Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Робота зі зворотніми дієсловами

Про матеріал
Робота з les verbes pronominaux. Це є початковий етап, ознайомлення з дієсловами, які мають у своєму складі частку se
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з французької мови

Кушнарьова Т.І.

Тема. Введення нових ЛО з теми. Діалоги з використанням лексики. Розвиток навичок читання

Мета. Ввести нові ЛО з теми; вивчити правила читання ill, y, ti; опрацювати діалоги з використанням нової лексики; почати вивчення les verbes pronominaux та особливості заперечної форми; формувати вміння та навички розуміння тексту на слух; розвивати вміння монологічного мовлення; виховувати повагу до однокласників та до країни, мову якої діти вивчають

Наскрізна змістова лінія: громадянська відповідальність.

Хід уроку

І. Привітання. Діти згадують правило Présent

ІІ. Введення правил читання ill, y, ti. Діти записують правила у словники

2.1. Відпрацювання фонетичних правил. Діти читають слова та пояснюють правила читання (p. 36-37)

III.Введення нової лексики з теми. Діти читають слова та звертають увагу на особливості появи значків у певних дієсловах.

D’abord

Спочатку

Se brosser les dents

Чистити зуби

Puis

Потім

S’habiller

Одягнутись

Ensuite

Потім

Se coiffer

Причісуватись

Enfin

Наприкінці

Se reposer

Відпочити

Se réveiller

Прокинутись

Se promener (e→è крім nous, vous)

Прогулятись

Se lever (e→è крім nous, vous)

Піднятись

Se coucher

Лягати спати

Se laver

Вмитись

 

 

 

IV.Введення нової граматичної структури:  Les verbes pronominaux (р.19-20). Вчитель пояснює особливості зворотних дієслів. Діти у словниках записують відмінювання дієслова

Je me couche

Tu te couches

Il, elle, on se couche

Nous nous couchons

Vous vous couchez

Ils, elles se couchent

4.2. Заперечна форма. Вчитель пояснює дітям, що частка se входить у заперечення.

V.Вправи на відпрацювання зворотних дієслів. Робота у зошитах. Діти відмінюють дієслова та ставлять їх у заперечну форму

Se laver, se lever

VI.Читання та переклад вірша. Діти читають та перекладають вірш, у якому використані зворотні дієслова

D’abord je me réveille et je me lève

Et puis j’me brosse les dents – cela m’enlève

Ensuite je m’habille et gobe les mouches

Enfin je me promène et je me couche

VII. Робота зі зворотними дієсловами

7.1 Діти вставляють необхідну частку та перекладають. Діти пояснюють, що дієслово стоїть у теперішньому часі

1.Enfin je ____ réveille. 2.Dabord on ____ promène. 3. Puis nous ____ couchons.  4. Ensuite tu ____ lave. 5. Dabord ils ___ réveillent.  6. Puis il ___ brosse les dents. 7.Ensuite elles _____ habillent.  8. Enfin elle ___ coiffe.  9.Puis ____ brossez les dents.

7.2. Діти вставляють необхідне закінчення та перекладають. Діти пояснюють, що дієслово стоїть у теперішньому часі

1. D’abord tu te lèv___. 2. Enfin ils se couch____.  3. Ensuite nous nous promen____.  4. Puis il s’habille___. 5. D’abord je m’habill___. 6. Enfin je me réveill__.  7. Ensuite nous nous lev____.  8. Puis elle se repos___.  9. Enfin vous vous coiff____.

Розминка.

D’abord je me réveille

Ensuite se me lave

Puis je me brosse les dents

Enfin je me couche

 

D’abord je me réveille

Ensuite je me coiffe

Puis je me promène

Enfin je me couche

 

D’abord je me lève

Puis je me lave

Ensuite je me coiffe

Enfin je me couche

VIІІ.Аудіювання.

8.1.Діти слухають діалоги, у яких люди розповідають про свій день, та роблять завдання по діалогам

Marie

Je me brosse les dents

Je me réveille

Je me repose

Je m’habille

Paul

Je m’habille

Je me lève

Je me repose

Je me promène

Anna

Je m’habille

Je me brosse les dents

Je me lave

Je me lève

8.2.Робота після діалогу

Vrai ou faux

1.Marie se repose

2.Anna se brosse les dents

3.Paul se coiffe

4.Marie se promène

5.Anna se promène

6.Paul se lève

ІХ.Говоріння. Діти заповнюють таблицю про себе та розповідають класу про частину свого дня.

Se réveiller, se laver, se brosser les dents, s’habiller

D’abord je

Ensuite je

Puis je

Enfin  je

VIII.Рефлексія. Діти повторюють особливості відмінювання зворотних дієслів та нові лексичні одиниці

 

 

Додаток

Exercice 1. Провідміняти au présent et à la forme négative

Se laver, se lever

Exercice 2. Вставити необхідну частку. Mettez à la forme négative. Expliquez

1.Enfin je ____ réveille. 2.D’abord on ____ promène. 3. Puis nous ____ couchons.  4. Ensuite tu ____ lave. 5. D’abord ils ___ réveillent.  6. Puis il ___ brosse les dents. 7.Ensuite elles _____ habillent.  8. Enfin elle ___ coiffe.  9.Puis ____ brossez les dents.

Exercice 3. Вставити необхідне закінчення. Mettez à la forme négative . Expliquez

1. D’abord tu te lèv___. 2. Enfin ils se couch____.  3. Ensuite nous nous promen____.  4. Puis il s’habille___. 5. D’abord je m’habill___. 6. Enfin je me réveill__.  7. Ensuite nous nous lev____.  8. Puis elle se repos___.  9. Enfin vous vous coiff____.

Exercice 4. Completez le tableau

Se réveiller, se laver, se brosser les dents, s’habiller

D’abord je

Ensuite je

Puis je

Enfin  je

Exercice 5. Completez le tableau

Marie

Je me brosse les dents

Je me réveille

Je me repose

Je m’habille

Paul

Je m’habille

Je me lève

Je me repose

Je me promène

Anna

Je m’habille

Je me brosse les dents

Je me lave

Je me lève

Exercice 6. Vrai ou faux

1.Marie se repose

2.Anna se brosse les dents

3.Paul se coiffe

4.Marie se promène

5.Anna se promène

6.Paul se lève

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку