Мета: Виготовити сувеніри – саморобки з пластмасових відходів. Розвивати творче мислення, навчити фантазувати, конструювати. Виховувати потребу творчого задуму.
Гурток №: 2
Дата проведення: 10.02.2016
Тема: Робота з пластмасою, виготовлення вази.
Мета: Виготовити сувеніри – саморобки з пластмасових відходів. Розвивати творче мислення, навчити фантазувати, конструювати. Виховувати потребу творчого задуму.
Обладнання: пластмасові пляшки, ножиці, презентація.
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
2. Перевірка готовності до заняття
3. Упорядкування робочих місць
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Тема нашого уроку « Робота з пластмасою. Ваза з пластмаси ». Ми будемо працювати з такими матеріалами, як пластмасові пляшки, ножиці. Ви маєте бути обережними з цими предметами, тому я розповім вам правила користуванням ножицями
Пластмаси – матеріали, виготовлені на основі полімерів і здатні внаслідок впливу нагрівання і тиску набувати певної форми і зберігати її після охолодження або тверднення.
Пластмаси досить широко використовують у всіх галузях. З пластмаси виготовляють пластикові пляшки, пластмасовий посуд, дитячі іграшки та багато чого іншого.
3. Демонстрування та аналіз зразкового виробу
- Діти, подивіться на даний виріб, з чого він виготовлений?
- З яких кольорів він виготовлений?
4. Планування трудових операцій.
- Діти, вазочку ми будемо робити з пластмасових бутилок.
4.1.Підбір матеріалів
- для даного виробу, ми беремо пластмасову бутилу.
4.2.Зрізання вершини пляшки
4.3.Розрізання верхньої частини бутилки на дрібні частини
4.4.Розгинання розрізаної частини бутилки.
4.5. Загинання дрібних деталей через кожних три частини
4.6.Повторюємо таку операцію до останньої частини
5. Культура праці
Техніка безпеки:
6. Організація самостійної діяльності учнів
Діти, беремо пластмасову бутилку, зрізаємо веречок бутилки. Дальше розрізаємо верхню частину бутилки на дрібні частини, як я показувала. Після чого, розгинаємо розрізані частини на зовнішню частину. Дальше, згинаємо їх у внутрішню частину (ще раз показую), по одній частинці, через кожні 3 частини, до останньої частини.
7. Прибирання робочих місць
- Діти, прибирайте свої робочі місця.
8. Перевірка та аналіз виробів
11) Підсумок уроку
— Чи сподобалося вам працювати з пластмасою?
— Зробіть удома різні вироби за допомогою пластмаси.