Тема. Родинне свято «100 днів у школі!»
Мета. розвивати у здобувачів освіти інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; примножувати традиції класу, розвивати творчі здібності, акторську майстерність учнів, формувати пізнавальну активність і здібності першокласників, виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя, школи, однокласників, друзів.
Форма проведення: родинне свято.
Обладнання: дитячі тематичні малюнки, повітряні кульки, роздатковий матеріал для ігор, медалі, музичний супровід.
Хід проведення:
Учитель.
Гей дорослі і малята, всіх ми раді привітати.
Всіх запрошуємо на свято, буде посмішок багато!
Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше, і не шуміть, сидіть тихіше!
Ми свято наше починаємо, героїв свята представляємо.
Зустрічайте : артистичні, активні, бездоганні, красиві,талановиті, творчі, галасливі, грайливі, розумні, умілі, спортивні, сучасні. Ми просто – 1 –Б клас!
(Під оплески учні заходять до святкової зали).
1.Яскраве сонечко надворі кидає промінці у клас.
Такого свята ще ніколи у школі не було у нас.
2.Тож радійте ,друзі з нами, бо веселий в нас цей день.
Перший клас святкує нині свій маленький ювілей.
3.Ми всі бажаємо старанно вчитись, писати в зошиті, читати букварі.
Ми станемо не просто діти, а учні школи – школярі.
4. Ми трошки вміємо читати і в зошиті писати.
Ми мамі й тату дали слово : відмінниками в школі стати.
Учитель . Шановні учні,батьки, гості! Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібралися із вами, щоб відзначити маленький ювілей – 100 днів у стінах нашої рідної школи ! Непомітно і швидко промайнув час . Наші дітки підросли, стали більше самостійнішими . Першокласники стали більш відповідальнішими : вони прийшли до школи здобувати знання.100 днів навчання у школі, це багато чи мало?Для мене ,як учителя – це щоденна, копітка праця .А для вас , я вважаю,також щоденна , наполеглива робота . За цей час дітки трішки підросли, стали самостійно готувати до кожного уроку підручники, зошити,олівці. Я намагалася підібрати до кожної дитини ключик, вчила дружити один з одним, допомагати . Разом з дітками ми почали подорож до Країни Знань.
Щоб усі вас поважали, щоб любили і пишались.
Не багато і немало треба знати 10 правил. Ці правила вам розкажуть ваші друзі – учні 5 класу.
1)Як прокинешся вставай – ліні волі не давай.
2)Квіточку роса умила, а тебе умиє мило.
3)Зранку ти не поспішай,подивись спочатку.
Чи нічого не забув, чи в портфелі все в порядку?
4)І дивись – не зівай, в школу швидко поспішай.
5)В школі, в класі не брудни, сміття бачиш – підніми.
6)Не носи в кишенях жуйки, крейду, яблука і булки,
Кнопки, цвяхи ,сірники , а носи – носовички.
7)Будь охайним завжди сам, уникай дірок і плям.
8)Вдома близьким не груби, менших захищай завжди.
9)Скільки в небі ясних зірок – стільки в щоденнику гарних оцінок.
10)Щоб тобою всі пишались, перехожі озирались.
Так роби, щоб люди звикли: ти в усьому завжди приклад.
Учитель . Дякуємо вам, наші любі друзі, за добрі поради, залишайтеся у нас на святі.
5.Дорогенькі мами й тата, раді бачить вас на святі.
Хочемо, щоб ви подивились,чого ми за 100 днів навчились.
6.Як були ми дошкільнята, то ходили в дитсадок.
А тепер вже інший час – зустріла радо школа нас.
7.Старший брат мені казав, що в школі – важкувато.
Та мене не налякав, вчуся я завзято!
8.Хто навчається у школі, називають школярі.
Радо учнів зустрічають однокласники мої.
9.Залюбки йдемо до школи, вже навчилися багато.
Ось послухайте, як вміють першокласники співати.
Звучить пісня «До школи»
1.Я сьогодні йду до школи, вже нові настали дні.
Поможи , щаслива доле, бути вченому мені.
Приспів.
Я прийду до школи вчасно, до науки там візьмусь.
Я навчусь писати красно і читати научусь.
2.Я сьогодні йду до школи в товаристві школярів.
Ясне сонечко над полем , ясне сонце в букварі.
Приспів.
10.Мріяв я ходить до школи, дванадцятки заробляти.
Ти , матусю , не хвилюйся, буду добре працювати.
11А ми цікаві й запальні, до всього хочемо придивитись.
Віднині чемні школярі поряд з вами будуть вчитись.
12.Вчусь не тільки говорити, а й писати і читати.
Щоб раділи мої друзі, щоб пишались мама й тато.
Учитель. Ось послухайте наші мрії . Ким хочуть стати діти, коли підростуть.
13.Скоро я навчусь писати, буду так багато знати.
Потім стану я – студентом, а тоді вже й президентом.
14.А я буду депутатом, бо люблю голосувати.
15.Я в лікарні після школи, всім робитиму уколи.
16.А я вчителькою стану, буду вчити малюків.
17.Поки рано ще казати, може в бізнес я піду.
Чи фотомоделлю стану, якщо ростом підійду.
18.Отакі в нас перші плани, ви поправте, як не те.
І на нас уважно гляньте – гідна зміна вам росте.
Мрійте, мріяти не рано,роки швидко, швидко мчать.
Якщо будете старанні в школі вас всьому навчать.
Звучить пісня. «Мишенята в перший раз».
1.Мишенята в перший раз зібралися в перший клас.
Зібралися в перший клас мишенята в перший раз.
Книжки, ручки все узяли та цукерок ще набрали.
Фарби, щоби малювати та подушки, щоб дрімать та подушки, щоб дрімать.
2.Мама стала зупинять треба зайве все прибрати,
Щоби в школі не скакать і не грати і не спать.
Мама Мишка помагала рюкзачки за них зібрала.
Мишенята в перший раз зібралися в перший клас
Зібралися в перший клас.
Весела руханка.
Лисичка.
- Чому це ви тут зібралися?Та ще такі гарні?
( до вчительки)
Гей, громадяночко, може ви знаєте, що тут за свято?І хто ви така?
Учитель.
По – перше, добрий день, шановна!По – друге, я – учителька, звати мене Валентина Володимирівна .А ви , якщо не помиляюся, пані Лисиця.
Лисичка - Так, це я.
Учитель. Сьогодні у нашому класі свято – 100 днів у школі . Наших діток приймають у велику шкільну родину . Вони стали справжніми школярами.
Лисичка. – Всі - всі.
Учитель . Так, всі – всі.
Лисичка. А як же я.
Учитель. Вибачте, а скільки вам років?
Лисичка. Неважно .І взагалі у жінки питати про її вік нетактовно. Я нічому, ніколи не вчилася . Валентино Володимирівно, дорогенька, дозвольте мені вчитися з дітками.
Учитель. Я навіть не знаю . Хіба, що як вийняток.
Лисичка. Ура! Я йду до школи. Малечо, віддавай портфель (забирає портфель). Я готова!
Учитель. О, ні, шановна .Я бачу, що до першого класу вам іти рано.
Лисичка. Оце так . То пізно, то рано . Але я хочу вчитися( плаче).
Учитель. Давайте з вами позаймаємось індивідуально, окремо.
Лисичка. Окремо! Не згодна. А хто мені буде підсказувати? Хто писатиме шпаргалки?За чиї спини я буду ховатися, коли не вивчу урок?Ні , якщо вчитися, то в колективі.
Учитель. А я думаю, що дітки захочуть вам допомогти у навчанні без підказок і шпаргалок.
Діти. Так.
Лисичка. Спасибі, малята .А ну розповідайте, як ви тут без мене навчались?
18.Яблука ми рахували, по складах книжки читали.
А письмо це справжні муки, від напруги терпли руки.
19.В зошита загнулись вуха, ніби нас уважно слуха.
Потім крейдою писали, аж штанці біленькі стали.
20.Вчились дружно в класі жити, вчились з усіма дружити.
І без пальців рахувати – один, два, три, чотири, п’ять.
21.Так, що все ми знаємо, й труднощі здолаємо.
В школу йдемо не дарма, вчення світло, невчення – тьма.
Учитель. Пані Лисичко, я думаю, що ви можете навчатись з дітками. Ви готові?
Лисичка. Ні, не готова. Мені не вистачає найголовнішого.
Учитель. Чого найголовнішого?
Лисичка. Здогадайтеся самі. Відгадайте загадку.
1.Новий дім несу на спині.
Що за дім, хто скаже мені?
А живуть у тому домі
Книжки, ручка і альбоми.
Діти ( портфель).
Учитель. А про те, що покласти в портфель , ви подумали, добродійко?
Лисичка. Що покласти, що покласти! Забула. О, згадала . Тут один «кмітливий» у минулому році в моєму лісі загубив( здуває з портфеля пил). Відгадайте загадки і дізнаєтесь, що в ньому лежить.
1)Кожен учень і щоденно на урок несе ( щоденник).
2)Для письма сказати прошу, що потрібно взяти (зошит).
3)Букви всі від а до я на сторінках(букваря).
4)Малювати в альбомі цім допоможуть(олівці).
5)Ручки й олівці, щоб знали ми кладемо у (пеналі).
Учитель. Лисичко, наші діти вже навчилися швидко збиратися до школи.
Гра « Хто швидше збере портфель»
Лисичка. Які у вас розумні, вмілі діти . Дякую вам за допомогу .А мені вже час повертатися у казку . Обіцяю, що буду гарно навчатися в казковій школі. До побачення.
Учитель. Залишайся з нами на святі будемо музичну руханку виконувати про зиму.
Весела руханка.
Гра «Дід Цифроїд».
Пригадаємо цифри, які ми вже вивчили . Розкажемо вірш «Давайте познайомимося» . Побудуємо числовий ряд
Жив на світі дід, дід Цифроїд. Замісь кави за сніданком з’їв він цифри спозаранку.(діти розбігаються, а потім знову будують числовий ряд).
Молодці, а тепер розв’яжіть веселі задачі.
1.Дятел хатку будував , вікна всі пофарбував .
Тут одне, а там чотири.
Скільки вікон у квартирі?
2.Маша моркву посадила
Три морквини там вродило
Наш зайчисько враз три з’їв.
Скільки лисці залишив?
3.У садок до годівниці
Прилетіло три синиці.
Потім ще чотири, скільки їх у годівниці?
Молодці, розв’язали правильно.
Учитель. Ми вже вміємо читати складами.
Пограємось в гру «Склади слово».
Діти отримують конверти з літерами і складають слова ; школа, мир, Україна.
Україно, рідний край
Поле, річка, синій гай.
Любо стежкою іти
Тут живемо я і ти.
Учитель. Діти гарно працювали і отримують медалі.
Дякуємо всім, хто допомагав підготувати свято.
До побачення.