуючись цією мірою, визначте шлях, який ви проходите по коридору ліцею. Визначте час свого руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B:\мои документы\ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ З ФІЗИКИ (ДЕМО)\ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ З ФІЗИКИ (ДЕМО)\Механіка\Кінематика\3)Швидкість. Додавання швидкостей\Вектор швидкості.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Админ\Pictures\Безымянный.jpgC:\Users\Админ\Pictures\Безымянный11.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатково.

http://fiz.cloudportal.biz/Ch1.bmp

 

Урок 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Урок 7.

Додатково.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 8.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://fiz.cloudportal.biz/R1.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 10.

Додатково.

Питання для допитливих: 

1. Як можна визначити напрям руху хмари на небосхилі?

2. Середня відстань від Землі до Сонця дорівнює 150 млн. км. Яке переміщення здійснить у просторі Земля протягом півроку і року?

3. Краплі дощу, які падають вертикально, утворюють на вікнах трамваю, що рухається, смуги під кутом 45°С до вертикалі. Якою є швидкість трамваю порівняно із швидкістю крапель?

4. З літака скидають контейнер. Якою буде траєкторія руху вантажу, якщо систему відліку пов’язати з: а) літаком; б) контейнером; в) Землею?

5. З деякої висоти одне тіло кидають вертикально вгору, а друге – з такою самою швидкістю – вертикально вниз. Порівняти швидкості падіння обох тіл на Землю.

 

 

 

 

Зміст

  1. Анотація.
  2. Робочий зошит

Урок 1

Механічний рух і його види. Основна задача механіки. Фізичне тіло і матеріальна точка. Система відліку. Траєкторія руху. Шлях і переміщення. Відносність механічного руху.

Урок 2

Рівномірний прямолінійний рух. Графіки руху.

Урок 3

Швидкість. Закон додавання швидкостей.

Урок 4

Рівноприскорений рух. Швидкість тіла. Прискорення.

Урок 5

Переміщення під час рівноприскореного руху.

Урок 6

Лабораторна робота №1 Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі

Урок 7

Вільне падіння.

Урок 8

Рівномірний рух по колу. Період обертання і обертова частота. Лінійна й кутова швидкість.

Урок 9

Узагальнюючий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЛЯ  НОТАТОК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 березня 2018
Переглядів
1342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку