Робота в групах. Математична галузь 3 клас

Про матеріал

«Робота в групах – інструментарій педагогіки партнерства. Математична галузь» зібраний матеріал, який містить зразки організації поетапної роботи у парах та групах на уроках математики у 3 класах НУШ. У методичних розробках використано дієві технології, активні методи і прийоми роботи, запроваджено сучасні форми роботи, які сприятимуть формуванню математичної та соціальної компетентностей у даної вікової категорії здобувачів освіти.

Перегляд файлу

№ 25

1. Об’єднання в групи.

На столі вчитель розміщує картки з написами назв океанів «Тихий океан», «Індійський океан», «Атлантичний океан», « Північний Льодовитий океан». Діти витягують картки і за назвами океанів об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Допоможіть плавцям доплисти до берега. Запишіть вирази та знайдіть їх значення.

Картинки по запросу "малюнок дитина плаває"1 – ша група

 * Ділене 56, дільник є різницею чисел 14 і 6.

* Зменшуване виражене добутком чисел 8 і 9, від’ємник 8.

* Ділене виражене сумою 33 і 7, дільник 8.

* Перший множник 6, другий – виражений різницею чисел 16 і 8.

Картинки по запросу "малюнок дитина плаває"2 – га група

* Добуток чисел 3 і 8 збільшити на 27.

* Число 83 зменшити на частку чисел 48 і 8.

* Перший множник 8, другий – виражений різницею чисел 16 і 8.

* Ділене виражене сумою 54 і 18, дільник 8.

3 – тя група

 Картинки по запросу "малюнок дитина плаває"* Різницю чисел 45 і 37 помножити на суму чисел 1 і 6.

* Частку чисел 72 і 8 збільшити на 27.

* Число 4 помножити на різницю чисел 64 і 56.

* Ділене виражене сумою 16 і 48, дільник 8.

Картинки по запросу "малюнок дитина плаває"4 – та група

* Число 95 зменшити на добуток чисел 8 і 2 .

* Різницю чисел 40 і 32 збільшити у 5 разів.

* Ділене 64, дільник є різницею чисел 24 і 16.

* Добуток чисел 5 і 8 збільшити на добуток чисел 3 і 7.

4. Презентація роботи груп.

 

 

№ 26

1. Об’єднання в групи.

Діти по черзі називають зимові місяці «грудень», «січень», «лютий». За їх назвами об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

1) Робота з геометричним матеріалом.

За малюнком запишіть: 1 – ша група – тупокутні трикутники; 2 – га група – прямокутні трикутники; 3 – тя група – гострокутні трикутники.

Картинки по запросу "види трикутників за кутами без назви"

2) Порівняйте вирази.

1 – ша група:     56 : 8    56 : 7 ;           35 + 8 * 5    48 – 6 * 9.

2 – га група:      42 : 7     42 : 6 ;           54 – 3 * 8     24 + 2 *7.

3 – тя група:      40 : 8     35 : 7 ;           24 – 16 : 8    72 – 8 * 9.

4. Презентація роботи груп.

№27

1. Об’єднання в групи.

Вчителю потрібні невеликі листочки за кількістю учнів. На кожному він пише номер (номери за кількістю груп). Потім учні витягують по одному номеру і мовчки шукають свою групу.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Картинки по запросу "малюнок незнайка" Незнайко був не уважний на уроці і не зрозумів як виконати наступне завдання. Давайте допоможемо йому. Складіть і розв’яжіть задачу за короткою умовою (у розв’язанні спочатку записати буквений вираз).

І – а кг

                             ? кг

ІІ - ?, на к кг

Якщо а = 41, к =17 –  1 – ша група;

          а = 32, к = 22 –  2 – га група;

          а = 24, к = 48 –  3 – тя група.

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№28

1. Об’єднання в групи.

Гра «Звуки» Вчитель шепоче на вухо кожному назву тварини або птаха, кількість тварин за кількістю потрібних груп; діти ходять по кімнаті і видають звуки своєї тварини; знайшовши таку ж тварину, треба взятися за руки і далі шукати інших разом; всі ходять, поки не знайдуть всіх членів своєї групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

 Звірята дуже поспішали до лісової школи і розгубили знаки. Допоможіть звірятам. Розставте знаки арифметичних дій так, щоб вийшли правильні рівності.

Картинки по запросу "малюнок звірів лісової школи"1 – ша група: 5    3    4 = 11

                       8    2    7 = 28

                       20    5    6 = 24

2 – га група:  12    3    4 = 8

                       18    6    2 = 6

                        5    8    4 = 36

3 – тя група:  30    3    3 = 9

                        21    7    2 = 1

                        2    9    3 = 21

 

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 29

1. Об’єднання в групи.

В класі заховані снігові кульки в середині яких є завдання. Діти шукають їх, виконують завдання і об’єднуються в групи (за однаковими відповідями).

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

1) Обчисліть, використовуючи за потреби переставний закон множення.

1 – ша група: 3 * 6 * 2 =              2 – га група: 2 * 8 * 4 =

                        2 * 4 * 9 =                                    4 * 9 * 2 =

                        3 * 8 * 3 =                                    3 * 7 * 2 =

3 – тя група:  4 * 7 * 2 =              4 – та група:  2 * 8 * 4 =

                       2 * 6 * 4 =                                      5 * 9 * 2 =

                       3 * 7 * 3 =                                      3 * 9 * 2 =

2) Гра «Веселі задачки»


 1 – ша група:

Чотири полички ми змайстрували,

По дев’ять книжок на них поклали.

Нас похвалили батько і мати

І попросили книжки порахувати.

2 – га група:

На дереві сім гнізд було,

По вісім птахів в них жило.

Не полохайте ви їх,

А порахуйте, скільки всіх?

3 – тя група: 

Вшістьох за декілька хвилин,

По дев’ять чистим картоплин.

Зваримо суп із них,

Скільки буде в супі їх?

4 – та група: 

Дятел шість годин літав,

Короїдів поїдав.

Щогодини вісім їв.

Скільки знищив шкідників?


4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 30

1. Об’єднання в групи.

Учні витягують собі цукерку з чарівної скриньки і об’єднуються в групи за формою або розміром цукерки.

Картинки по запросу "малюнок незнайки"2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Наш Незнайко знову нічого не знає. Допоможіть йому.        1) Разом із ним пригадайте сполучний закон множення і застосуйте його обчислюючи вирази.

1 – ша група 2 – га група                    3 – тя група

7 · 5 · 2 =                            9 · 4 · 2 =                        5 · 2 · 6 =                              
3 · 3 · 7 =                            8 · 3 · 2 =                        3 · 3 · 8 =
2 · 4 · 8 =                            6 · 2 · 3=                         4 · 2 · 3 =   2) Визначте серед поданих записів рівняння.                                         

Х – 36 = 12;          22 + 19 = 41;         85 + Х = 94;          49 – 35   8;      17 + Х =35.

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 31

1. Об’єднання в групи.

Клас об’єднується в дві групи за розрахунком на 2 – х персонажів: «вовків» і «зайців».

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Гра «Хто швидше»

Виграє та команда, яка швидше поверне розв’язані вирази вчителеві.

Картинки по запросу "малюнок  казкового вовка"

      0 * 364 =                          134 * 1 =

      742 * 0 =                          7 642 * 1 =

      34 865 * 0 =                     1 * 325 =

      985 * 0 =                          1 * 432 =

      0 * 756 =                          4 315 * 1 =

 

Картинки по запросу "малюнок зайця ну погоди"           542 * 0 =                         1 * 432 =

           212 * 0 =                         463 * 1 =

           1 234 * 0 =                      1 * 23 111 =

           0 * 513 =                         1 * 231 =

           0 * 95 711 =                    222 * 1 =

 

4. Презентація роботи груп.

№ 32

1. Об’єднання в групи.

Потрібну кількість пазлів вчитель розділяє на частини, перемішує і роздає учасникам. Учні знаходять інші частини свого пазла і об’єднуються в групу.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Яхта з відпочиваючими наближалась до острова. Але біда! Перед островом з’явились пірати. Вони вимагають виконати їхні завдання, щоб потрапити на острів. Розв’яжіть їхні приклади.  

Картинки по запросу "малюнок піратів на кораблі"

 

1 – ша група:        2 – га група:     3 – тя група:

(4+5):(4+5)=          36:1+5=           (18:3):6=                    

(37+17+8):1=         (18:3):1=           36:(1+5)=

Знайдіть невідомих.

Х ∙ 8 = 8                  Х : 1 = 7           4 : Х = 4

 

 

 

4. Презентація роботи груп.

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку