Бесіда на тему "Ні булінгу!"

Про матеріал

Конспект бесіди з теми "Булінг" для учнів 3 класу.

У конспекті містяться посилання на ігри, відео тощо.

Перегляд файлу

Бесіда для 3 класу

Тема. Ні булінгу!

Мета:

  • Формувати навички допомоги людям, вміння бути толерантним; закріплювати знання у спілкуванні з дітьми, однокласниками, друзями;
  • Розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці; вміння підтримувати один одного; допомагати іншим у конфлікті;
  • Виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих, увагу до потребуючих.

Завдання:

  • Ознайомити здобувачів освіти, з визначенням  «Булінг»;
  • Дізнатися, чи є булінг правопорушенням;
  • Продовжувати виховувати толерантне ставлення до інших;
  • Залучити батьків до бесіди;

 

Хід бесіди

1.Організація класу

Попередньо клас об’єднано у 6 груп за буквами: Б, У, Л, І, Н, Г.

 1.1.Слово вчителя

Добрий день, діти! Попередньо ви були об’єднані у групи і кожна команда отримала свою літеру. Букви допоможуть нам у визначенні теми нашої бесіди. 

 1.2.Слово вчителя

Сьогодні в нас буде дуже цікава та актуальна тема нашої бесіди. Але, щоб її дізнатися вам потрібно вирішити вирази. Для цього я об’єднаю вас у групи, щоб ви разом вирішували  задачі. (На платформі Zoom)

 Діти вирішують задачі, відповіді яких є  виставлення в правильному порядку літер, щоб утворилося слово «Булінг»

«Б» Оксанка придбала 4 пачки печива. У кожній пачці було по 6 штук печива. Вона вирішила ними  поділитися з 23 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «1»;

«У» Оксанка придбала 8 пачок печива. У кожній пачці було по 2 штуки печива. Вона вирішила ними  поділитися з 14 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «2»;

«Л» Оксанка придбала 9 пачок  печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними  поділитися з 48 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки?  «3»

 «І» Оксанка придбала 8 пачок печива. У кожній пачці було по 3 штуки печива. Вона вирішила ними  поділитися з 28 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки? «4»;

«Н» Оксанка придбала 4 пачки печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними  поділитися з 25 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки?  «5»

 «Г» Оксанка придбала 2 пачки печива. У кожній пачці було по 5 штук печива. Вона вирішила ними  поділитися з 16 учнями. Скільки печива залишилося у Оксанки?  «6»

Діти повертаються у спільну конференцію і один учень від команди називає відповідь  задачі і літеру, а вчитель на презентації висвітлює по порядку літери і виходить слово «БУЛІНГ»

2.Сприйняття нового матеріалу

2.2.Бесіда

Діти, як ви думаєте, що таке «Булінг»? (Учень, який бажає висловлює свою думку, а інші доповнюють її)

2.3.Перегляд  відео

Так, я з вами згодна. Давайте більш докладніше переглянемо на відео, що таке булінг.  https://www.youtube.com/watch?v=UG1-AR7T7X0

 2.4.Слово вчителя

Булінг — це агресивна та вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним тиском.

 2.5. Вирішення ситуації

Для того, щоб ми з вами не стикалися з булінгом пропоную вам переглянути відео і дати відповідь на запитання: «Чому ображали дівчинку?» (Додивитися до 1:48) https://www.youtube.com/watch?v=p3dzU2WvyJw

Що ж, діти, чому ображали дівчинку?

Як би ви вчинили на місці хлопчика?

(Відповіді учнів)

Давайте додивимося це відео. Після дайте відповідь на запитання, чи є булінг правопорушенням? (Дивимося з 1:49 і до кінця) https://www.youtube.com/watch?v=p3dzU2WvyJw

Отже, діти, чи є булінг правопорушенням? (Відповіді учнів)

 2.6. Перегляд відео

Діти, ваші батьки також не залишилися осторонь нашої бесіди і вирішили долучитися. Пропоную вам переглянути відео, яке вони записали для вас з порадами, як уникнути булінгу. Поради від батьків:

1.Уникай бешкетника й перебувай у товаристві друзів. Не заходь у туалет, якщо задирака знаходиться там, не ходи в роздягалку, коли немає нікого поруч.

2.Стримуй гнів.

3.Дій хоробро, йди та ігноруй бешкетника.

4.Розкажи дорослим про знущання.

5.Розповідай про це.

6.Усунь провокаційні фактори.

3.Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 3.1.Гра «Булінг, міф, чи реальність»

Діти, пропоную в гру «Булінг, міф чи реальність». Один учень зачитує питання, а інший дає відповідь.

https://wordwall.net/uk/resource/36551464/%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3-%D0%BC%D1%96%D1%84-%D1%87%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C (автор U41763050)

 3.2. Гра «Лего»

Діти, для виконання цього завдання нам знадобиться лего, а саме червоний і зелений колір. Зелений одначає доброзичливість, а червоний – булінг (вчитель пише це в чаті Zoom). Я буду натискати на картинки, а ви показуєте кольором куди її требі віднести (Доброзичливість, булінг).

https://wordwall.net/uk/resource/30553999/%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3-%D1%87%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C (автор Olenamylyan)

4.Рефлексія

 4.1.Слово вчителя

На екрані фото. Оберіть відповідну цеглинку і покажіть її

5.Підсумок уроку

 5.1.Слово вчителя

Дякую за урок, сподіваюсь, що  ви ніколи не опинитеся в «пазурях» булінгу. А якщо побачите людину, яка його застосовує, то зможете дати правильну відсіч.

 

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
4730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку