Робота з мовними одиницями з теми «Іменник», 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота включає два варіанти завдань, спрямованих на перевірку знань учнів із теми «Іменник». Завдання передбачають: Визначення основних ознак іменника (значення, питання, рід). Розпізнавання власних і загальних назв, назв істот і неістот. Утворення іменників від прикметників і дієслів. Правильне написання слів із великої літери. Змінювання іменників за числом. Виконання завдань із текстом для визначення числа іменників та заповнення пропущених літер. Кожен варіант завершується самооцінюванням, де учні відзначають рівень складності роботи та потребу в допомозі.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я ______________________________________

 

Робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

 

I варіант

1. Що означає іменник?

а) Дію предмета;      

б) Назву предмета;

в) Ознаку предмета;

     

2. На яке питання відповідають іменники, що є назвами неістот?

а ) Що?

б) Котрий? 

в) Хто?

3. Виберіть рядок,  якому всі іменники є назвами істот:

а) Вчитель, шофер, директор;

б) Вода, ліс, журнал;

в) Школяр, стіл, печиво.

 

4. Підкресліть іменник, який є загальною назвою;

а) Хмельницький;     б) місто;        в) Україна.

 

5. Виберіть словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Т, т)арас(Ш, ш)евченко.
б)  (М, м)істо(К, к)иїв.
в) (К, к)іт   (М, м)урчик.

6. Від поданих слів утворіть іменники.

Зразок:  Сильний - сила 

Зимовий -   _________________________

Читати -     ___________________________

Молодий -  _________________________

Радіти -      ____________________________

 

7. Визначте і надпишіть рід іменників.

 

Село, дуб, шипшина, пеньок, крило, синичка.

 

8. Подані іменники запишіть в множині.

     Парта -  _________________

     Зошит -  _________________

     Олівець -  ________________

 

9. Запиши речення, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви. Визнач число іменників.

 

     Україна – це тихі (вода) і ясні (зоря), з..лені (сад) і білі (хата), лани золотої (пш..ниця). Україна – ро..кішний вінок з (калина) і (чорнобривці).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Результат діагностувальної роботи:

 

Самоаналіз:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я ______________________________________

 

Робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

 

II варіант

1. Іменник -

а) частина мови, що називає предмет;

б) частина мови,  що означає дію предмета;

в) частина мови, що називає ознаку предмету.

 

2. На яке питання відповідають іменники, що є назвами істот?

а) Чим?

б) Що?

В) Хто?

3. Виберіть рядок,  якому всі іменники є назвами неістот:

а) Автомобіль, навчання, дружба;

б) Депутат, учень, літо;

в) Тракторист, кішка, співак.

 

4. Підкресліть іменник, який є власною назвою.

а) річка; б) море; в) Дунай.

 

5. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Л,л)еся (У,у)країнка.
б) (М,м)істо (С,с)уми.
в)   (С,с)обака (Д,д)ружок.

6. Від поданих слів утворіть іменники.

Зразок:  Сильний - сила 

Весняний -   _________________________

Співати -     ___________________________

Здоровий -  _________________________

Читати -      ____________________________

 

7. Визначте і надпишіть рід іменників.

 

Здоров'я, будинок, зима, щастя, лампа, літо.

 

 

8.  Подані іменники запишіть в множині.

     Дитина -  _________________

     Ручка -  _________________

     Гумка -  ________________

 

9. Запиши речення, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви. Визнач число іменників.

    С..ніє (небо), з..леніють (ліс), течуть (ріка). Це – Батьківщина. І людина повинна турбуватися про (з..мля), на якій ж..ве, об..рігати її (природа).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Результат діагностувальної роботи:

 

Самоаналіз:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку