Конспект бесіди з теми "Булінг" для учнів 3 класу.
У конспекті містяться посилання на ігри, відео тощо.
Бесіда для 3 класу
Тема. Ні булінгу!
Мета:
Завдання:
Хід бесіди
1.Організація класу
Попередньо клас об’єднано у 6 груп за буквами: Б, У, Л, І, Н, Г.
1.1.Слово вчителя
Добрий день, діти! Попередньо ви були об’єднані у групи і кожна команда отримала свою літеру. Букви допоможуть нам у визначенні теми нашої бесіди.
1.2.Слово вчителя
Сьогодні в нас буде дуже цікава та актуальна тема нашої бесіди. Але, щоб її дізнатися вам потрібно вирішити вирази. Для цього я об’єднаю вас у групи, щоб ви разом вирішували задачі. (На платформі Zoom)
Діти вирішують задачі, відповіді яких є виставлення в правильному порядку літер, щоб утворилося слово «Булінг»
«Б» Оксанка придбала 4 пачки печива. У кожній пачці було по 6 штук печива. Вона вирішила ними поділитися з 23 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «1»;
«У» Оксанка придбала 8 пачок печива. У кожній пачці було по 2 штуки печива. Вона вирішила ними поділитися з 14 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «2»;
«Л» Оксанка придбала 9 пачок печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними поділитися з 48 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «3»
«І» Оксанка придбала 8 пачок печива. У кожній пачці було по 3 штуки печива. Вона вирішила ними поділитися з 28 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «4»;
«Н» Оксанка придбала 4 пачки печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними поділитися з 25 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «5»
«Г» Оксанка придбала 2 пачки печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними поділитися з 16 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «6»
Діти повертаються у спільну конференцію і один учень від команди називає відповідь задачі і літеру, а вчитель на презентації висвітлює по порядку літери і виходить слово «БУЛІНГ»
2.Сприйняття нового матеріалу
2.2.Бесіда
Діти, як ви думаєте, що таке «Булінг»? (Учень, який бажає висловлює свою думку, а інші доповнюють її)
2.3.Перегляд відео
Так, я з вами згодна. Давайте більш докладніше переглянемо на відео, що таке булінг. https://www.youtube.com/watch?v=UG1-AR7T7X0
2.4.Слово вчителя
Булінг — це агресивна та вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним тиском.
2.5. Вирішення ситуації
Для того, щоб ми з вами не стикалися з булінгом пропоную вам переглянути відео і дати відповідь на запитання: «Чому ображали дівчинку?» (Додивитися до 1:48) https://www.youtube.com/watch?v=p3dzU2WvyJw
Що ж, діти, чому ображали дівчинку?
Як би ви вчинили на місці хлопчика?
(Відповіді учнів)
Давайте додивимося це відео. Після дайте відповідь на запитання, чи є булінг правопорушенням? (Дивимося з 1:49 і до кінця) https://www.youtube.com/watch?v=p3dzU2WvyJw
Отже, діти, чи є булінг правопорушенням? (Відповіді учнів)
2.6. Перегляд відео
Діти, ваші батьки також не залишилися осторонь нашої бесіди і вирішили долучитися. Пропоную вам переглянути відео, яке вони записали для вас з порадами, як уникнути булінгу. Поради від батьків:
1.Уникай бешкетника й перебувай у товаристві друзів. Не заходь у туалет, якщо задирака знаходиться там, не ходи в роздягалку, коли немає нікого поруч.
2.Стримуй гнів.
3.Дій хоробро, йди та ігноруй бешкетника.
4.Розкажи дорослим про знущання.
5.Розповідай про це.
6.Усунь провокаційні фактори.
3.Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
3.1.Гра «Булінг, міф, чи реальність»
Діти, пропоную в гру «Булінг, міф чи реальність». Один учень зачитує питання, а інший дає відповідь.
3.2. Гра «Лего»
Діти, для виконання цього завдання нам знадобиться лего, а саме червоний і зелений колір. Зелений одначає доброзичливість, а червоний – булінг (вчитель пише це в чаті Zoom). Я буду натискати на картинки, а ви показуєте кольором куди її требі віднести (Доброзичливість, булінг).
4.Рефлексія
4.1.Слово вчителя
На екрані фото. Оберіть відповідну цеглинку і покажіть її
5.Підсумок уроку
5.1.Слово вчителя
Дякую за урок, сподіваюсь, що ви ніколи не опинитеся в «пазурях» булінгу. А якщо побачите людину, яка його застосовує, то зможете дати правильну відсіч.