Робота вчителя-логопеда з учнями з ООП. Конспект індивідуального корекційно-розвиткового логопедичного заняття з автоматизації звука [р] у словосполученнях, реченнях.

Про матеріал
Робота містить конспект індивідуального корекційно-розвиткового логопедичного заняття з автоматизації звука [р] у словосполученнях, реченнях. Заняття передбачає використання інтерактивної гри "Що знайшов Рома?" Файл із авторською інтерактивною грою розміщено в архіві. Інтерактивну гру можна використовувати як на етапі автоматизації звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, так і у спонтанному мовленні учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект індивідуального корекційно-розвиткового

логопедичного заняття 

з автоматизації звука [р] у словосполученнях, реченнях.

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Артюхова Катерина Євгенівна,

вчитель-логопед, спеціаліст І категорії

 


Тема: Автоматизація звука [р] у словосполученнях, реченнях.

 

Мета:  - автоматизувати звук [р] у словосполученнях, реченнях;

  • розвивати мовленнєве дихання, загальну та дрібну моторику;
  • вправляти учня у вмінні узгоджувати слова у реченнях за відмінками;
  • розвивати фонематичний слух, зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять, зорове та слухове сприйняття;
  • виховувати звукову культуру мови, зацікавленість, зосередженість, бажання чітко і правильно вимовляти слова.

Обладнання: новорічний дощик, невеличкий м’ячик, авторська дидактична інтерактивна гра «Що знайшов Рома?», комп’ютер (або планшет, або сенсорний телефон).

 

     Хід заняття

 

  1. Організаційний момент. Логопед вітається з учнем пальчиковою гімнастикою

«Доброго ранку!

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі i мeнi!»

(Пальцями правої руки по черзі „вітатися" з одноіменними пальцями лівої руки, торкаючись один до одного кінчиками).

  1. Пальчиковий масаж. Розтирання долоні об долоню. Потім масажується кожен пальчик від основи до кінчика круговими рухами.
  2. Дихальна вправа «Дощик».

Новорічний дощик тримати перед обличчям, трішки вище носа. Висунути язик, кінчик підняти догори. Дути на язик, посилаючи струмінь повітря на дощик, щоб він підлітав.

  1. Вправа з м’ячем.

Підкидувати м’ячик спочатку правою рукою, промовляючи відкритий склад [ра] ([ро], [ру], [ре], [ри], [рі]), потім підкидувати м’ячик лівою рукою, промовляючи закритий склад [ар] ([ор], [ур], [ер], [ір])

  1. Дидактична інтерактивна гра «Що знайшов Рома?»

Мета: допомогти герою, хлопчику Ромі, правильно назвати, що він побачив чи знайшов у дворі та на березі моря.

Хід гри: 1. «Рома у дворі» (слайд 1) учень натискає на перо, дивиться, що знаходиться під пером та проговорює речення: «Під пером риба» (при ускладненні завдання та при відпрацюванні узгодженості слів за відмінками - «Під пером Рома побачив рибу») тощо.

2. «Рома на морі» (слайд 2) учень натискає на відро, бачить, що знаходиться під відром, та промовляє речення: «Під відром перлина» (при ускладненні завдання та при відпрацюванні узгодженості слів за відмінками - «Під відром Рома знайшов перлину») тощо.

  1. Фізхвилинка.

Логопед пропонує учню вимовляти чистомовки на звук [р] одночасно з імітацією рухів:

Рі-рі-рі: Що ти бачиш угорі?

Рю-рю-рю: Бачу ясную зорю.

Рі-рі-рі: Ще що бачиш угорі?

Ря-ря-ря: Небо синє, як моря.

Рі-рі-рі: Ще що бачиш угорі?

Ри-ри-ри: Там літають комари.

Ра-ра-ра: З комарами мошкара.

Ра-ра-ра: Розбігаймось до утра!

  1. Підсумок заняття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що знайшов Рома?Клікай на пір’я та відра та називай, що знайшов Рома у дворі та на березі моря.

Номер слайду 2

Що Рома побачив під пір’ям у дворі? Натискай на пір’я та називай предмети.(Нора, радіо, ракета, рама, робот, риба).

Номер слайду 3

Подивись, що знайшов Рома під відрами на березі моря. Натискай на відра та називай предмети. (Перлина, морська зірка, дракон, краб, груша).

Номер слайду 4

zip
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
18 грудня 2022
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку