23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Роботи Ф. Кросбі з менеджменту якості.

Про матеріал
Презентація з менеджменту педагогіки. Тема: Роботи Ф. Кросбі з менеджменту якості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роботи Ф. Кросбі з менеджменту якості. Деркач Ю.о

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Філіпп Кросбі — один з найвідоміших у світі американських авторитетів у сфері якості. Широко відомими стали такі 14 принципів Кросбі, що визначають із послідовності дій забезпечення якості на підприємстві. Чітко визначити відповідальність керівництва підприємства у сфері якості. Сформувати команду, яка буде реалізовувати програму забезпечення якості. Визначити методи оцінювання якості на всіх етапах її формування. Організувати облік і оцінку витрат на забезпечення якості. Довести до всіх працівників підприємства політику керівництва у сфері якості, домагатися свідомого ставлення персоналу до якості.

Номер слайду 4

Розробити процедури коригуючих дій при забезпеченні якості. Впровадити програму бездефектного виготовлення продукції (систему "Нуль дефектів"). Організовувати постійне навчання персоналу у сфері якості. Організувати регулярне проведення Днів якості (Днів "нульових дефектів"). Постійно ставити цілі у сфері якості перед кожним працівником підприємства. Розробити процедури, що усувають причини дефектів. Розробити програму морального заохочення працівників за виконання вимог у сфері якості. Створити цільові групи, що складаються з професіоналів у сфері якості. Почати все спочатку (повторити цикл дій на більш високому рівні).

Номер слайду 5

Номер слайду 6

У 1964 р. Кросбі запропонував програму "Нуль дефектів" ("ZD"), Програма "Нуль дефектів" будується на таких концептуальних положеннях:перенесення уваги на попередження появи дефектів, а не їх виявлення і виправлення;спрямування зусиль на скорочення рівня дефектності на виробництві;усвідомлення факту, що споживач потребує якраз бездефектної продукції і що виробник може і повинен таку продукцію забезпечити;необхідність для керівництва підприємства ясно сформулювати цілі у сфері підвищення якості на тривалий період;розуміння того, що якість роботи компанії визначається не тільки якістю виробничих процесів, а й якістю діяльності невиробничих підрозділів (діяльність таких підрозділів розглядається як надання послуг);визнання необхідності фінансового аналізу діяльності у сфері забезпечення якості. Основою успіху програми "Нуль дефектів" став принцип допущення встановлення будь-якого первинного прийнятного рівня дефектності, крім нульового. Аналіз принципів Кросбі показує, що в них переважають соціально-психологічні аспекти діяльності.

Номер слайду 7

Кросбі запропонував спосіб оцінювання ступеня компетентності підприємства у вирішені проблеми якості. З цією метою він використав шість параметрів:ставлення керівництва підприємства до проблеми;статус відділу якості на підприємстві;способи розгляду проблеми якості;рівень витрат на якість у відсотках від загального обороту підприємства;заходи з підвищення якості;реальне становище з якістю на підприємстві.

Номер слайду 8

Дякую за увагу.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 травня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку