Робота з обдарованими дітьми

Про матеріал
Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили орієнтації в галузі освіти. Нова освітня філософія визначила головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів. Ця презентація створена для тих, хто намагається не пропустити обдарованих особистостей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Україна. Донецька область Волноваський район. Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Комарської сільської ради ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Зелений Гай. Презентація педагогічного досвіду вчителя. Сердюк Євгенії Георгіївни«Робота з обдарованими дітьми»

Номер слайду 2

Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили орієнтації в галузі освіти. Нова освітня філософія визначила головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів. Розв’язання цих актуальних проблем можливо лише на основі запровадження нових технологій, спрямованих на всебічний розвиток та виявлення обдарованості дітей. Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день, навчи мене ловити рибку, і я буду їсти її протягом всього життя. Східна народна мудрість 1

Номер слайду 3

створення творчого середовища;розвиток інтелектуальних та творчих здібностей під час навчального процесу;обране пріоритетним інтерактивне навчання;залучення до участі в різноманітних олімпіадах, інтернет-олімпіадах, конкурсах;гурткова робота; активна участь у позашкільних заходах;створення умов для самоаналізу обдарованості; робота з батьками;тісний зв’язок з практичним психологом;моніторинг розвитку обдарованості;спільне створення портфоліо на кожну обдаровану дитину. Напрямки моєї роботи з обдарованими дітьми:2

Номер слайду 4

Творче середовище. Я ніколи не вчу своїх учнів, я тільки намагаюсь забезпечити умови, в яких вони могли б навчитися. А. Ейнштейн3

Номер слайду 5

Стіни нас виховують…4

Номер слайду 6

Доки не вміємо читати, ведемо фенологічні спостереження так: Надворі хмарно:… і сонячно:5

Номер слайду 7

Продовжуємо спостереження…6

Номер слайду 8

«Однією з найсерйозніших хиб нашої шкільної практики є те, що, навчаючи дітей, працює переважно вчитель», - цю думку В. Сухомлинського можна застосувати до характеристики навчального процесу й на сучасному етапі. Ми будуємо урок так, щоб сприяти свідомій співучасті особистості, яка освоює предмет, у відтворенні його змісту. Одна з найулюбленіших наших вправ на уроці читання «Оживи літеру»: іх. Бмк7

Номер слайду 9

На уроці письма мої учні з нетерпінням чекають на «чарівне перетворення» букви на якийсь новий предмет. Пройде декілька уроків, і вони вже самі стають «чарівниками».89

Номер слайду 10

Розвиваємо естетичний смак на всіх уроках художньо-естетичного спрямування: Цікаво та корисно!9

Номер слайду 11

Приймаємо участь в інтернет-олімпіадах та конкурсах:10

Номер слайду 12

Інтерактивне навчання. Навчання, занурене у спілкування, діалогове навчання. Робота в парах та групах:11

Номер слайду 13

Виховання всебічно розвиненої особистості – один із напрямків роботи з обдарованими дітьми12 Гурток «Екосвіт»

Номер слайду 14

Зв’язок з природою…13

Номер слайду 15

Різноманітні позакласні заходи...14

Номер слайду 16

Вказані напрямки роботи допомогли мені виявити обдарованих учнів в моєму класі:15 Ванюхіна Марія. Стенянський Владислав. Муха Варвара. Коноваленко Аріна

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку