Інклюзивне навчання -— це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.
Номер слайду 6
Основні завдання асистента вчителя: допомога вчителю в забезпеченні особистісно зорієнтованого, індивідуального підходу до учнів, зокрема до дітей з особливими освітніми потребами. Володіння базовими педагогічними методами та прийомами в умовах інклюзивного середовища.
Номер слайду 7
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ ПОВИНЕН ЗНАТИ: Основи законодавства України про освіту, соціальний захист; міжнародні документи про права людини й дитини; державні стандарти освіти; нормативні документи з питань навчання та виховання; сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки; психолого-педагогічні дисципліни; особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами різного віку; ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, використовуючи індивідуальний та диференційований підхід.
Номер слайду 8
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ ПОВИНЕН ЗНАТИ: Ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, використовуючи індивідуальний та диференційований підхід; рівні адаптації навчального та фізичного навантаження; методи використання сучасних технічних засобів та обладнання; основи роботи з громадськістю та сім`єю; етичні норми і правила організації навчання та виховання дітей; норми та правила ведення педагогічної документації.
Номер слайду 9
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ ПОВИНЕН ВМІТИ: комунікативні та організаційні здібності, здатність співчувати, співпереживати; ціннісні орієнтації, спрямовані на розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, на творчу педагогічну діяльність, навички вирішення конфліктних ситуацій.Інклюзивна освіта
Номер слайду 10
Документація асистента вчителя: Індивідуальна програма розвитку дитини Індивідуальний навчальний план(за потреби) Журнал спостереження Портфоліо дитини.