Робочий зошит пропонується для самостійної роботи учнів вдома (виконання домашніх завдань). В зошиті надано кольорові різнорівневі завдання у вигляді таблиць, задач, висловлювань з пропусками , ребусів, кросвордів з метою зацікавлення учня виконувати домашні завдання. Робочий зошит розрахований на 9 уроків з теми «Кінематика», тобто викладач дає домашнє завдання за робочим зошитом згідно номеру уроку.
Завдання розвивають в учня пам'ять, логічне мислення, уважність, вміння самостійно працювати та оцінювати власті можливості.
Робочий зошит призначено для викладачів фізики школи та ПТНЗ, учнів з метою зацікавленості у вивченні предмета та спонукання учнів виконувати домашні завдання.
Робочий зошит
до теми
«Кінематика»
учня (учениці) ______ групи
філії ДНЗ «Охтирський центр професійно-технічної освіти»
смт Велика Писарівка
________________________________________
(Прізвище, ім’я )
Робочий зошит призначено для самостійної роботи учнів вдома (виконання домашніх завдань) та на уроці.
Кольорами виділено рівні завдань.
Достатній рівень
Високий рівень.
Всі інші кольори(найчастіше це означають початковий та середній рівень завдань, якщо не вказано, що завдання для додаткової роботи.
Ребуси та чайнворд розв’язуються за бажанням учня.
Шлях - ___________________________________________________________________________
Позначається символом _________, є _________________ величиною, одиниця в СІ _________.
Шлях збільшується, якщо ___________________, і ________________________, якщо тіло перебуває у спокої, тобто шлях _______________ зменшуватись із часом.
Переміщення — вектор, напрямлений _________________________________________
________________________________________________________________________
Переміщення позначається символом____ . Модуль переміщення s, в СІ вимірюється в ______________..
Відносність механічного руху полягає ____________________________________________
____________________________________________
Задача. Будівельний кран піднімає бочку з бетоном й одночасно обертається. Накресліть приблизну траєкторію руху бочки відносно: а) кранівника;
б) будівельників, які працюють на майданчику.
Додатково.
Задачі для допитливих:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 3
Урок 4.
Додатково.
Урок 5.
Урок 6.
Урок 7.
Додатково.
Урок 8.
Урок 9.
Урок 10.
Додатково.
1. Як можна визначити напрям руху хмари на небосхилі?
2. Середня відстань від Землі до Сонця дорівнює 150 млн. км. Яке переміщення здійснить у просторі Земля протягом півроку і року?
3. Краплі дощу, які падають вертикально, утворюють на вікнах трамваю, що рухається, смуги під кутом 45°С до вертикалі. Якою є швидкість трамваю порівняно із швидкістю крапель?
4. З літака скидають контейнер. Якою буде траєкторія руху вантажу, якщо систему відліку пов’язати з: а) літаком; б) контейнером; в) Землею?
5. З деякої висоти одне тіло кидають вертикально вгору, а друге – з такою самою швидкістю – вертикально вниз. Порівняти швидкості падіння обох тіл на Землю.
Зміст
Урок 1 |
Механічний рух і його види. Основна задача механіки. Фізичне тіло і матеріальна точка. Система відліку. Траєкторія руху. Шлях і переміщення. Відносність механічного руху. |
Урок 2 |
Рівномірний прямолінійний рух. Графіки руху. |
Урок 3 |
Швидкість. Закон додавання швидкостей. |
Урок 4 |
Рівноприскорений рух. Швидкість тіла. Прискорення. |
Урок 5 |
Переміщення під час рівноприскореного руху. |
Урок 6 |
Лабораторна робота №1 Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі |
Урок 7 |
Вільне падіння. |
Урок 8 |
Рівномірний рух по колу. Період обертання і обертова частота. Лінійна й кутова швидкість. |
Урок 9 |
Узагальнюючий урок. |
ДЛЯ НОТАТОК