Тема . Робота з багатоцифровими числами, розв’ язування задач
Мета: формування базових компетентностей: уміння вчитися – удосконалювати вміння учня усвідомлювати свою діяльність і практично її вдосконалювати , виробляти уміння й навички самоконтролю та самооцінки; обчислювальні – удосконалювати вміння учня самостійно аналізувати багатоцифрові числа; виконувати обчислення виразів; здоров’язбережувальні - бережливо ставитися до свого здоров'я;
формування предметних компетентностей: узагальнювати вміння запису багатоцифрових числах; закріпити вміння учнів збільшувати (зменшувати) числа у 10, 100, 1000 разів, читати і записувати багатоцифрові числа, порівнювати,вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність, охайність.
І. Організаційний момент
Психологічний настрій на урок Гра « Як живеш»- Потріть свої долоні, відчуйте в них тепло. Гляньте на свого сусіда і передайте йому тепло долонь, впевненість у своїх силах та спокій.
Пригадайте, що вчили на минулому уроці .Колект. перевірка.Займи позицію ( Цеглинки лего)
Очікування метод « Продовж речення………»
Повідомлення теми, завдань уроку
- Сьогодні ми повторимо все, що вчили на попередніх уроках. Закріпимо вміння розв’ язувати задачі, будемо працювати з багатоцифровими числами, збагатимо свої знання про материки.Африка
. Контроль, корекція, закріплення знань Усний рахунок
1. Порівняй і постав знак
23 020 * 853 1000 * 1о ооо
3 333 * 33 333 45 238 * 65 238
Назви сусідів числа
2 назви 1\4 від 24 1/5 від 25 число? 1\5 якого становить 50
число? 1\2 якого становить22
3. Піднімись східцями.
- Обчисліть приклади, прочитайте значення їх результатів.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Т х е к й о а и н
49890 - 31605 = 18285 (Тихий) 50966 +13413 = 64379 (океан)
- Саме Магеллан вперше здійснив кругосвітню подорож і в 1520 році відкрив океан, який назвав Тихим, за те, що під час перебування його суден на воді 3 місяці не було жодної бурі.
- Показ малюнка, показ на карті
- Зверніть увагу на перше число, охарактеризуйте його
-
- Це число пов’язане з Тихим океаном. Це глибина Маріанської западини. (показ фото). Саме в цій западині вчені нарахували 200 видів живих організмів.
- У які інші міри можна перевести це число? (10 км 994 м)
- У Тихому океані – 25 морів, а островів 25000. У скільки разів островів більше ніж морів? (1000).
- Яка маса маленької карликової акули, якщо ця маса становить 1/5
- від 1 кг? (200г). ( Фото)
- Сьогодні ми повторимо все, що вчили на попередніх уроках. Ознайомимось із усною нумерацією багатоцифрових чисел будемо працювати з геометричним матеріалом І збагатимо свої знання про найбільший у світі океан.
Робота над темою уроку
Підручник Підготовчі вправи
№ 612-613---ланцюжком
Фізкультхвилинка
№617--взаємоперевірка
Робота над задачами Задачі 614-615 ----усно
Задача 615 колект ( зі слабшими) сильніші самі -----письмово
Фізкультхвилинка для очей
№ 617 письмово в стовпчик по варіантах взаємоперевірка
№ 618 усно Пояснення за №. 619—620 запис як суми розрядних доданків
Пропоную простіше знаходити суму відповідних розрядів( дошка)
Закріплення № 621 ( біля дошки) Робота з геометричним матеріалом№ 610.№ 611—Встанови істинні і хибні твердження Практична робота Уяви себе архітектором чи будівельником .Створи цікаву фігуру, дай їй назву і охарактеризуй призначення.
Підсумок
Як ви думаєте. Чи пригодяться вам усі ці знання у житті? Коли саме?
Метод « ДРІД»- самоаналіз
Смайлики---самооцінка