Діагностувальна робота з української мови за підручником І. Большакової для учнів 3 класу. Робота створена за стандартами програми. В ній містяться тестові завдання, а також завдання практичного характеру з теми "Словосполучення і речення".
Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями № 4 з теми «Словосполучення і речення»
1. Що таке речення?
а) Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку.
б) Слово або кілька слів.
в) Слово або кілька словосполучень.
2. Якими бувають речення за метою висловлювання?
а) окличні і неокличні;
б) розповідні, питальні, спонукальні;
в) розповідні, окличні, спонукальні.
3. Що є граматичною основою речення?
а) головні члени речення: підмет і присудок;
б) другорядні члени речення;
в) найкоротші слова в реченні.
4. Окличні речення – це …
а) речення або вигуки, в яких стоїть знак оклику.
б) речення, які вимовляються з сильною інтонацією і передають сильні емоції.
в) звичайні речення.
5. Спиши речення. Постав розділові знаки в кінці кожного. У третьому реченні підкресли головні члени речення.
Хто з вас не любить літо Діти, любіть природу Костя грає на гітарі
6. Знайди непоширені речення. Пошир їх другорядними членами речення.
Сяє сонце. Навесні голосно співають птахи. Діти радіють. Буйно цвітуть у липні липи. Оленка йде.
7. Спиши речення. Підкресли підмет і присудок. Установи зв’язок між головними і другорядними членами речення.
Діти читають цікаві книжки у бібліотеці.
8. Придумай три речення до друга/подруги з різною метою (щоб про щось розповісти, щоб про щось спитати, щоб до чогось спонукати).
РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи:
Самоаналіз |
Познач + : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників
|
Мені було дуже важко
|