Робота з учнями, які мають синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ)

Про матеріал
Робота з учнями, які мають синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ), вправи і стратегії, які можуть допомогти в роботі практичного психолога, педагогів, асистентів, батьків.
Перегляд файлу

Робота з учнями, які мають синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ), може бути викликом, але також і дуже rewarding. Ось кілька вправ і стратегій, які можуть допомогти:

 

Вправи для розвитку уваги та концентрації:

 

1. Гра "Знайди відмінності":

   • Використовуйте картинки з невеликими відмінностями. Діти повинні знайти всі відмінності за обмежений час.

 

2. Мозаїка з кольорових фігур:

   • Дайте учневі завдання скласти мозаїку з різних кольорових фігур. Це допоможе покращити увагу до деталей.

 

3. Картки з завданнями:

   • Створіть картки з різними завданнями (наприклад, "знайди 5 предметів червоного кольору в класі"). Це допоможе розвивати увагу та спостережливість.

 

Вправи для розвитку моторики:

 

1. Гра "Слідуй за мною":

   • Використовуйте рухи рук або тіла, які учень повинен повторити. Це допоможе поліпшити координацію та увагу.

 

2. Ліплення з пластиліну:

   • Ліплення допомагає розвивати дрібну моторику та концентрацію.

 

Стратегії для навчання:

 

1. Чіткі інструкції:

   • Давайте короткі та зрозумілі інструкції. Можна використовувати візуальні підказки.

 

2. Перерви:

   • Заплануйте короткі перерви між завданнями, щоб учень міг відпочити і відновити концентрацію.

 

3. Візуальні матеріали:

   • Використовуйте малюнки, діаграми та інші візуальні матеріали для пояснення нових тем.

 

4. Інтерактивні заняття:

   • Залучайте учнів до активних обговорень, групових проектів або ігор, щоб підтримувати їхню увагу.

 

Психоемоційна підтримка:

 

1. Позитивне підкріплення:

   • Хваліть учня за досягнення, навіть якщо вони маленькі. Це допоможе підвищити його самооцінку.

 

2. Створення комфортного середовища:

   • Забезпечте спокійне місце для навчання, де учень зможе зосередитися без зайвих відволікань.

 

3. Залучення до прийняття рішень:

   • Дайте учневі можливість брати участь у виборі завдань або тем для обговорення.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку