Діагностуальні роботи розроблено відповідно до Типової освітньої програми Нової української школи, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, «Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1- 4 класів закладів загальної середньої освіти» (Наказ N 813 від 13.07.2021 р.) за підручником «Українська мова та читання 2 клас» (у 2 – х частинах) авторів Л.І. Тимченко та І. В. Цепової.
ЗЗСО № 243 Подільського району м. Києва
Збірник діагностувальних робіт
з української мови та літературного читання
2 клас
Виконала вчитель початкових класів
Лавшук І.В.
м. Київ 2023 рік
ЗМІСТ
1. Пояснювальна записка
2. Діагностувальні роботи з української мови. 2 клас
3. Діагностувальні роботи з літературного читання. 2 клас
4. Список використаних джерел
Пояснювальна записка
Збірник розроблено відповідно до Типової освітньої програми Нової української школи, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, «Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1- 4 класів закладів загальної середньої освіти» (Наказ N 813 від 13.07.2021 р.) за підручником «Українська мова та читання 2 клас» (у 2 – х частинах) авторів Л.І. Тимченко та І. В. Цепової.
У збірнику подано діагностувальні тематичні роботи, що охоплюють усі розділи інтегрованого курсу «Українська мова і читання» у 2 класу.
У ньому містяться 6 діагностувальних робіт у двох варіантах з української мови та 10 діагностувальних робіт з читання для 2 класу, метою яких є відстеження особистісного розвитку учнів. Завдання різні за змістом, ступенем складності та формою виконання і спрямовані на перевірку компетентностей учнів (характеристик результатів навчання) упродовж навчального року. Збірник включає діагностувальні роботи з української мови та читання з усіма видами мовленнєвої діяльності у формі тестових завдань закритого і відкритого типу, а також включають творчі завдання.
Обсяг завдань подано з урахуванням вікових можливостей учнів. Час виконання завдання 1 навчальна година.
Збірник призначено для учнів 2 класів і вчителів початкової школи.
Список використаних джерел
1. Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 р. із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 688 від 24.07.2019 р., № 898 від 30.09.2020 р.
2. Типова освітня програма , розроблена під керівництвом О. Я. Савченко.
3. Лист МОНУ від 22.09.2021 р. № 1/9- 482 « Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022 навчальному році »
4. «Українська мова та читання» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Тимченко Л. І, І. Цепова, Ранок, 2019 рік
5. «Українська мова та читання» підручник для 3 класу (1 і 2 частина.
Автори: Пономарьова К. І., Гайова Л. А., Оріон, 2020 рік
6. Будна Н. О., Гемзюк О. Р. «600 диктантів з української мови для початкової школи. 1 – 4 класи». – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2001. – 112 с.
Українське читання 2 клас
І семестр Діагностувальна робота № 1 Тема. Мандруємо теренами нашої країни.
І варіант
Прізвище, ім’я учня __________________ Дата ____________
1. Чим славиться Тернопільщина?
а) печерами;
б) річками;
в) горами.
2. Якими «скульптурами» тварин славиться Кришталева печера? а) зуби дракона;
б) зуби крокодила;
в) голова слона.
3. По якій річці мандрував Петрик влітку?
а) Дніпро;
б) Сіверський Донець;
в) Дністер.
4. На чому мандрував хлопчик?
а) на човнах;
б) на байдарках;
в) на плотах.
5. Яка річка є найбільшою в Україні?
а) Дністер;
б) Десна;
в) Дніпро.
6. Продовж речення: «Озеро, яке ніколи не виходить з берегів – це…» а) оповідання;
б) легенда;
в) казка.
7. Де розташоване озеро Синевир?
а) в Кримських горах;
б) в Карпатських горах.
8. Чому озеро Синевир ніколи не виходить з берегів?
а) мало води;
б) зайва вода потрапляє підземними ходами в річку Теребля.
9. Яке село вважається гончарною столицею України?
а) Петриківка;
б) Опішня;
в) Косів.
10. Яку назву має столиця України?
а) Київ;
б) Канів;
в) Маріуполь.
11. Що є символом Києва?
а) мальви;
б) сосни;
в) каштани.
12. Вибери і запиши з хмаринки слів назви рослин – символів України.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 1 Тема. Мандруємо теренами нашої країни.
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _______________________ Дата _____________ 1. Де побувала влітку книжкова героїня дівчинка Оленка?
а) на Тернопільщині;
б) на Донеччині;
в) на Житомирщині.
2. Яку назву має печера, в якій побувала Оленка?
а) Оксамитова;
б) Сталактитова;
в) Кришталева.
3. Який сюрприз чекав Петрика удома?
а) мандрівка по Сіверському Дінцю;
б) мандрівка по Дніпру;
в) мандрівка по Дністру.
4. Що знайшов під час мандрівки хлопчик?
а) черепаху;
б) качку;
в) гриба – головача.
5. Встанови відповідність:
гори Чорне й Азовське моря Дніпро й Південний Буг річки Карпати й Кримські
6. Продовж речення: «Озеро, яке ніколи не виходить з берегів – це …» а) легенда;
б) казка;
в) оповідання.
7. Як називається озеро з легенди «Озеро, яке ніколи не виходить з берегів»?
а) Сиваш;
б) Синевир;
в) Світязь.
8. Продовж речення: «Народне сказання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю називається ____________________________».
9. Знайди і підкресли слова - рими у вірші П. Тичини.
Струмок серед гаю, стрічечка.
На квітці метелик, мов свічечка. Хвилюють, малюють, квітують поля – Добридень тобі, Україно моя!
10. Скільки років існує Київ?
а) близько 1536 років;
б) близько 1500 років;
в) близько 1530 років.
11. Як люди називають місто Київ?
а) містом бульварів;
б) містом парків;
в) містом каштанів.
12. Вибери з хмаринки слів рослинні символи нашої країни:
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________ _______________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2 Тема. Казок країна чарівна.
І варіант
Прізвище, ім’я учня _______________________ Дата ______________ 1. Хто автор твору «Сонце серед ночі»?
а) Всеволод Нестайко;
б) Сашко Дерманський;
в) Брати Грімм.
2. Де і коли відбувалася описана подія в уривку з твору «Сонце серед ночі»?
а) у лісі влітку;
б) біля школи восени;
в) біля школи влітку.
3. Як звали героїв казки «Сонце серед ночі»?
а) Кося Колючка і Колька Вухань;
б) Косі Вухань і Колька Колючка.
4. Як називається казка братів Грімм, головними героями якої є віслюк, півень, кіт, собака?
а) «Вінні – Пух і всі, всі, всі»;
б) «Бременські музиканти»;
в) « Сонце серед ночі».
5. Встанови відповідність між уривком і назвою казки:
«Бременські музиканти» «Іа – Іа, шо це скоїлося з твоїм хвостом?»
«Вінні – Пух і всі, всі, всі» «Встали вони і пішли на вогник.»
«Сонце серед ночі» «Вони скупчилися попідбирали хвости й чекали появи директора».
6. Хто автор казки «Серед чистого поля»?
а) Всеволод Нестайко;
б) Сашко Дерманський;
в) Брати Грімм.
7. Продовж речення: «Серед чистого поля – це…»
а) легенда;
б) оповідання;
в) казка.
8. Що робив Васько Ковінька в полі? Як про це сказано в тексті.
а) назбирав букет до дня народження мами;
б) назбирав букет волошок;
в) назбирав букет волошок до дня народження мамі.
9. Кого зустрів у полі Васько Ковінька?
а) Змія Горинича;
б) Чахлика Невмирущого;
в) Бабу Ягу.
10. Скільки голів було у Змія?
а) одна;
б) дві;
в) три.
11. Чим відстрілювався Васько від Змія?
а) автоматом;
б) пістолетом;
в) водяним пістолетом.
12. Встанови відповідність між словами та їх значенням:
гербарій немічний, слабкий кволий колекція засушених рослин цвіркати бризкати
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2
Тема. Казок країна чарівна.
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _______________________ Дата ________________
1. Згадай назву твору, героями якого були Кося Вухань Колько Колючка?
а) «Сонце серед ночі»;
б) «В країні Сонячних зайчиків»;
в) «Бременські музиканти».
2. Де зустрілися друзі з казки В. Нестайка «Сонце серед ночі»? а) у лісі;
б) біля школи;
в) на галявині.
3. Встанови відповідність між автором і назвою книги:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
1 Брати Грімм А «Вінні – Пух і всі, всі, всі»
2 Алан Мілн Б «Сонце серед ночі»
3 Всеволод Нестайко В «Бременські музиканти»
4. Визнач героїв казки Алана Мілна «Вінні – Пух і всі, всі, всі».
а) віслюк, півень, собака, кіт;
б) Крістофер Робін, Тигра, Крихітка Ру;
в) Кося Вухань Колько Колючка.
5. Встанови відповідність між героями казок з їх репліками:
Вінні – Пух «- Може у цій хаті пшоно є?»
Півень «- Чи немає у тебе часом повітряної кульки?»
Колько Колючка «- Давай разом боятися.»
6. Хто автор казки «Серед чистого поля»?
а) Сашко Дерманський:
б) Брати Грімм;
в) Всеволод Нестайко.
7. Продовж речення: «Серед чистого поля – це…»
а) оповідання;
б) казка;
в) легенда.
8. Що робив Васько Ковінька в полі?
а) збирав гербарій;
б) збирав букет волошок для мами;
в) ловив коників.
9. Скільки голів мав Змій Горинич?
а) дві;
б) одну;
в) три.
10. Що вивергав Змій на хлопчика з усіх пащ? а) воду;
б) вогонь;
в) вітер.
11. Що сталося з квітами під час бою хлопчика зі Змієм? а) зав’янув;
б) перетворився на гербарій;
в) згорів.
12. Доповни речення відповідним словом: «Розмову між двома особами називають…»
а) монологом;
б) діалогом;
в) полілогом.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 3 Тема. Добре слово дорожче багатства.
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ______________
1. Що означає слово ввічливий?
а) дивитися в вічі;
б) відвертати очі.
2. Де відбуваються події в оповідання В. Сухомлинського «Навіщо кажуть «Спасибі»? Як про це сказано у тексті.
а) «Дрімучим лісом йшли троє подорожніх»;
б) «Дрімучим лісом йшли двоє подорожніх»;
в) «Дрімучим лісом йшли дідусь з онуком».
3. Яким був день, описаний в оповіданні В. Сухомлинського «Навіщо кажуть «Спасибі»?
а) літнім теплим;
б) літнім спекотним;
в) літнім вітряним.
4. Чим був здивований хлопчик?
а) дідусь сказав «спасибі» струмочку;
б) дідусь усміхнувся і щось прошепотів;
в) дідусь нахилився і щось прошепотів струмочку.
5. Хто першим привітався з дійових осіб оповідання В.
Сухомлинського «Здрастуйте»?
а) батько;
б) бабуся;
в) син.
6. Що змінило все навкруги?
а) сонечко, що вийшло з – за хмар;
б) чарівне слово «Здрастуйте»;
в) вітерець, що пробіг по верхів’ях дерев.
7. Коли вся світова спільнота відзначає Всесвітній день вітань?
а) 21 листопада;
б) 21 грудня;
в) 11 січня.
8. Коли відзначають Міжнародний день подяки?
а) 21 листопада;
б) 21 грудня;
в) 11 січня.
9. З’єднай частини речень, щоб утворилися прислів’я.
Слова щирого вітання зігрівають душу людині
Лагідне слово дорожчі за частування
Теплі слова що ясний день
10. В якій країні люди вітаючи один одного труться носами? а) в Японії;
б) в Лапландії;
в) в Америці.
11. Вибери і запиши з «хмаринки» слова подяки.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
12. Придумай і запиши 2 речення зі словами ввічливості. ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 3 Тема. Добре слово дорожче багатства.
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ____________
1. Продовж речення: «Щоб підкреслити вищу міру вияву ввічливості, українці вживають слова … » а) добрий, культурний;
б) вихований, ґречний.
2. Як називається оповідання, герої якого дідусь з онуком в спекотний день напилися води зі струмка?
а) «Здрастуйте»;
б) « Навіщо кажуть «Спасибі»;
в) «Як вітаються в різних країнах».
3. Встанови відповідність між героями та їхніми репліками:
Хлопчик «Спасибі тобі, струмочку!»
Дідусь « Він же не живий, не дізнається про вашу подяку.»
4. Хто автор оповідання «Здрастуйте»?
а) Олег Буцень;
б) Василь Сухомлинський;
в) Василь Чухліб.
5. Як змінилася бабуся, коли з нею привіталися?
а) вона усміхнулася;
б) вона зашарілася;
в) вона здивувалася.
6. Які зміни відбулися навкруги, коли подорожні привіталися з бабусею. Вибери потрібні словосполучення і підкресли їх.
Сонце засвітило яскравіше, сонце зайшло за хмари, листочки заграли. Пробіг легенький вітерець, піднявся сильний вітер, заспівали пташки, затихли пташки.
7. Продовж речення:
«Всесвітній день вітання відзначають щороку …»
а) 21 грудня;
б) 21 листопада;
в) 11 січня.
8. Встанови відповідність між назвами країн і ритуалами привітання:
1 Японія і Китай А Махають рукою з боку в бік
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
2 Європа Б Махають долонею, піднімаючи її догори й ворушачи пальцями
3 Америка В Вклоняються одне одному
4 Україна Г Злегка піднімають долоню, тримаючи її горизонтально
9. Який день є найбільш ввічливим?
а) 21 листопада;
б) 11 січня;
в) 21 грудня.
10. З’єднай частини речень, щоб утворилися прислів’я.
Ласкаве слово, гірше вогню.
Слово палить що весняний день.
Добре слово краще м’якого пирога.
11. Вибери і запиши слова вибачення.
Дякую! Бувай! Добрий вечір! До побачення! Привіт! Вибачте! Здрастуйте! Пробачте! Спасибі! Перепрошую! Щиро дякую!
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
12. Придумай і запиши 2 речення зі словами ввічливості.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Звуки навколо нас
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ________________
1. Хто автор оповідання «Як дзвенять сніжинки»?
а) Василь Чухліб;
б) Василь Сухомлинський;
в) Олена Пчілка.
2. З чим порівнює В. Сухомлинський дзвін сніжинок?
а) із дзвоном срібних дзвіночків;
б) із дзвоном срібних молоточків;
в) із дзвоном польових дзвіночків.
3. Встанови відповідність:
Мовленнєві звуки періщить злива
«Прошу до столу!»
«Діти, ідіть снідати!»
Немовленнєві звуки курликання журавлів
кахкання качки
«Марійко, ти прочитала книгу?»
4. Визнач автора казки «Сопілкарик із джмелиного оркестру». а) Василь Чухліб;
б) Василь Сухомлинський;
в) Олена Пчілка.
5. Яка мелодія звучала над сонним лугом після появи Джмеля – диригента?
а) сумна мелодія;
б) бадьора мелодія;
в) безладна і гучна.
6. Навіщо природі потрібна була музика джмелиного оркестру?
а) щоб природа прокинулась і забуяла;
б) щоб природа і далі спала міцним сном;
в) щоб в ріст пішли лише тільки трави.
7. Як Фіалка попередила свою подружку про негоду в казці В. Сухомлинського «Фіалка і бджілка»?
а) повісила свою голівку;
б) засумувала;
в) закрила свою квітку.
8. З’єднай частини прислів’їв. Визнач і підкресли прислів’я, яке виражає головну думку казки В. Сухомлинського «Фіалка і бджілка»
На доброму серці добре й буде.
Добре роби - за чужу біду болить.
Добре серце світ тримається.
9. До якого літературного жанру належить текст «Краса і здоров’я цілий рік»?
а) казка;
б) легенда;
в) оповідання.
10. Яку назву отримала безіменна квітка?
а) безсмертник;
б) тюльпан;
в) лілея.
11. Про яке магічне слово йдеться у творі Оксани Сенатович «Пані Будьласка і вуйко Пампулько»?
а) «Дякую»;
б) «Будь ласка»;
в) «Перепрошую».
12. Який звук найчастіше повторюється в скоромовці Анатолія Камінчука «Хрущ і плющ»?
а) [дж]; [дз];
б) [шч];
в) [ф]; [хв].
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Звуки навколо нас
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _______________ 1. Продовж речення: «Автором оповідання «Як дзвенять сніжинки» є
…»
а) Василь Чухліб;
б) Василь Сухомлинський;
в) Олена Пчілка.
2. Що почув автор під час снігопаду?
а) ніжний дзвін;
б) скрип;
в) шурхіт.
3. За допомогою яких звуків спілкуються люди?
а) мовленнєвих;
б) немовленнєвих.
4. Які звуки найчастіше повторюються в скоромовці Олексія Катрича?
Джмелі і бджоли
Збирали мед у полі, Носили додому:
Бджоли – бджілкам,
Джмелі – джмеликам.
а) [дж]; [дж’];
б) [дз]; [дз’];
в) [ж]; [ж’].
5. Як називається твір Василя Чухліба, героями якого є джмелі? а) «Хрущ і плющ»;
б) «Сопілкарик із джмелиного оркестру»;
в) «Фіалка і бджілка».
6. Коли джмелі припинили гру на музичних інструментах?
а) коли настало літо;
б) коли джмелям набридло грати;
в) коли скінчилася п’єса.
7. Як грав оркестр без Джмеля – диригента?
а) ладно;
б) красиво;
в) безладно.
8. Для чого прилітала бджілка до подруги Фіалки з оповідання Василя Сухомлинського «Фіалка і бджілка»?
а) за пилком;
б) за нектаром;
в) за пилком і нектаром.
9. Які іграшки робили теслярі, а які гончарі? Встановіть відповідність:
Гончарі баранці возики
Теслярі коники – гойдалки півники
10. В яких країнах використовують ієрогліфи?
а) в Україні;
б) в Китаї і Японії;
в) в Америці.
11. Продовж речення: «Краса і здоров’я на цілий рік – це …» а) легенда;
б) оповідання;
в) казка.
12. Яка квітка за легендою дарує нам красу і здоров’я цілий рік? а) тюльпан;
б) безсмертник;
в) лілея.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 5
Тема. Новорічні казки
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _______________
1. Хто автор «Зимової казки»?
а) Василь Чухліб;
б) Василь Сухомлинський;
в) Оксана Сенатович.
2. Чому оповідання Василя Чухліба називається «Зимова казка»?
а) бо події відбувалися взимку;
б) бо діти були здивовані красою засніженої яблуньки;
в) бо дітям наснився сон про червоногрудих снігурів.
3. Хто є головними героями казки Сашка Дерманського «Красуня»?
а) Соломійка, сніжинка, мама;
б) Соломійка, сніжинка;
в) Соломійка, мама.
4. Чому мама не побачила сніжинку на Соломійчиній рукавичці?
а) бо сніжинка розтанула;
б) бо сніжинка впала з рукавички;
в) бо вона полетіла з іншими сніжинками.
5. Як мама пояснила Соломійці, що сніжинка розтанула?
а) стало тепло і вона розтанула;
б) це – закон природи.
6. До якого літературного жанру належить текст «Як з’явилася новорічна ялинка?»
а) казка;
б) легенда;
в) оповідання.
7. Як звали людину, що вигадала новорічну ялинку? а) Мартін;
б) Клаус;
в) Маркус.
8. Чим Мартін замінив зірки на ялинці?
а) кульками;
б) мішурою;
в) яскравими вогниками.
9. Звідки ялинку привезли до будинку в оповіданні В. Сухомлинського «Як діти раділи, а ялинка плакала»?
а) з лісу;
б) з магазину;
в) з базару.
10. Що сталося з ялинкою після свята?
а) залишили в кімнаті;
б) посадили під будинком;
в) викинули на подвір’я.
11. Що дарує дітям новорічна ялинка?
а) подарунки;
б) радість і чудовий настрій;
в) метушню і турботи.
12. Встанови відповідність між країною і назвою старого, який приходить на Новий рік з подарунками:
Україна Санта Клаус
Фінляндія Святий Миколай
США Пер – Ноель
Франція Йоулупуккі
Італія Кербобо
Узбекистан Бефана
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 5
Тема. Новорічні казки
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _________________
1. Продовж речення: «Твір «Зимова казка написав …»
а) Василь Сухомлинський;
б) Василь Чухліб;
в) Оксана Сенатович.
2. Що робили на подвір’ї Тарасик і Тетянка, герої оповідання В. Чухліба «Зимова казка»?
а) прокидали стежку до хвіртки;
б) розглядали яблуньку;
в) розганяли снігурів.
3. Віднови порівняння:
Яблунька як яблука червоні, круглобокі
Снігурі вся в інеї, наче в цвіту
4. Як називається казка С. Дерманського, герої якої Соломійка та мама?
а) «Зимова казка»;
б) «Красуня»;
в) «На край світу».
5. Чому Соломійка засмутилася?
а) бо сніжинка розтанула;
б) бо сніжинка впала з рукавички;
в) бо красуня піднялася вгору з іншими сніжинками.
6. До якого літературного жанру належить текст «Як з’явилася новорічна ялинка»?
а) казка;
б) легенда;
в) оповідання.
7. Мешканцем якої країни був Мартін, що вигадав новорічну ялинку? а) Бельгія;
б) Нідерланди;
в) Німеччина.
8. Яку картину побачив Мартін у лісі? Як про це сказано у тексті.
а) крізь пухнасті гілки однієї з ялин просвічували зірки;
б) крізь пухнасті гілки однієї з ялин просвічувався місяць.
9. Чому ялинці було сумно в кімнаті?
а) бо ялинка залишилася одна;
б) бо немає лісу темного;
в) бо познімали з неї цукерки і прикраси.
10. Хто помітив сльози ялинки?
а) синьоока дівчинка;
б) маленький хлопчик;
в) ніхто не помітив.
11. Пригадай і познач, хто приносить подарунки дітям на Новий рік у Фінляндії?
а) Йоулупуккі;
б) Санта – Клаус;
в) Пер – Фуетер.
12. Вгадай новорічного старця і країну, де він живе. Встанови відповідність:
1 Схожий на пастуха, А Франція
1 |
|
2 |
|
3 |
|
одягнений у волохату шубу
2 Прилітає в будинок через димохід Б Монголія і приносить або подарунки, або попіл 3 Два новорічних старці – добрий і злий; В Італія один приносить у кошику подарунки, а другий різки для неслухів.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
ІІ семестр
Діагностувальна робота № 1
Тема. Зимові свята
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _____________
1. Як називається свято, яке українці відзначають 7 січня?
а) Новий рік;
б) Різдво Христове;
в) Святвечір.
2. Коли відзначають Святвечір?
а) 7 січня;
б) 6 січня;
в) 14 січня.
3. Які страви є головними на столі в передріздвяний вечір? а) м’ясні;
б) кулічі;
в) кутя і узвар.
4. Встанови відповідність між датою і назвою свята:
Щедрий вечір 19 січня
Свято Василя 13 січня
Водохреща 14 січня
5. Знайди і з’єднай рими з вірша Надії Кір’ян «Зимові слова»: сніг синички лід піч шуба груба рукавички навкруг
6. Яке зимове ім’я згадується у вірші Надії Кір’ян «Зимові слова»? а) Олена;
б) Оксана;
в) Олег.
7. Що співають на Святвечір?
а) щедрівки;
б) частівки;
в) колядки.
8. Доповни віршик словами, користуйся словами для довідки.
В лісі випав білий ____________
Наступає Новий _____________ .
Стали думати ________________
Як зустріть чудове ____________ .
Слова для довідки: рік, гадати, свято, сніг.
9. Які ласощі для кого приготував лісник з оповідання Галини Демченко «Нахвалявся мороз»?
верболіз осика білочка жолуді соняшникове насіння зайці житні сухарі
10. Хто автор твору «Веселий сніг»?
а) Тамара Коломієць; б) Платон Воронько; в) Анатолій Костецький.
11. Вибери рядок, в якому записана народна прикмета.
а) Снігурі прилетіли в грудні – зима буде холодною.
б) Узимку літа не доженеш.
в) Сонце блищить, а мороз тріщить.
12. Роз’єднай слова і запиши вірш. Пригадай автора і назву вірша. Падавсніг, падавсніг – дляусіхусіхусіх,
Ідорослихімалихівеселихісумних.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 1
Тема. Зимові свята
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ________________
1. Коли українці відзначають свято Різдва Христова?
а) 14 січня;
б) 1 січня;
в) 7 січня.
2. Продовж речення: «6 січня відзначається …»
а) Святвечір;
б) Новий рік;
в) Різдво.
3. Яка кількість страв повинна бути на столі в передріздвяний вечір? а) 10;
б) 12;
в) 11.
4. Які пісні співають на Різдво?
а) колядки;
б) щедрівки;
в) частівки.
5. Встанови відповідність між датою і назвою свята:
13 січня Водохреща
19 січня Старий Новий рік
14 січня Свято Маланки
6. Що співають українці на Щедрий вечір?
а) колядки;
б) щедрівки;
в) засівальні пісні.
7. Знайди і з’єднай рими з вірша Надії Кір’ян «Зимові слова»: сніг синички шуба груба ковзани навкруг рукавички пташки
8. Кого побачила білочка в лісі (уривок з оповідання Галини Демченко «Нахвалявся мороз»)?
а) мисливця;
б) лісника;
в) дітей.
9. Які ласощі приготував лісник для білочки?
а) жолуді, соняшникове насіння;
б) верболіз;
в) осику, житні сухарі.
10. Роз’єднай слова і запиши вірш. Пригадай назву і автора вірша.
Цейсніг – яксміх, такийвеселий, гілкидеревамлоскотав, будиввеселощамисела
ісипавсміхомнаміста.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________
11. Доповни вірш про зиму словами, користуючись словами з довідки:
Біло падає ____________________
На дерева, на __________________ .
В кучугурах білих ______________
Вбрався в білий ________________ .
Слова для довідки: стіжок, зайчик, кожушок, сніжок.
12. Вибери рядок, в якому записана народна прикмета.
а) Зима сніжна – літо дощове.
б) Зимнє тепло, як мачушине добро.
в) Держись, Хома, іде зима.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2
Тема. У житті всім потрібна дружба
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _______________
1. До якого літературного жанру належить текст Василя Сухомлинського «Мишків велосипед»? а) оповідання;
б) казка;
в) легенда.
2. Який подарунок отримав Мишко?
а) самокат;
б) велосипед;
в) скейтборд.
3. Чому хлопчик не катався на велосипеді?
а) не хотів;
б) не вмів;
в) каталися друзі.
4. В якій послідовності каталися на велосипеді друзі? Встанови відповідність:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1 перерва А Оля
2 перерва Б Степан
3 перерва В Іван
4 перерва Г Сергій
5. Про кого розповідається у казці Василя Сухомлинського «Весняний вітер»?
а) про клен;
б) про Вітер;
в) про Клен і Вітер.
6. Як вітер розбудив Клен? Як про це сказано в тексті.
а) відчув старий клен, ніби до нього доторкнулося щось тепле і лагідне;
б) відчув клен, ніби до нього доторкнулося щось тепле і лагідне;
в) відчув старий клен, ніби до нього прилинув теплий вітер.
7. До якого літературного жанру належить текст Олега Буценя «Новий м’яч»?
а) казка;
б) оповідання;
в) легенда.
8. Чому Клава не змогла дістати м’яча, коли вислизнув з її рук?
а) не схотіла лізти в зарості;
б) там була кусюча кропива;
в) боялася забруднити свою сукню.
9. З’єднай назву твору і автора:
«Про друга» Василь Сухомлинський
«Подружилися» Олег Буцень
« Мишків велосипед» Віктор Васильчук
«Новий м’яч» Анатолій Костецький
10. Пригадай і запиши назву твору, героями якого є Миколка, кіт
Васько, кролик.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
11. Продовж речення: «Вірш «Про друга» написав …»
а) Оксана Сенатович;
б) Платон Воронько;
в) Анатолій Костецький.
12. З’єднай частини речень, утвори прислів’я. Запиши їх.
Дерево міцне корінням, нас нікому не зломити.
Як будемо у дружбі жити там і сила.
Де дружба а людина друзями. ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2
Тема. У житті всім потрібна дружба
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ________________
1. Хто автор оповідання «Мишків велосипед»?
а) Василь Сухомлинський;
б) Олег Буцень;
в) Анатолій Костецький.
2. Який подарунок отримав Мишко?
а) скутер;
б) велосипед;
в) самокат.
3. Як саме дістався школи Мишко?
а) приїхав на велосипеді;
б) прибіг;
в) пішки, бо привів велосипеда, мов коня на вуздечці.
4. В якій послідовності каталися на велосипеді друзі? Встанови відповідність:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1 Оля А перша перерва
2 Степан Б друга перерва
3 Іван В третя перерва
4 Сергій Г четверта перерва
5. Як називається оповідання Віктора Васильчука, головні герої якого котик Васько, кролик і Миколка?
а) «Подружилися»;
б) «Новий м’яч»;
в) «Весняний вітер».
6. Як поводили себе друзі, коли опинялися разом?
а) лежали один біля одного;
б) ганяли по сінях наввипередки;
в) билися один з одним.
7. Продовж речення: «Весняний вітер» Василя Сухомлинського …» а) казка;
б) оповідання;
в) легенда.
8. Що робив Клен усю зиму (оповідання В. Сухомлинського «Весняний вітер»)?
а) спав;
б) мрія;
в) веселився.
9. Хто розбудив дерево?
а) сонечко;
б) ластівка;
в) вітерець.
10. Як називається оповідання Олега Буценя, головна героїня якого дівчинка Клава?
а) «Подружилися»;
б) «Новий м’яч»;
в) «Про друга».
11. Що запропонували дівчатка Клаві, коли побачили її з новим м’ячем?
а) «Віддай нам м’яч»;
б) «Давай пограємось!»;
в) «Грайся сама».
12. З якого вірша ці рядки і хто його автор?
Твій друг тобі віддасть усе:
І свій квиток на карусель,
І цвях, і ґудзик, і літак, Та не за щось - а просто так.
а) Анатолій Костецький;
б) Платон Воронько;
в) Оксана Сенатович.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 3
Тема. Як весна приходить
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _________________
1. Хто автор оповідання «Як весна приходить»?
а) Василь Чухліб;
б) Олег Буцень;
в) Василь Сухомлинський.
2. Між ким в оповіданні «Як приходить весна» відбувається діалог? а) між сойками;
б) між сойкою і дятлом;
в) між сойкою і проліском.
3. Хто приніс звістку сойкам про прихід весни?
а) підсніжник;
б) пролісок;
в) інша пташка.
4. Пригадай і запиши перші прикмети весни.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Як виглядав пролісок в оповіданні Олега Буценя «Як приходить весна» (згідно з текстом)?
а) зелененький, тонкий;
б) зелененький, тендітний такий;
в) зелененький, стрункий.
6. З яким віршем Оксани Сенатович ти познайомився в цьому розділі? а) «Березневий сніг»;
б) «Зимові слова»;
в) « Веселий сніг».
7. Пригадай і запиши, про яких птахів йдеться у вірші Оксани Сенатович «Березневий сніг»?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8. Що означають слова «Ще до вечора склювали березневий сніг птахи»?
а) склювали насіння разом зі снігом;
б) розтанув сніг.
9. Хто допомагав пташкам, що повернулися додому? а) діти;
б) дорослі;
в) діти та дорослі.
10. Пригадай вірш Андрія М’ястківського «Качечка лапата…», з’єднай назви птахів з їх діями:
качечка несе горнятко качур сіє борошенце горобці замітає хату курка принесла водиці ластівка сміттячко виносить каченятко хмизу назбирала
11. Встанови відповідність між автором і назвою твору:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
1 А. М’ястківський А «Березневий сніг»
2 О. Сенатович Б «Качечка лапата»
3 О. Буцень В «Як приходить весна»
12. Утвори прислів’я про весну, з’єднавши їх частини:
Весняний день там медок.
Весна багата на квіти, рік годує
Де цвіток — а осінь пирогами.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 3
Тема. Як весна приходить
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _____________ 1. Як називається оповідання О.Буценя, головні герої якого сойки?
а) «Березневий сніг»;
б) «Як приходить весна»;
в) «Качечка лапата».
2. Чого з нетерпінням чекали сойки?
а) приходу весни;
б) вітру;
в) віхоли.
3. Де знаходилися сойки?
а) на кущі;
б) на ялинці;
в) на дубі і сосні.
4. Хто сповістив птахам про прихід весни?
а) пролісок;
б) підсніжник;
в) інша пташка.
5. Визнач прикмети весни:
Сонце яскравіше світить
Лютий вітер дме
Віхола гуляє
Проліски з’являються
Сніг тане
6. Хто автор вірша «Березневий сніг»?
а) А. Костецький;
б) О. Сенатович;
в) М. Підгірянка.
7. В якому місяці додому повернулися птахи?
а) в квітні;
б) в березні;
в) в лютому.
8. Чим діти пригощали птахів у вірші О. Сенатович «Березневий сніг»?
а) насінням;
б) крихтами хліба;
в) зерном.
9. Кого підгодовували діти?
а) лелек;
б) шпаків;
в) лелек і шпаків.
10. Як розумієш слова: «Ще до вечора склювали березневий сніг птахи»?
а) сніг розтанув;
б) склювали насіння разом зі снігом.
11. Встанови відповідність між автором і назвою твору:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
1 А. М’ястківський А «Березневий сніг»
2 О. Сенатович Б «Качечка лапата»
3 О. Буцень В «Як приходить весна»
12. З’єднай частини речень. Запиши. Знайди прислів’я і підкресли їх.
Весняний день а осінь – пирогами.
Весна красна квітами, рік годує.
Довгі бурульки - весна біля порога.
Побачив шпака – знай: на довгу весну.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Про друзів наших менших. Прекрасне навколо нас
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _______________
1. Текст «Цвіркун» - це…
а) оповідання;
б) легенда;
в) казка.
2. Хто автор казки «Кошеня, яке забуло, як треба просити їсти»? а) Іцик Кіпніс;
б) Володимир Верховень;
в) Микола Зінчук.
3. Встанови, в якій послідовності кошеня зустрічалось з героями казки:
1 А чорний кіт
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
2 Б корова
3 В курка
4 Г вівця
5 Д кінь
6 Є гуска
4. Хто допоміг голодному кошеняті?
а) корова;
б) кінь;
в) чорний кіт.
5. Віднови рядки вірша В. Верховеня:
Папуга плавав у морях, Яка солона там вода.
Тепер усім розповіда,
Хоча й боявся попервах.
6. Коли маленький горобчик зрозумів, що на світі є не тільки веселощі (казка «Горобчик»)?
а) коли пройшло літо;
б) коли залишився зимувати сам;
в) він цього так і не зрозумів.
7. Хто автор оповідання «Райдуга в бурульці»?
а) О. Буцень;
б) В. Сухомлинський;
в) М. Зінчук.
8. Якими кольорами блищала бурулька на сонці?
а) синім, рожевим, жовтим:
б) червоним, блакитним, синім;
в) синім, рожевим, червоним, блакитним, жовтим.
9. Скільки рослин – хижаків існує на земній кулі (за текстом «Росянка»)?
а) 50:
б) 5000;
в) 500.
10. З’єднай місто з музеєм, який в ньому розташований:
Ніжин аптека – музей
Львів музей сміття
Вінниця музей «Поштова станція»
11. Який незвичний музей є в Києві?
а) музей хліба;
б) музей ляльок;
в) музей пісень.
12. Скільки короваїв можна побачити в експозиції музею хліба? а) 100;
б) 150;
в) 50.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Про друзів наших менших. Прекрасне навколо нас
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата ______________
1. Як називається легенда М. Зінчука?
а) «Волошка синьоока»;
б) «Краса і здоров’я на цілий рік»;
в) «Цвіркун».
2. Хто головний герой легенди?
а) співучий хлопчик;
б) цвіркун;
в) злий володар.
3. Яку пісню співав хлопець в полоні? Як проце сказано у легенді. а) веселу;
б) тужну – тужну;
в) сумну.
4. Пронумеруй в правильній послідовності події з легенди М. Зінчука «Цвіркун».
«Якийсь із ворогів замахнувся шаблюкою, щоб виконати наказ володаря…»
«Ріс собі на світі хлопчик».
«Та хлопець йому не співав».
«Їхні пісні звеселяють нашу землю».
5. Хто автор казки, головні герої якої кошеня, курка, корова, кінь, вівця?
а) М. Зінчук;
б) Іцик Кіпніс;
в) В. Терен.
6. Чому плакало кошеня?
а) бо загубилося;
б) бо забуло, як просити їсти;
в) бо воно шукало маму.
7. Встанови відповідність, що запропонував кожний з персонажів кошеняті:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
1 Корова А «Скажи : «Ги – ги – ги…»
2 Кінь Б «Скажи: « Бе – е – е…»
3 Курка В «Скажи: «Квох – ко – ко… »
4 Вівця Г «Скажи «Му – му – му…»
5 Чорний кіт Д « Скажи: «Няв!»
8. За що небо дорікнуло польовим квітам? (Легенда «Волошка синьоока»)
а) за невдячність;
б) за образу;
в) за невихованість.
9. Що лікуть волошками люди?
а) хвороби нирок;
б) хвороби очей;
в) хвороби серця.
10. Визнач правильну послідовність в плані до казки «Горобчик».
Самостійне життя.
Мама полетіла.
Безтурботне життя горобчика.
11. Встанови відповідність між музеями та їх експонатами:
Музей «Під чорним орлом» старовинні речі: медалі, статуетки, бляшанки
Музей «Поштова станція» предмети дорожнього побуту
Музей сміття медичне обладнання і препарати
Музей «Будинок хліба» пристосування для обробки зерна, випікання хліба
12. Що таке комікс? Вибери правильне твердження.
а) мальована історія, розповідь в малюнках;
б) послідовні фази руху мальованих картинок.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностична робота № 5
Тема. В світі цікавого
І варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _____________
1. Яке одне з найголовніших свят українського народу, що відзначається весною? а) Великдень;
б) Трійця;
в) Покрова.
2. Продовж речення:
Великдень – це радісне свято Воскресіння ____________________ .
3 Якою стравою розпочинають українці святковий Великодний обід? а) паскою;
б) писанкою або крашанкою;
в) м’ясними стравами.
4. Як наивається оповідання Едварда Хока?
а) «Палац із морозива»;
б) «Найкращий зоопарк»;
в) «Деркач і Кріт».
5. До якого літературного жанру належить оповідання Едварда Хока? а) фантастична розповідь;
б) казка;
в) легенда.
6. Що найбільше сподобалося хлопцю – каанцю?
а) змієподібні монстри;
б) кошлаті коні;
в) люди з планети Земля.
7. Хто автор казки «Палай із морозива»?
а) Джанні Родарі;
б) Едвард Хок;
в) Алла Коваль.
8. З чого був зроблений алац? Встанови відповідність.
Дах з морозива
Дим в комині із цукрової пудри
Комин з варення
Двері, стіни, меблі зі збитих вершків
9. Що захотіла з’їсти старенька бабуся?
а) стілець;
б) крісло;
в) диван.
10. Встанови відповідність між назвою і автором твору:
В. Сухомлинський «Якого кольору малина»
О. Пчілка « Деркач і Кріт»
А. Коваль « Недалеко від лісу…»
11. Встанови відповідність між героями казки «Кому що любо» та їх репліками:
Курка «Шукаємо воду, бо дуже сонце гріє.»
Гуска « От моя купіль! У сто раз ліпша, як вода!»
Кіт «Не поміняю я теплу піч на озеро.»
12. Склади історію про повернення Деркача з теплої Африки до своєї північної батьківщини (В. Сухомлинский «Деркач і Кріт») ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностична робота № 5
Тема. В світі цікавого
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня _____________________ Дата _______________
1. Яку подію покладено в основу свята Великдень?
а) народження Христа;
б) воскресіння Христа;
в) хрещення Русі.
2. В яку пору року відзначають Великдень?
а) навесні;
б) влітку;
в) восени.
3. Продовж речення:
На Великдень головними стравами є __________________________ .
4. Хто автор оповідання «Найкращий зоопарк»?
а) Едвард Хок;
б) Джанні Родарі;
в) Алла Коваль.
5. Звідки прилетів зоопарк з чудернацькими створіннями? а) з Чикаго;
б) з Київа;
в) з планети Каан.
6. Продовж речення:
«Найбільше сподобалося хлопцю – каанцю на _______________________________________».
7. До якого літературного жанру належить текст В. Сухомлинського «Деркач і Кріт»?
а) оповідання;
б) казка;
в) легенда.
8. Встанови відповідність, кому що любо за однойменною казкою.
Курки купаються у воді
Коти порпаються у поросі
Гуси миться на печі
9. Як називається казка Джанні Родарі?
а) «Деркач і Кріт»;
б) «Кому що любо»;
в) «Палац із морозива».
10. В якому місті був збудований палац із морозива?
а) в Болоньї;
б) в Чикаго;
в) в Країні Солодощів.
11. З чого було зроблено крісло, яке хотіла скуштувати старенька бабуся?
а) з морозива із кремом і фісташками;
б) з морозива із вершками;
в) з морозива із шоколадом.
12. Уяви, що ти потрапив у Країну Солодощів. Опиши, як би виглядав цей палац і парк навколо нього.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Українська мова 2 клас
І семестр
Діагностувальна робота № 1
Тема. Мова і мовлення
І варіант
ПІ учня_______________________________ Дата ____________
1. Доповни речення:
Коли людина говорить і слухає – це ________________ мовлення.
2. Що таке діалог?
а) це розмова однієї людини;
б) це розмова між двома або кількома особами.
3. Доповни речення:
«Слова, що називають того, до кого звертається співрозмовник називається …».
а) звертанням;
б) реплікою;
в) діалогом.
4. Вибери з хмари слів слова прощання і запиши їх.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________
5. Добери і запиши слова близькі за значенням.
Даруйте - __________________________
До зустрічі - ________________________
Гарних снів - _______________________
6. Запиши речення, розставляючи пропущені розділові знаки.
Підкресли звертання.
Іа – Іа що це скоїлося з твоїм хвостом?
Доброго ранку Крістофере Робіне.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ___
7. Запиши слова привітання, які можна використовувати в мовленні тільки з однолітками.
____________________________________________________________________
________________________________________________________________
8. Встав в текст потрібні слова ввічливості, користуючись довідкою.
Іринко, __________________ __________________, дай мені книжку!
__________________ тобі, Іванку, за твою щирість.
Мамо, _________________, можна запитати?
Довідка: вибач, спасибі, будь ласка.
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 1
Тема. Мова і мовлення
ІІ варіант
ПІ учня_______________________________ Дата ______________
1. Як називається мовлення, коли читають і пишуть? а) усне;
б) писемне.
2. Доповни речення:
«Усне мовлення повинно бути __________________________________
__________________________________________________________________».
а) виразним, зрозумілим правильним;
б) голосним, правильним, швидким;
в) швидким, тихим, зрозумілим.
3. Скільки осіб може приймати в діалозі?
а) один;
б) два або більше.
4. Вибери з «хмари тегів» слова подяки і запиши.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ __
5. Добери і запиши слова близькі за значенням.
Здрастуйте - __________________________________
Щиро вдячний - _______________________________
Доброго здоров’я - _____________________________
6. Запиши речення, розставляючи пропущені розділові знаки.
Підкресли звертання.
Чуєш Пацику а я сьогодні бачив Слонопотама.
Вінні – Пуше чи несає в тебе часом повітряної кульки.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________
7. Запиши слова прощання, які можна використовувати в мовленні тільки з однолітками.
____________________________________________________________________
________________________________________________________________
8. Встав в текст потрібні слова ввічливості, користуючись довідкою.
_______________, бабусю, за обід.
Візьміть мене, ____________ _____________, грати з вами.
Друзі, __________________!
Довідка: дякую, будь ласка, на все добре
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2
Тема. Досліджуємо звуко – буквений склад слів
І варіант
ПІ учня__________________________________ Дата ____________
1. Познач рядок, у якому записані голосні звуки.
а) а; о; е; Ї; я; ю; є;
б) [а];[о];[ у]; [и]; [і];
в) н; л; а; о; в; у.
2. Скільки букв в українському алфавіті? а) 33;
б) 32;
в) 21.
3. В якому рядку записані букви, що можуть позначати два звуки? а) дж; дз;
б) я; ю; є; ї;
в) а; ю й.
4. Скільки звуків у слові Марія?
а) 4 звуки;
б) 5 звуків;
в) 6 звуків.
5. Визнач, в якому рядку всі слова правильно поділені для переносу:
а) кукуру – дза, лій – ка, хом’ – як;
б) кукуруд – за, лій – ка, хом’ – як;
в) кукуру – дза, лі – йка, хо - м’ як.
6. Виправ помилки. Запиши слова, правильно поділяючи їх для переносу.
А – кваріум, день – ок, віноч – ок, академі – я, лагод – жу.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____
7. Познач наголос у словах.
Школа, читання, завдання, помилка, директор, оповідання, математика.
8. Зроби звуковий аналіз слів:
Щука – [ ]
Їжак – [ ]
Дзиґа - [ ]
9. Запиши прізвища в алфавітному порядку.
Бурмака, Ворона, Білик, Антонюк, Бондар, Авраменко, Братусь,
Вакуленко.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________
10. Запиши початок казки, заміни звукові записи буквеними.
У [зарос’тах] диких [мал’в] стояла [мален’ка] хатинка. В ній жила
[лисиц’а]. Звали її [мал’в’іна]. Вона [л’убила] [шчодн’а] ходити на гостини.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
11. Утвори слова з подовженими приголосними звуками. Запиши їх.
Зразок: читати – читання
Шити - ____________________________
Знати - ____________________________
Уміти - ____________________________
12. Випиши слова, у яких звук [й] вимовляється після приголосного звука перед голосним.
Рейка, слов’яни, яблуко, м’яч, яр, зграя, дев’ять, подвір’я.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 2
Тема. Досліджуємо звуко – буквений склад слів
ІІ варіант
ПІ учня__________________________________ Дата _______________
1. Скільки голосних звуків в українській мові? а) 5;
б) 6;
в) 10.
2. Познач рядок, в якому записані букви, що позначають м’якість попереднього приголосного.
а) а; я; і; у; ь;
б) а; у; и; о; є;
в) я; ю; є; і; ь.
3. Скільки звуків в слові бджола?
а) 5;
б) 4;
в) 6.
4. Визнач рядок, в словах якого всі приголосні звуки м’які.
а) парта, зошит, зілля;
б) гілля, місяць, мідь;
в) молодь, сьомий, донька.
5. Випиши слова, які можна переносити по – різному.
Зразок: клі – тка (кліт - ка)
Місто, килим, заметіль, аґрус, задка, Оля.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
6. Визнач рядок, у якому записані слова що не можна переносити з рядка в рядок.
а) гайок, міст, низько;
б) клен, Яна, ходжу;
в) лев, Юля, Оля.
7. Познач наголос в словах.
Алфавіт, загадка, новий, подруга, листопад, посередині.
8. Зроби звуковий аналіз слів.
Щавель – [ ]
Джміль – [ ]
Поїзд - [ ]
9. Запиши імена казкових героїв за алфавітом.
Знайко, Незнайко, Попелюшка, Сірий Вовк, Червоний Капелюшок, Котигорошко, Снігова Королева.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
10. Запиши прислів’я, заміни звукові записи буквами.
Ранні пташки роси [пйут’], а пізні слізки [л’:ут’]. [здоровйа] - [ус’ому] голова. Книга подібна воді- дорогу [пробйе] [ус’юди].
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
11. Утвори слова з подовженими приголосними звуками.
Зразок: читати – читання.
Щебетати - _____________________________
Малювати - _____________________________
Шелестіти - _____________________________
12. Випиши слова, в яких звук [й] вимовляється на початку слова.
Рейка, яблуко, їжак, м’яч, яр, ялинка, район, зграя.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
ІІ семестр Діагностувальна робота № 3
Тема. Досліджуємо слово. Значення слова.
І варіант
ПІ учня_____________________________ Дата ______________________
1. Продовж речення:
«Групи слів, що пов’язані спільним значенням, називаються…» а) тематичними групами;
б) словниками;
в) значенням слова. 2. Продовж речення:
«Слова, схожі за звучанням і письмом, але різні за лексичним значенням – це …»
а) синоніми;
б) антоніми;
в) омоніми.
3. Скільки значень має слово гребінь?
а) 3;
б) 1;
в) 2.
4. Випиши словосполучення слів, які вжиті у переносному значенні.
Стиглі плоди, плоди праці, виє собака, солодкий сон, шовкова хустка, виє вітер. ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
5. Випиши з «хмари тегів» синоніми до слова сміливий.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
6. Знайди відповідність між висловом і близьким йому за значенням словом.
Бити байдики замовкнути
Набрати води в рот забути
Викинути з голови лінуватися
7. Запиши прислів’я, дописуючи відповідні за змістом слова – антоніми.
Нових друзів наживай, а __________________ не забувай.
Чим нива чорніша, тим ___________________ хлібець.
8. Згадай і запиши прислів’я, в основі яких лежать антонімічні пари:
світ – тьма; високо – низько. ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було важко |
дуже |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
|
||||
Діагностувальна робота № 3
Тема. Досліджуємо слово. Значення слова.
ІІ варіант
ПІ учня_____________________________ Дата ______________________
1. Продовж речення:
«Кожне слово має своє …» а) лексичне значення;
б) тематичну групу;
в) тільки одне тлумачення.
2. Продовж речення:
«Слова, які мають однакове значення, але пишуться по – різному – це
…»
а) антоніми;
б) омоніми;
в) синоніми.
3. Скільки значень має слово ключ?
а) одне;
б) чотири;
в) п’ять.
4. Вибери і підкресли слова, які належать до тематичної групи «меблі».
Кімната, шафа, стіл, комп’ютер, стілець, крісло, будинок, диван, ліжко, вітальня, картина.
5. Запиши прислів’я, добираючи антоніми до виділених слів.
Праця людину годує, а _______________ марнує.
З поганої трави не буде ______________ сіна.
6. Знайди відповідність між висловом і близьким йому за значенням словом.
Плутатися під ногами посваритися
Брати ноги на плечі тікати
Побити глечики заважати
7. Вибери з «хмари тегів» синоніми до слова сміятися. Запиши їх.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8. Згадай і запиши прислів’я, в основі яких лежать такі антонімічні пари: повний – пустий; знайко – незнайко.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Досліджуємо слово. Частини мови.
І варіант
ПІ учня__________________________ Дата ________________
1. Що означають слова, які відповідають на питання хто? що? а) предмет;
б) ознаку;
в) дію.
2. Вибери рядок, в якому всі слова відповідають на питання хто?
а) квітка, киця, школяр;
б) собака, вівця, хлопчик;
в) стіл, меблі, чашка.
3. Допиши загальні назви до власних.
Прут, Дністер, Дніпро - _______________________________.
Олександр, Іванко, Христина - ________________________.
Україна, Польща, Чехія - _____________________________.
4. Продовж речення:
«Слова, що відповідать на питання що робить?, що роблять?, що зроблять? означають …»
а) дію;
б) ознаку;
в) кількість.
5. До слів, що означають дію предметів, добери і запиши протилежні за значенням слова.
Говорити - _______________________
Сміятися - _______________________ Відпливати - _____________________
Виходити - _______________________
6. Упиши в сталі народні порівняння пропущені слова.
… як лисиця.
… як індик.
… як віслюк.
7. На яке питання відповідають слова, що означають кількість предметів?
а) хто? що?;
б)скільки?;
в) який? яка?яке? які?
8. Спиши текст. Замість крапок встав відповідні слова.
Мені … років. Я навчаюсь у … класі. У нашому класі…учнів:…хлопчиків і … дівчаток. У мене … друзів.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
9. Розглянь зображення. Напиши 3 – 4 речення про ліс узимку.
Використовуй у своєму творі слова в переносному значенні.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 4
Тема. Досліджуємо слово. Частини мови.
ІІ варіант
ПІ учня__________________________ Дата ________________
1. На які питання відповідають слова, що означають предмети?
а) який? яка? яке? які?
б) хто? що?
в) що робить? що зробили?
2. Запиши слова, постав до кожного з них питання.
Зразок: квасоля (що?), хлопчик (хто?)
Спідниця, дощ, їжак, віслюк, любисток, мальва, горобець, лисиця, Оксанка.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
______________________________________________________________
3. Запиши по 3 власні назви.
Клички тварин:_______________________________________________ . Казкові персонажі:____________________________________________ .
Річки України:________________________________________________ .
4. Що означають слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?
а) предмет;
б) ознаку предмета;
в) дію предмета.
5. Добери до назв предметів слова ознаки.
Хліб (який?)_______________________________________________ .
Сонечко (яке?)_____________________________________________ .
Матуся (яка?)______________________________________________ .
6. Устав у речення слова протилежні за значенням до слів, що означають дію предмета. Користуйся словами з довідки.
Оля захворіла, але швидко __________________________________.
Семенко стояв і раптом ____________________________________.
Краще миритися, ніж ______________________________________.
Довідка: побіг, одужала, сваритися.
7. Що означають слова, які відповідають на питання скільки?
а) назву предмета;
б) кількість предметів;
в) ознаку предмета.
8. Пошир речення за допомогою слів, що відповідають на питання який? яка? яке? які?
Річка тече. Ракета летить. Сонце світить. Пташка співає.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Складіть і запишіть висловлювання про зимовий сад (обсяг 3- 4 речення), уживаючи подані слова в переносному значенні. Срібний, сивий, крижаний, сіється, сердиться, ллється
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
Діагностувальна робота № 5
Тема. Речення
І варіант
ПІ учня___________________________ Дата ___________
1. Вибери хибне твердження.
а) речення не виражає закінчену думку;
б) речення виражає закінчену думку;
в) в кінці речення ставиться розділовий знак;
г) слова в реченні пишуться окремо.
2. Продовж думку:
«Речення, в якому про щось розповідається, повідомляється називається …»
а) питальним;
б) спонукальним;
в) розповідним.
3. Встановіть відповідність:
Будь добрим і чуйним до людей. розповідне
Де ти будеш відпочивати на канікулах? спонукальне
Влітку ми поїдемо в Карпати. питальне
4. Продовж думку:
« У кінці речень, що вимовляються з особливим почуттям, з радістю, захопленням ставиться … .»
а) крапка;
б) знак оклику;
в) знак питання.
5. Обери варіанти відповідей на запитання:
Ми підемо у неділю в парк? Так, у неділю. Ми підемо у неділю в парк? Так, у неділю.
Ми підемо у неділю в парк? Так, в парк.
6. Перебудуй розповідні речення у спонукальні та запиши їх.
Сашко розв’язав задачу.
Миколці вже час прокидатись.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Запиши слова у правильній послідовності, щоб утворилося речення.
Ластівка, не, весни, несе, одна.
Малий, хмари, з, дощ, великої.
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
8. Доповни речення словами, які підходять за змістом.
Настала (яка?)… весна.
(Де?) … розтанув (який?) … сніг.
(Де?) … з’являться (які?) … проліски.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 5
Тема. Речення
ІІ варіант
ПІ учня_________________________ Дата _______________
1. Вибери правильне твердження.
а) речення не виражає закінчену думку;
б) слова в реченні не зв’язані між собою;
в) в кінці речення ставиться розділовий знак.
2. Продовж думку:
«Речення, в якому заохочується до якоїсь дії називаються … .» а) розповідним;
б) спонукальним;
в) питальним.
3. Встанови відповідність:
Учні нашого класу йдуть в театр. спонукальне
Бабусю, ти прийдеш до нас у гості? розповідне
Поважай, шануй матір. питальне
4. Яке речення називається окличним?
а) речення, в якому про щось запитується;
б) речення, яке вимовляється з особливим почуттям;
в) речення, в якому заохочується до дії.
5. Обери варіанти відповідей на запитання:
Діти під кущем знайшли кошенятко. Так, під кущем.
Діти під кущем знайшли кошенятко. Так, знайшли.
Діти під кущем знайшли кошенятко. Так, кошенятко.
6. Перебудуй розповідні речення у спонукальні і запиши їх.
Учні садили дерева.
Діти допомагали старшим.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________
7. Перестав місцями слова так, щоб утворилися прислів’я.
Одного, не, семеро, ждуть.
Ластівка, а , кінчає, день, починає, соловей.
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________
8. Доповни речення словами, що підходять за змістом.
Дихнуло (яким?) … теплом.
(Де?)… набубнявіли (які?) … бруньки.
(Де?) … зазеленіла (яка?) … травичка.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 6
Тема. Досліджуємо текст.
І варіант
ПІ учня___________________________ Дата ______________
1. Вибери слова і словосполучення, що стосуються тексту:
а) речення пов’язані між собою за змістом;
б) заголовок;
в) окремі речення, не пов’язані між собою.
2. Визнач запис, що можна назвати текстом.
а) «Жив собі лікар. Він був добрим. Найбільше у світі любив тварин.
Звали лікаря Айболить.»
б) «Жив собі лікар. Лікар, учитель, актор – це назви професій. Мої батьки працюють лікарями.»
3. Вибери з «хмари тегів» опорні слова, які відносяться до казки «Колосок».
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4. Запиши опорні слова до казки «Колобок».
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
5. Зі скількох частин складається текст?
а) 2
б) 3
в) 4
6. Продовж речення:
«Текст, в якому про щось повідомляється називається … .» а) текст – опис;
б) текст – розповідь;
в) текст - міркування.
7. Прочитай текст. Вибери із запропонованих заголовків найбільш влучний.
Зацвіли лісові дзвіночки. У кожній пелюсточці – маленький молоточок. Повіяв вітер. Молоточок доторкнувся до пелюсток й дзвонить. Дзвін пливе над лісом.
(За В. Сухомлинським) а) Весна.
б) Лісові дзвіночки.
в) Краса природи.
8. Спиши текст, встав пропущені букви. Визнач його тип.
Білочка – лісова тварина. У неї руденька шу (п, б)ка, довгий пухнастий (хв, ф)остик, на ву(ш, ж)ках чорні китички. Оченята у цієї тварини чорні і блискучі. Вона маленька і дуже спритна.
а) текст – розповідь;
б) текст – опис;
в) текст – міркування.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Із кожної групи слів склади речення. Розташуй їх так, щоб утворився текст. Запиши його.
котика, У, пухнастий, дуже, хвостик. любить, клубочком, гратися, Він.
є, котик, у, Мурчик, мене.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота № 6
Тема. Досліджуємо текст.
ІІ варіант
ПІ учня__________________________ Дата ________________
1. Вибери слова і словосполучення, що не пов’язані з текстом:
а) речення пов’язані між собою за змістом;
б) заголовок;
в) окремі речення, не пов’язані між собою.
2. Визнач запис, що можна назвати текстом.
а) Слон – найбільша тварина на землі. У теплих країнах ростуть пальми.
По землі бігають ящірки.
б) Слон – найбільша тварина на землі, живе у теплих країнах. Ніс у нього витягнутий, називається хоботом. З обох боків величезної голови – широкі вуха.
3. Вибери з «хмари тегів» опорні слова, які відносяться до казки «Пан
Коцький».
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
4. Запиши опорні слова до казки «Рукавичка». ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
5. Встанови відповідність:
1 частина А Основна
1 |
|
2 |
|
3 |
|
2 часина Б Кінцівка
3 частина В Зачин
6. Продовж речення:
«Текст, в якому хтось або щось описується називається … .» а) текст – опис;
б) текст – розповідь;
в) текст - міркування.
7. Прочитай текст. Вибери із запропонованих заголовків найбільш влучний.
За кілька кроків від сухої коси визирає з води вербовий кущик.
Невеличкий такий, а на ньому – котики. Пухнастенькі, жовтаво – зеленаві. Ніби табунець гусеняток примостився спочити на тонких галузках. І такі вони лагідні та безпомічні!
а) «Вербові котики»
б) «Верба навесні»
в) «Вербовий кущик»
8. Спиши текст, встав пропущені букви. Визнач його тип.
Чарівний в(е; и)сняний ранок. На деревах і траві бли(щ; шч)ать
крапельки роси. Повітря чисте. Сонце золотить поверхню озера. Тихенько гойдає(ть; т)ся вітерець. Верба миє гі(л; лл)я у прохолодних хвилях.
а) текст – розповідь;
б) текст – опис;
в) текст – міркування.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Розташуй речення так, щоб утворився текст.
Раптом з яру вискочив вовк.
Молодий пастух пас овець
Це трапилось у гірському селі.
Пастух кинувся на вовка і прогнав його.
Він урятував вівцю.
Оціни свою роботу
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||