РосІЙСЬКА Мова
Календарно-тематичНе планУВАННЯ
І СЕМЕСТР
7 клас (3-й рік навчання)
(70 год., 2 год. на тиждень)
Параметри Перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||||||||||||
5 кл. |
6 кл. |
7 кл. |
8 кл. |
9 кл. |
||||||||||||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|||||||||||
Мовні вміння |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
||||||||||
Говоріння: Діалог |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
||||||||||
усний переказ |
– |
1* |
– |
1* |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
||||||||||
усний твір |
– |
– |
– |
– |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
||||||||||
Читання: Вголос |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
||||||||||
Мовчки |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
||||||||||
Письмо: Списування |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
||||||||||
зорово-слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
– |
||||||||||
слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
||||||||||
письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
||||||||||
Загальна кількість показників, на основі яких виводиться загальний бал |
||||||||||||||||||||
|
3 |
7 |
3 |
7 |
3 |
9 |
3 |
9 |
3 |
9 |
||||||||||
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть год. |
Да-та Клас
|
Скоригована |
Приміт- ка
|
Тема. Лексикологія.Фразеологія. Морфологія. Орфографія |
|
|
|||
1. |
Вступ.Місце російської мови серед інших слов’янських мов. РМ,Аудіювання. Розпізнавання на слух відомої та нової інформації. Складання плану прослуханого тексту. |
1 |
|
|
|
2. |
РМ.Читання. Структурні частини тексту: головні та другорядні частини змісту. |
1 |
|
|
|
3. |
РМ.Діалог. Діалоги з початковою спонукальною реплікою. |
1 |
|
|
|
4. |
РМ.Діалог. Оформлення спонукальної репліки. |
1 |
|
|
|
5. |
Тематичні групи слів
|
1 |
|
|
|
6. |
Найбільш вживані фразеологізми |
1 |
|
|
|
7. |
Зміна іменників за відмінками |
1 |
|
|
|
8. |
Типи відмін іменників. Правопис ненаголошених голосних у закінченнях іменників. Іменники, що не відмінюються (загальне ознайомлення). |
1 |
|
|
|
9. |
Відмінювання прикметників. Складні випадки використання відмінкових форм прикметників. Написання ненаголошених закінчень прикметників. |
1 |
|
|
|
10. |
Лексичні особливості наукового стилю мовлення. |
1 |
|
|
|
11. |
РМ.Аудіювання. Читання. Сприйняття на слух та при читанні слів та фразеологічних одиниць із тематичних |
1 |
|
|
|
12. |
Написання Н таНН у прикметниках.
|
1 |
|
|
|
13. |
РМ.Монолог. Опис процесів праці
|
1 |
|
|
|
14. |
Узагальнення та систематизація вивченого зтеми «Лексикологія.Фразеологія . Морфологія.Орфографія».Перевірна робота». |
1 |
|
|
|
Морфологія. Орфографія. |
|
||||
15. |
Числівник, позначення кількості предметів і порядок їх при лічбі. Роль числівників у реченні.
|
1 |
|
|
|
16. |
Відмінювання числівників 2, 3, 4; 5–20, 30. Буква ь у числівниках. |
1 |
|
|
|
17. |
Значення займенників; роль займенників в реченні.
|
1 |
|
|
|
18. |
РМ..Монолог. Особливості тексту-роздуму в науковому стилі мовлення. |
1 |
|
|
|
19. |
Відмінювання особових займенників. |
1 |
|
|
|
20. |
Відмінювання займенників «кто, что». Написання через дефіс займенників «кое-кто, кое-что, кто-то, что-то, кто-нибудь, что-нибудь, кто-либо, что-либо». |
1 |
|
|
|
21. |
Зміна дієслів теперішнього та майбутнього часу за особами та числами. |
1 |
|
|
|
22. |
Написання ненаголошених голосних, дзвінких та глухих приголосних у префіксах і суфіксах дієслів. |
1 |
|
|
|
23. |
Безособові дієслова. |
1 |
|
|
|
24. |
Прислівник: значення, питання, роль у реченні. |
1 |
|
|
|
25. |
Букви О, А, Ь наприкінці прислівників. |
1 |
|
|
|
26. |
Використання прийменників для пояснення змістових відношень між словами: способу дії, причини, мети. Написання через дефіс прийменників«из-за, из-под».. Значення й уживання сполучників «однако, зато, как, будто, словно»та інших. |
1 |
|
|
|
27. |
Частка як частина мови. Написання часток. Вигуки, що передають характеристику або оцінку стану, волевиявлення мовця. |
1 |
|
|
|
28. |
Контрольне списування
|
1 |
|
|
|
29. |
Узагальнення й систематизація вивченого за темами «Морфологія.Орфографія». Перевірна робота
|
1 |
|
|
|
30. |
РМ.Читання. Робота з книгою: схеми, таблиці та їх текстовий супровід. |
1 |
|
|
|
31. |
РМ..Читання. Робота з книгою: реєстр прочитаних книг (читацький щоденник). |
1 |
|
|
|