Російська мова 7клас І семестр. Календарне планування на 2020- 2021 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено за програмою «Російська мова . 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 №804). Підручник: Полякова Т.М. Русский язык (3-й год обуч.) для общеобразоват. учебн. заведений с обуч. на укр. яз. : учеб. для 7-го кл. общеобразоват. учебн. заведений / Т.М . Полякова, Е.И. Самонова, А .Н . Приймак. - Киев : Генеза, 2015. - 256 с.
Перегляд файлу

 

 

РосІЙСЬКА Мова

Календарно-тематичНе планУВАННЯ

 І СЕМЕСТР

7 клас (3рік навчання)

                                            (70 год., 2 год. на тиждень)

Параметри

Перевірки

Клас, семестр

5 кл.

6 кл.

7 кл.

8 кл.

9 кл.

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

 Мовні вміння

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Аудіювання

1

1

1

1

1

Говоріння:

Діалог

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

усний переказ

1*

1*

усний твір

1*

1*

1*

Читання:

Вголос

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

 

 

1*

Мовчки

1

1

1

Письмо:

Списування

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

1

 

 

 

зорово-слуховий диктант

1

1

1

слуховий диктант

1

письмовий переказ

1

1

1

Загальна кількість показників, на основі яких виводиться загальний бал

 

3

7

3

7

3

9

3

9

3

9

 

 

п/п

Тема уроку

К-сть год.

Да-та

Клас

 

Скоригована

Приміт-

ка

 

Тема.  Лексикологія.Фразеологія. Морфологія.     Орфографія

 

 

1.

Вступ.Місце російської мови серед інших слов’янських мов.

РМ,Аудіювання. Розпізнавання на слух відомої та нової інформації. Складання плану прослуханого тексту.

1

 

 

 

2.

РМ.Читання. Структурні частини тексту: головні та другорядні частини змісту.

1

 

 

 

3.

РМ.Діалог. Діалоги з початковою спонукальною реплікою.

1

 

 

 

4.

РМ.Діалог. Оформлення спонукальної репліки.

1

 

 

 

5.

Тематичні групи слів

 

1

 

 

 

6.

Найбільш вживані фразеологізми

1

 

 

 

7.

Зміна іменників за відмінками

1

 

 

 

8.

Типи відмін іменників. Правопис ненаголошених голосних у закінченнях іменників. Іменники, що не відмінюються (загальне ознайомлення).

1

 

 

 

9.

Відмінювання прикметників. Складні випадки використання відмінкових форм прикметників. Написання ненаголошених закінчень прикметників. 

1

 

 

 

10.

Лексичні особливості наукового стилю мовлення.

1

 

 

 

11.

РМ.Аудіювання. Читання. Сприйняття на слух та при читанні слів та фразеологічних одиниць із тематичних

1

 

 

 

12.

Написання Н таНН у прикметниках.

 

1

 

 

 

13.

РМ.Монолог. Опис процесів праці

 

1

 

 

 

14.

Узагальнення та систематизація вивченого зтеми «Лексикологія.Фразеологія . Морфологія.Орфографія».Перевірна робота».

1

 

 

 

Морфологія. Орфографія.

 

15.

Числівник, позначення кількості предметів і порядок їх при лічбі. Роль числівників у реченні.

 

1

 

 

 

16.

Відмінювання числівників 2, 3, 4; 5–20, 30. Буква ь у числівниках. 

1

 

 

 

17.

Значення займенників; роль займенників в реченні.

 

1

 

 

 

18.

РМ..Монолог. Особливості тексту-роздуму в науковому стилі мовлення.

1

 

 

 

19.

Відмінювання особових займенників.

1

 

 

 

20.

Відмінювання займенників «кто, что». Написання через дефіс займенників «кое-кто, кое-что, кто-то, что-то, кто-нибудь, что-нибудь, кто-либо, что-либо».

1

 

 

 

21.

Зміна дієслів теперішнього та майбутнього часу за особами та числами.

1

 

 

 

22.

Написання ненаголошених голосних, дзвінких та глухих приголосних у префіксах і суфіксах дієслів.

1

 

 

 

23.

 

  Безособові дієслова.

1

 

 

 

24.

Прислівник: значення, питання, роль у реченні.

1

 

 

 

25.

Букви О, А, Ь наприкінці прислівників.

1

 

 

 

26.

 Використання прийменників для пояснення змістових відношень між словами: способу дії, причини, мети. Написання через дефіс прийменників«из-за, из-под».. Значення й уживання сполучників «однако, зато, как, будто, словно»та інших.

1

 

 

 

27.

Частка як частина мови. Написання часток. Вигуки, що передають характеристику або оцінку стану, волевиявлення мовця.

1

 

 

 

28.

Контрольне списування

 

1

 

 

 

29.

Узагальнення й систематизація вивченого за темами «Морфологія.Орфографія». Перевірна робота

 

1

 

 

 

30.

РМ.Читання. Робота з книгою: схеми, таблиці та їх текстовий супровід.

1

 

 

 

31.

РМ..Читання. Робота з книгою: реєстр прочитаних книг (читацький щоденник).

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
4512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку