19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Родинне свято для учнів 7 класу "Щастя бути разом"

Про матеріал
Сценарій родинного свята для учнів 7 класу . Тема "Щастя бути разом", класному керівникові.
Перегляд файлу

РОДИННЕ СВЯТО

 

Тема.  Щастя бути разом

 

Мета. Пробуджувати пізнавальний інтерес до історії свого родоводу, української нації, її культури й побуту. Виховувати почуття любові до батьків, почуття пошани до людської праці, гордості за майстерність родини.

               Сприяти розвиткові творчих здібностей, бажання примножувати родинні традиції, берегти свою національну культуру.

 

Обладнання. Мультимедійна дошка, презентація класу, частування, листочки, ручки, номерки, музичний супровід.

 

Хід заняття

Учителька.  Добрий день,  дорогі гості!

                      Сьогодні в нас велика радість. Ми зібралися, щоб про­вести родинне свято, присвячене сім'ї. Наші діти не обділені батьківською увагою і любов'ю. Отже, сьогодні ми подякуємо всім вам за вашу любов та ласку, за тепло ваших сердець, за недос­пані ночі, за все, що можна вкласти в одне слово — тур­бота.

Діти, давайте привітаємо наших дорогих гостей.

(Виходять 2 дітей(хлопець ,дівчина зі святковим короваєм).

1-а дитина.

Добрий день вам, наші рідні!

Раді з святом вас вітати,

Щастя і добра бажати.

2 – а дитина.  

                                               Красиво і світло у нашій світлиці –

                                               Гості у класі сидять дорогі.

                                               Сьогодні у нас родинне свято,

                                               І хочеться вас всіх привітати .

Учителька. Думаю, що нинішнє свято – ще одна сходинка до зближення, до нашого єднання.

     Сім’я – святиня людського духу, шляхетних почуттів: кохання, любові, вірності.

 

3-я дитина. В сімейному колі зростати нам всім

               Основа основ – батьківський дім

              В сімейному колі  коріння твої

              В життя ти ідеш із сім’ї!

 

4-та дитина.  Сім’я – це пристань і гавань,

Сюди повертаємось знов і знов

Із мандрів далеких і плавань -

Тут вічно панує любов.

 

5-а дитина. Тебе тут завжди пам’ятають,

Куди б ти не їхав, не йшов,

На тебе постійно чекають:

Увага, турбота, любов.

 

Учителька. Прекрасно, коли в сім’ї панують мир і злагода, взаєморозуміння, повага, кохання, вірність, теплота, затишок.

Через сім’ю  – діти, виходять  в суспільство.

 В сім’ї нам вручають естафету досвіду поколінь, яку ми повинні нести далі, щоб передати її своїм дітям і тим самим майбутньому.

Ми сподобляємося дорослим, копіюємо їх, орієнтуємося на їх поведінку. Тому не дарма в народі кажуть: «Від доброго дерева добрий пагінець одійде, од добрих батька й матері піде й добра дитина».

 

Пісня  «Музика рідного дому»

 

6-а дитина. У народі кажуть: «Яка гребля, такий тин, який батько, такий син». А чи знаєте ви, що батько у нас в Україні завжди був головою сім'ї. Від батька почи­нався і продовжувався рід. У родині його шанували, з ним радилися, до нього зверталися за допомогою.

 

7-а дитина. Мати й батько — найрідніші, найближчі кожному з нас люди.

                А головною берегинею родини завжди була і є мати.

                 Мати — всьому початок. Від мами ми одержуємо жит­тя. Вона вчить нас рідної мови, звичаїв свого народу, вкладає в наші вуста добрі слова. Мама, мати, матуся, ненька... Скільки тепла вміщує це слово, бо називає лю­дину найріднішу і наймилішу у світі!

8-а дитина. Материнство. Святе і прекрасне, оспіване поетами, увічнене художниками всіх народів і у всі віки. Жінка-мати була добрим ангелом домашнього вогнища, її мудрість поважали у сім'ї.

 

Учителька. І справді, тато, мама найдорожчі, най­рідніші, найближчі люди. Вони хочуть, щоб ми були здо­ровими, чесними, слухняними. Але трапляється всяке в житті, тож уявимо ситуацію…

«Сценка, знову - 2!»

 

Учителька.  Діти, подумайте, чи може бути справжньою родина, в якій немає старійшин роду, тобто бабусь і дідусів. Коли поруч дідусь, то нам нічого боятися, будь-яке горе, будь-яку біду він  розведе своїми руками. Бабуся - це невгамовна трудівниця, її руки не знають спочинку ніде і ніколи.

Учителька. Діти, любіть своїх батьків, рідних, слухайте,шануйте, поважайте їх. Старі люди кажуть: «Хто батьків має, той у добрі зростає».

 

Учителька. А зараз прийшов час трішечки порозважа­тися. Тато й мама нас дуже люблять і завжди впізнають нас серед інших дітей. Навіть можуть упізнати нас із зак­ритими очима.

1.Гра «Впізнай свою дитину».(платочки, номери від 1-8)

Батьки (представник від родини) шукають своїх дітей із зав'язаними очима, діти допомагають зав'язати очі батькам. Спілкуватися під час конкурсу заборонено. А потім під музику впізнають , де їхня дитина. (Батьки сідають в ряд діти мають номери, а батьки мають впізнати де їхня дитина)

Гра «Чи знаєте ви одне одного?».

Тата пишуть на листках відповіді, а мами відповідають усно. Тата відповідають першими.

  1. Які улюблені квіти дружини?
  2. Якому видові спорту віддає перевагу чоловік?
  3. Яка улюблена справа тещі?
  4. Яке перше слово сказала дитина?
  5. Що любить робити ваша дитина?

Варіант  2 .

2.Гра «Чи знаєте ви одне одного?».

Діти  пишуть на листках відповіді, а батьки  відповідають усно. Діти відповідають першими.

  1. Які улюблені квіти мами?
  2. Якому видові спорту віддає перевагу тато?
  3. Яка улюблена справа дитини?

3.Гра «Татові й мамині справи».

Перед кожною дитиною 2 коробочки: червона мами­на, синя-татова. Діти кладуть фішки у коробочки.

Учителька.

  1. Хто вам читає книжки?
  2. Хто з вами ходить у парк?
  3. Хто вчить з вами уроки?
  4. Хто купує хліб та інші продукти?
  5. Хто прибирає у квартирі?
  6. З ким ви частіше виконуєте різну роботу?

 

Учителька. А зараз зупинимося на музичну паузу, яку підготували ваші діти.

Пісня «І якщо колись, сумно стане»

 

4.Учителька.  А тепер проведемо конкурс ВУВ (веселих, умілих, винахідливих). Грають дві команди. Перша  «Доньки-матері»( діти) , друга «Батьки – сини».(батьки гості)

Формуються команди. (2 ряди).

 

Завдання та запитання:

1. Сказати найбільше слів, якими в українській мові називають батька – для команди «Д-м»(діти) ,  матір – для команди «Б-С» (батьки, гості).

Можливі відповіді: (листочки, ручки  2 шт.)

- батько, батечко, батенько, тато, татко, татусь, татусик;

- мама, мамочка, мамуня, неня, ненечка матуся, матусенька, мамця.

 

5. Хто назве більше прислів’їв про сім'ю, родину?

  • Усе можна купити, тата й мами ні.
  • Дитина плаче, а матері боляче.
  • У кого є ненька, у того голівонька гладенька.
  • На сонці тепло, а біля мами добре.

 

6. Запитання команді «Б-С»( діти):  Які продукти треба взяти, щоб зварити борщ?

7. Запитання команді «Д-М»( батьки, гості): яким інструментом можна зробити дошку для нарізання?

 

8. Запрошуємо до казки

Завдання для вас , дорослі. Завдання таке: Назвіть героя казки, який міг розмістити в газеті таке оголошення. Згадайте ,як називався твір і хто його автор. Якщо буде складно, ви можете звернутися до своїх дітей за допомогою.

 

  1. Пропоную нове корито, хату, дворянство в обмін на пральну машину.(Старенька із казки «Про рибака і рибку» О.С.Пушкіна.
  2. Несу золоте яйце. Дорого. (курочка Ряба із одноіменної казки)
  3. Втрачений ключ із коштовного металу. (Буратіно «Золотий ключик і пригоди Буратіно» Толстого)
  4. Ветеренарні послуги з виїздом в будь яку частину світу. (Айболіт із казки К.Чуковського)
  5. Відмию всіх і все. (Мойдодир  К.Чуковський)

 

Учителька.  Діти люблять пізнавати щось нове, а ще  більше люблять  відпочивати і завжди  чекають  на канікули. До вашої уваги сценка

«Ура!Канікули!»

 

Учителька.  А тепер уявімо собі, що я – кореспондент телебачення і хочу взяти у вас інтерв’ю.

  • Моя мама найкраща в світі,бо вона….
  • Я люблю свого татка за те, що він…
  • Моя бабуся усміхається, коли…
  • Коли б я був чарівником, я б зробив для свого дідуся ось що…
  • Від чого ваша сестричка ( братик) найбільше радіє…

До батьків:

  • Моя дитина найкраще вміє…
  • Моя дитина мені допомагає…
  • Коли б я був (ла) чарівником, я б зробив(ла) для своєї дитини ось що…
  • Моя дитина найбільше радіє...

 

Учителька. Усі знають, що українці дуже співучий і танцювальний  на­род, тож для вас танець у виконанні учнів 7 класу.

Танець «Опа!»

 

Учителька. Родина це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас, школа і всі односельчани, весь народ. Ми з вами український народ, який складається з родин великих і малих, дружніх і працьовитих.

Презентація класу.

Учителька.  Потрібно вивчати, шанувати свій народ, його мову, землю свою, рідний край, бо ми частина всього цього нам рідного й близького. Могутність і слава нашої України залежить від кожної сім’ї, бо сім’я – це велика цінність країни.

 

Пісня «Добрий ранок, Україно!»

Учителька.

Де згода в сімействі,

Там мир і тишина.

 Щасливії там люди,

Блаженна сторона,

Їх Бог благословляє,

Добро їм посилає,

І щастя для людей!

             Діти! Завжди намагайтеся бути слухняними і виховани­ми, добрими і чуйними, турбуйтеся про своїх батьків, не завдавайте їм прикрощів.

Хай біда і горе обмина ваш дім.

Доброго здоров'я зичим вам усім.

 

Учителька. Сподіваємось, сьогодні ви щось дізналися нове один про одного, і просто цікаво провели час у спілкуванні.  А тепер час скуштувати наш коровай.

(Частування  дітей  різними солодоща­ми, звучить музика, запрошуємо усіх батьків до фотосесії)

 

1

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку