Робота з багатоцифровими числами, розв’ язування задач

Про матеріал
Конспект уроку. Розширення знань учнів про Тихий океан, розвиток математичних знань і вмінь обчислювати задачі, додавати, віднімати, порівнювати багатоцифрові числа.
Перегляд файлу

Тема . Робота з багатоцифровими числами, розв’ язування задач

 

 

Мета: формування базових компетентностей: уміння вчитися – удосконалювати вміння учня  усвідомлювати  свою діяльність і практично її вдосконалювати , виробляти  уміння й навички самоконтролю та самооцінки; обчислювальні –  удосконалювати вміння учня самостійно аналізувати багатоцифрові числа; виконувати  обчислення виразів; здоров’язбережувальні -  бережливо ставитися до свого  здоров'я;

формування предметних компетентностей: узагальнювати вміння запису багатоцифрових  числах; закріпити вміння учнів збільшувати (зменшувати) числа у 10, 100, 1000 разів, читати і записувати багатоцифрові числа, порівнювати,вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність, охайність.

І. Організаційний момент

  Психологічний настрій на урок Гра « Як живеш»-  Потріть свої долоні, відчуйте в них тепло. Гляньте на свого сусіда і передайте йому тепло долонь, впевненість у своїх силах та спокій.

Пригадайте, що вчили на минулому уроці .Колект. перевірка.Займи позицію       ( Цеглинки лего)

Очікування метод « Продовж речення………»

Повідомлення теми, завдань уроку

-         Сьогодні ми повторимо все, що вчили на попередніх уроках. Закріпимо вміння розв’ язувати задачі, будемо працювати з багатоцифровими числами, збагатимо свої знання про материки.Африка

. Контроль, корекція, закріплення знань Усний рахунок

 

1.  Порівняй і постав знак

23 020   *  853             1000 * 1о ооо

3 333   * 33 333         45 238  * 65 238

 Назви сусідів числа

2  назви 1\4 від 24    1/5 від 25       число? 1\5 якого становить 50

 число? 1\2 якого становить22

 

3. Піднімись східцями.

  1. Каліграфічна хвилинка

-         Обчисліть приклади, прочитайте значення їх результатів.

1 2  3 4 5 6 7 8 9

Т х е к й о а и н

49890 - 31605 = 18285  (Тихий)       50966 +13413 = 64379 (океан)

-         Саме Магеллан вперше здійснив кругосвітню подорож і в 1520 році відкрив океан, який назвав Тихим, за те, що під час перебування його суден на воді 3 місяці не було жодної бурі.

-         Показ малюнка, показ на карті

  1. Запишіть під диктовку 10 994     36 245     21 007 378 944  80 010
  2. 36 245 –запишіть як суму розрядних доданків.

-         Зверніть увагу на перше число, охарактеризуйте його

-          

-         Це число пов’язане з Тихим океаном. Це глибина Маріанської западини. (показ фото).  Саме в цій западині вчені нарахували 200 видів живих організмів.

-         У які інші міри можна перевести це число? (10 км 994 м)

  1. Математичний диктант

-         У Тихому океані – 25 морів, а островів 25000. У скільки разів  островів більше ніж морів? (1000).

-         Яка маса маленької карликової  акули, якщо ця  маса становить    1/5

-         від 1 кг?  (200г). ( Фото)

  1. Гра « Хто найспритніший житель моря?      Змагання   2 команди    Восьминіг      Акула
  2. Повідомлення теми, завдань уроку

-         Сьогодні ми повторимо все, що вчили на попередніх уроках. Ознайомимось із усною нумерацією багатоцифрових чисел  будемо працювати з геометричним матеріалом І збагатимо  свої знання про найбільший  у світі океан.

Робота над темою уроку

Підручник Підготовчі вправи

№ 612-613---ланцюжком

Фізкультхвилинка

№617--взаємоперевірка

Робота над задачами   Задачі 614-615 ----усно

Задача 615 колект ( зі слабшими) сильніші самі -----письмово

Фізкультхвилинка для очей

№ 617 письмово в стовпчик по варіантах взаємоперевірка

№ 618 усно Пояснення за №. 619—620 запис як суми розрядних доданків

Пропоную простіше знаходити суму відповідних розрядів( дошка)

Закріплення № 621 ( біля дошки) Робота з геометричним матеріалом№ 610.№ 611—Встанови істинні і хибні твердження Практична робота  Уяви себе архітектором чи будівельником .Створи цікаву фігуру, дай їй назву і охарактеризуй призначення.

Підсумок

Як ви думаєте. Чи пригодяться вам усі ці знання у житті? Коли саме?

Метод « ДРІД»- самоаналіз

Смайлики---самооцінка

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
21 серпня 2023
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку