Робота учнівського самоврядування

Про матеріал
Ми всі різні - і це чудово! Ми народились в різний час, в різних сімʼях, полюбляємо різну їжу та слухаємо різну музику. Але у нас є одне спільне – наша команда! Ми її основа, ми – це учнівське самоврядування філії «Гуньківська ЗОШ І-ІІступенів».
Перегляд файлу

Наша команда - весела та дружня!

       Ми всі різні - і це чудово! Ми народились в різний час, в різних сімʼях, полюбляємо різну їжу та слухаємо різну музику. Але у нас є одне спільне – наша команда! Ми її основа, ми – це учнівське самоврядування філії «Гуньківська ЗОШ І-ІІступенів».

      Ми юні, але дуже активні. Ми вчимося один у одного і ростемо разом. Ми всі рівні і цінуємо ідеї та думки кожного. Будь-яка думка висловлюється вголос. Кожна ідея має право на життя. Навіть сама, здавалося б, безглузда ідея - може виявитися геніальною. Ми живемо за правилом трьх літер «Н» - Немає Нічого Неможливого.

      Ми радіємо успіхам один одного - адже успіх кожного із нас - це успіх усієї команди! Гордість нашої школи! Ми впевнені, що нудьгувати з нами вам не доведеться!

       Сьогодні, будучи головою учнівського комітету філії «Гуньківська ЗОШ І-ІІ ступенів, я не боюся сказати, що учнів­ське самоврядування є одним із головних напрямків розвитку навчально-виховного закладу. Адже саме в школі учні проводять більшу частину свого життя. А навчити жити нас, учнів, у цьому світі — це одне із першочергових  завдань. Учні, які знайшли себе в самоврядуван­ні, дійсно змінюють життя школи,  а в майбутньому внесуть нові зміни і в державі. Бо бути громадянином, від­повідальним організатором — цьому вчать саме дитячі об'єднання.

       Нам, активістам, належать ідеї щодо створення проектів. Проек­тна технологія досить сильно захопила учнівське самоврядування школи. За кожен проект відповідає активіст школи, керує проектом педагог. Ця співпраця об'єднує учнів та педагогів, бо будується вона за принципами КТС (колективної творчої справи).

       Хочу зазначити, що для нас, учнівське самоврядування це досить серйозно. Вже два роки поспіль учні є активними учасниками ради школи,     засідань батьківського комітету школи.

     У жовтні активом школи організовано декаду учнівського самоврядування. Прийнято рішення щодо організації сер­йозних та ділових справ. Під час декади організовано та проведено:

    акцію «Зробимо село чистим!»;

    акцію «Школа для учнів»;

    акцію «Осінь без диму»

    акцію « Молодь за здоров' я!»

Ми взялися за серйозні справи і ставимося до них по-дорослому..

      Учнівське самоврядування у нашій школі сьогодні — це доросле і серйоз­не життя, це активна життєва позиція,це формування особистісних рис, можливість проявити свої лідерські здібності та навчитися бути лідером, уміння жити серед людей, створення позитивного виховуючого середовища, в якому є місце для кожної ДИТИНИ, для кожної ідеї.

      І скільки б методичної літератури не було б прочитано, але бажання щось змінити, дати можливість нам бути собою, відчути, що ми не сторонні спо­стерігачі, а активні учасники шкільного життя — ось що повинно бути першо­черговим.

       Я особисто вважаю, що все, що робить­ся з любов'ю, приносить успіх! Цінність учнівського самоврядування  полягає в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав та обов'язків. Відповідальні справи керівництва всім життям школи доручаються. І спочатку частині активу, а потім поступово, всьому учнівському колективу. І ось чому з самого початку організації учнівського самоврядування необхідно чітко

сформувати права та обовязки кожного активіста.

ЕТАПИ РОЗВИТКУ САМОВРЯДУВАННЯ

Перший етап — організаційна робота.

Його головне завдання полягає в орга­нізаторській роботі щодо зосереджен­ня уваги педагогічного та учнівського колективів на проблемах учнівського самоврядування, створення дитячої ор­ганізації відповідно до потреб учнів, їх запитів та інтересів.

На цьому етапі розв'язуються питан­ня:

    розробляється оптимальна структура учнівського самоврядування з ураху­ванням специфіки школи;

    визначається проблемне питання шко­ли;

    визначається мета, завдання, ідея та девіз спілки;

    розробляється документація (Поло­ження, статут);

    визначаються права та обов'язки ор­ганів учнівського самоврядування;

    обирається актив.

Метою учкому є: згуртуван­ня дітей та юнацтва на цікаві, добрі та корисні справи; виховання найвищих почуттів людяності — любові до рідної землі, до своєї родини, свого народу; пошани до історичного минулого, до культури; виховання доброти та мило­сердя; захист прав та інтересів, розвиток індивідуальних та творчих здібностей; активізація ролі учнівського самоврядування; вихован­ня в учнів активної життєвої позиції; впрова­дження у практику виховної системи школи інноваційних технологій.

Провідна ідея: всебічне виховання осо­бистості через участь в органах

учнівського самоврядування.

Другий етап полягає в організації без­посередньої роботи учнівського само­врядування. В ході його реалізації ор­ганізовується практична діяльність органів учнівського самоврядування, уточнюються функції кожної творчої групи, його членів виходячи з їх прав та обов'язків, проводиться систематичне навчання активу з питань планування, проведення засідань, рейдів, перевірок, чергувань тощо.

Третій етап характеризується постійним удосконаленням організаційної діяль­ності учнів.

На цьому етапі:

    активізується роль учнівського само­врядування в житті школи відповідно до накопичення дітьми організатор­ського досвіду;

     розширюються права та обов'язки органів учнівського самоврядування вдосконалюється його структура.

Школа керується інтересами і потребами дітей, вона прагне стати улюбленим міс­цем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним і духовним життям.

Діти — учасники життя, а не сторонні спостерігачі. Вони наповнені вірою у життя і готові його змінити.

«МАЛЕНЬКІ ТАЄМНИЦІ» УЧНІВСЬКО­ГО САМОВРЯДУВАННЯ ШКОЛИ З ТОЧКИ ЗОРУ АКТИВУ ШКОЛИ 

1. В основі стосунків активу школи — ДРУЖБА!

2. Актив має загальну мету — РОБОТА НА АВТОРИТЕТ ТА ІМІДЖ   ШКОЛИ!

3.Перш за все участь в житті школи потрібна МЕНІ САМОМУ!

4.Актив — це життєвий ДОСВІД, ПІД­ГОТОВКА до дорослого життя, до САМОСТІЙНОСТІ!

5.Я стаю ВПЕВНЕНИМ В СОБІ!

6.Вабить РІЗНОМАНІТНІСТЬ шкіль­ного життя!

7.Можливість бути ПОЧУТИМ!

8.Вільне висловлювання своїх ДУ­МОК!

9.Актив — це робота над СОБОЮ, ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ!

10.Нас об'єднує ЦІКАВА КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА СПРАВА!

 

ПАМ’ЯТКА  УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Отримавши доручення, перш за все визнач його мету, завдання і відповідно до терміну сплануй свою роботу та роботу групи.

2. Не  сиди склавши руки,  коли інші працюють: включайся в роботу.

3.  До товаришів стався справедливо,  суди по роботі, а не по словах.

4.  Будь тактовним, ввічливим. Треба вміти не тільки говорити, а й слухати.

5. Чітко усвідом свої обов’язки та права.

6. Пам’ятай: «Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберем золоті».

 

 

docx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку