Робота з дитячою книжкою за методом Шість капелюхів мислення "Зайчаткова хатка

Про матеріал
Робота з дитячою книжкою за методом Шість капелюхів мислення, оповідання Юрія Ярмиша "Зайчаткова казочка."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«ЗАЙЧАТКОВА КАЗОЧКА» Юрій Ярмиш2 клас. Робота з дитячою книжкою. Гапоненко Людмила Миколаївнавчитель початкових класів. Новозаліського ліцею

Номер слайду 2

Повідомлення теми та завдань уроку- Познайомимося з цікавою казочкою. - Будемо міркувати про добрі і погані вчинки.- Працювати будемо за допомогою шести кольорових капелюхів.

Номер слайду 3

Білий- колір інформація, факти. Жовтий – позитивні ситуації. Що сподобалось?Чорний – негативні сторони ситуації. Чи правда це? Які недоліки?Червоний – відчуття, емоції. Які у мене виникають почуття?Зелений – пропозиції, ідеї, дослідження. Синій – підбиття підсумків. Чого навчилися?

Номер слайду 4

ЗАГАДКАВ лісі тваринка живе полохлива,Добра, пухнаста, та дуже ляклива. Вушки вона притискає свої,Шурхіт усякий лякає її.

Номер слайду 5

Мозковий штурм. Де живуть зайці?Що їсть заєць?Скільки років живе заєць?Хто вороги зайчика?Заєць є гризуном чи ні?Які види зайців ви знаєте?

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Хто зображений на обкладинці?Де написано ім’я і прізвище автора?Чим приваблює ця книжка?Хто створює малюнки для книг?

Номер слайду 8

Словникова робота. Нікчемний – ні на що  не здатний. Шпурнув – кинув, жбурнув. Скривдив – образив, зневажив, принизив. Майнув – блимнув. То зник, то раптово знов з’явився. Віри не йме – не вірить.

Номер слайду 9

Що знайшло Зайчатко в лісі? Кого зустрічало Зайчатко? Чому воно не прочитало казочку? Чи могли її прочитати Лисичка та Вовк? Чому? А хто прочитав?

Номер слайду 10

Як вчинила Лисичка?Як вчинив Вовк?А якої помилки допустився Зайчик?Давайте спробуємо заглянути у майбутнє. Які негативні наслідки могли бути? Що найстрашніше могло статися із Зайчиком?

Номер слайду 11

Які почуття і емоції виникли у вас під час зустрічі Лисиці й Зайчика?Що ви відчули, коли Зайчик зустрівся з Вовком?А які почуття були при зустрічі Зайчика з хлопчиком?Коли все закінчилося, що ви відчули?Хто з героїв казки сподобався найбільше?

Номер слайду 12

Що хорошого відбулося в цій казочці?Що хорошого ми побачили в Зайчаткові?

Номер слайду 13

Чого вчить нас «Зайчаткова казочка» Юрія Ярмиша?Який герой казки найбільше сподобався? Чому?Виберіть прислів’я, яке найбільше підходить до змісту казки. Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Розум не позичиш. Чого навчишся, того за плечима не носити.

Номер слайду 14

Молодці! Дякую за роботу!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку