«ЗАЙЧАТКОВА КАЗОЧКА» Юрій Ярмиш2 клас. Робота з дитячою книжкою. Гапоненко Людмила Миколаївнавчитель початкових класів. Новозаліського ліцею
Номер слайду 2
Повідомлення теми та завдань уроку- Познайомимося з цікавою казочкою. - Будемо міркувати про добрі і погані вчинки.- Працювати будемо за допомогою шести кольорових капелюхів.
Номер слайду 3
Білий- колір інформація, факти. Жовтий – позитивні ситуації. Що сподобалось?Чорний – негативні сторони ситуації. Чи правда це? Які недоліки?Червоний – відчуття, емоції. Які у мене виникають почуття?Зелений – пропозиції, ідеї, дослідження. Синій – підбиття підсумків. Чого навчилися?
Номер слайду 4
ЗАГАДКАВ лісі тваринка живе полохлива,Добра, пухнаста, та дуже ляклива. Вушки вона притискає свої,Шурхіт усякий лякає її.
Номер слайду 5
Мозковий штурм. Де живуть зайці?Що їсть заєць?Скільки років живе заєць?Хто вороги зайчика?Заєць є гризуном чи ні?Які види зайців ви знаєте?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Хто зображений на обкладинці?Де написано ім’я і прізвище автора?Чим приваблює ця книжка?Хто створює малюнки для книг?
Номер слайду 8
Словникова робота. Нікчемний – ні на що не здатний. Шпурнув – кинув, жбурнув. Скривдив – образив, зневажив, принизив. Майнув – блимнув. То зник, то раптово знов з’явився. Віри не йме – не вірить.
Номер слайду 9
Що знайшло Зайчатко в лісі? Кого зустрічало Зайчатко? Чому воно не прочитало казочку? Чи могли її прочитати Лисичка та Вовк? Чому? А хто прочитав?
Номер слайду 10
Як вчинила Лисичка?Як вчинив Вовк?А якої помилки допустився Зайчик?Давайте спробуємо заглянути у майбутнє. Які негативні наслідки могли бути? Що найстрашніше могло статися із Зайчиком?
Номер слайду 11
Які почуття і емоції виникли у вас під час зустрічі Лисиці й Зайчика?Що ви відчули, коли Зайчик зустрівся з Вовком?А які почуття були при зустрічі Зайчика з хлопчиком?Коли все закінчилося, що ви відчули?Хто з героїв казки сподобався найбільше?
Номер слайду 12
Що хорошого відбулося в цій казочці?Що хорошого ми побачили в Зайчаткові?
Номер слайду 13
Чого вчить нас «Зайчаткова казочка» Юрія Ярмиша?Який герой казки найбільше сподобався? Чому?Виберіть прислів’я, яке найбільше підходить до змісту казки. Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Розум не позичиш. Чого навчишся, того за плечима не носити.