23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Робота з обдарованими дітьми. Підготовка до олімпіади. Ботаніка (тест 6)

Про матеріал

Підготовка до олімпіади займає провідне місце у роботі з обдарованими дітьми. Систематичне повторення матеріалу дозволить учням набути грунтовних знань з ботаніки та використати їх під час виконання завдань на олімпіадах, біологічних конкурсах та ЗНО.

Перегляд файлу
  1. Дихальні корені можуть формуватися у рослин, які зростають на:  а) болотяних ґрунтах;  б) скелях;  в) піщаних ґрунтах;  г) стовбурах інших рослин;  д) у прісних водоймах.
  2. На запасанні поживних речовин не спеціалізуються:  а) ходульні корені;  б) бульбо корені;  в) вуса;  г) цибулини;  д) кореневища;  е) повітряні корені.
  3. Бульбокорені формуються у:  а) картоплі;  б) топінамбура;  в) жоржин;  г) редьки;  д)конвалії;  е) цукрового буряка.
  4. Бульбокорені – це потовщення:  а) головного кореня;  б) головного кореня та основи пагона;  в) додаткових коренів;  г) бічних коренів;  д) основи пагона.
  5. Коренеплоди – це потовщення:  а) головного кореня;  б) головного кореня та основи пагона;  в) додаткових коренів;  г)бічних коренів;  д) основи пагона.
  6. Розчини мінеральних речовин від кореня до стебла надходять по:  а) ксилемі;  б)флоемі;  в) судинах;  г) трахеїдах;  д) ситоподібних трубках;  е) міжклітинниках основної тканини.
  7. Розчини органічних сполук від стебла до кореня надходять по:  а) ксилемі;  б) флоемі;  в) судинах;  г) трахеїдах;  д) ситоподібних трубках;  е) міжклітинниках основної тканини.
  8. Частина вегетативного органа рослини, яка сполучає різні частини рослини і виконує провідну та опорну функцію, - це:  а) корінь;  б) стебло;  в) листок;  г) квітка;  д)правильної відповіді немає.
  9. Як корінь, так і листки можуть виконувати функції:  а) дихання;  б) всмоктування поживних речовин з ґрунту;  в) запасання поживних речовин;  г) фотосинтезу;  д)закріплення в ґрунті;   е) випаровування вологи.
  10. Як стебло, так і корінь можуть виконувати функції:  а) дихання;  б) всмоктування поживних речовин;  в) запасання поживних речовин;  г) фотосинтезу;  д) закріплення в ґрунті;  е) випаровування вологи.
  11. Вузол – складова частина:  а) листка;  б) пагона;  в) кореня;  г) бульбо коренів;  д)коренеплодів;  е) правильної відповіді немає.
  12. Бруньки є зачатковими видозмінами:  а) пагонів;  б) листків;  в) коренів;  г) квіток;  д)суцвіть;  е) спорангіїв.
  13. Бруньки завжди закладаються на:  а) цибулинах;  б) бульбоцибулинах;  в) бульбо коренях;  г) коренеплодах;  д) кореневищах;  е) вусиках.
  14. Однорічні верхні трав’янисті пагони та здерев’янілу нижню частину мають:  а)дерева;  б) дворічні трави;  в) однорічні трави;  г) багаторічні трави;  д) напівкущі;  е) кущі.
  15. Знайдіть неправильне твердження. Видозмінами пагонів є:  а) колючки барбарису;  б)колючки глоду;  в) шипи шипшини;  г) хвоїнки сосни;  д) колючки білої акації;  е)колючки кактуса.
  16.  Знайдіть неправильне твердження.  Видозмінами надземних пагонів:  а) вусики гороху;  б) вусики суниць;  в) вусики винограду;  г) бульби топінамбура;  д) жіночі шишки сосни;  е)бульбоцибулина шафрана.
  17. Кореневище утворюється у:  а) зозулиного льону;  б) сфагнума;  в) щитника чоловічого;  г) плауна булаво видного;  д) хвоща польового.
  18. Основні функції листка:  а) запасання поживних речовин;  б) фотосинтез;  в) дихання;  г)виведення продуктів обміну речовин;  д) випаровування води;  е) проведення розчинів сполук.
  19. Трійчасті листки притаманні:  а) шипшині;  б) гірко каштану;  в) конюшині;  г) гороху посівному;  д) вишні;  е) люпину.
  20. Пальчастоскладні листки притаманні:  а) гірко каштану;  б)дубу;  в) гороху посівному;  г) горобині;  д) люпину;  е) суницям.
  21. Парноперистоскладні листки притаманні:  а) гірко каштану;  б) люпину;  в) суницям;  г)гороху посівному;  д) шипшині.
  22. Непарноперистоскладні листки притаманні:  а) конюшині;  б) шипшині;  в) гірко каштану;  г) гороху посівному;  д) люпину.
  23. За кільчастого листкорозміщення від одного вузла відходять листків:  а) 1;  б) 2;  в) 3;  г) 4;  д) 5 і більше.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. малишкіна Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горбань Оксана Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Множинська Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Трубіцина Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
698
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку