Рослинництво України

Про матеріал
Конспект уроку з географії 9 клас на тему "Рослинництво України" У конспекті використані сучасні методи навчання з використанням інтерактивних технологій. Робота проводиться групова, під час уроку учні створюють ментальну карту, працюють з картами атласу, індивідуально, під час закріплення використовуємо wordwall, знайти асоціації, робота по картинкам, прийом кроссенс. Дасть можливість отримати знання учням під час дистанційного чи очного навчання
Перегляд файлу

                     Сільське господарство України. Рослинництво

Мета: ознайомити учнів з особливостями галузі, дати комплексну характеристику рослинництва, продовжити формувати вміння працювати з тематичними картами, статистичним матеріалом, продовжити навчати працювати на контурній карті, закріпити рівень знань вивченого матеріалу по даній темі та виховувати дбайливе ставлення і повагу до хліба.

Обладнання: мультимедійний проектор, атласи, контурні карти, підручники, карта «Сільське господарство (рослинництво)»

Тип уроку: комбінований

Форма уроку: урок-конференція

                                                      ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Використовуючи картинки в презентації -із переліку продукції сільського господарства виключіть ту, яка не вирощується на території України.

Зробіть відповідні висновки.

Продукція: рис, груші, банани, кавуни, пшениця, манго, маніок, батат, льон, кукурудза, бавовна, огірки, оливки, цукрова тростина

III Тема уроку

IV Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності.

Учитель: за всіх часів і в усіх народів було найбільшою святістю, коли лежав на столі хліб. Його присутність народжувала поетів і мислителів, сприяла появі пісень і дум.

Хліб на столі. Зайшовши до хати, ми тішимося його присутністю, освячуємо його терпким запахом, відчуваємо пошану до тих, хто зростив, виколосив і розмолов у семи млинах борошно, подарував духмяні, схожі на сонце паляниці. Хай завжди він – совість наша – буде в хаті, як дивень лежатиме прикритий вишитим рушником, свіжий та святий, і найпершою молитвою нашої духовності воздається хвала хлібові.

Рослинництво – галузь сільського господарства, що займається вирощуванням культурних рослин, які дають продукти харчування, корми для тварин, сировину для легкої та харчової промисловості.

V.  Вивчення нового матеріалу.

Використання    mentimeter    асоціації при слові рослинництво

Рослинництво – галузь сільського господарства, що займається вирощуванням культурних рослин, які дають продукти харчування, корми для тварин, сировину для легкої та харчової промисловості.

Учитель. Кожна культура має різну врожайність. Врожайність – це кількість сільськогосподарської продукції в центнерах  з  1 га посівної площі.

На врожайність сільськогосподарських культур впливає поєднання світла, тепла і вологи під час їх росту. Галузі рослинництва розрізняють також за трудозатратністю. До таких галузей відносять технічні (прополювання), овочеві  (прополювання й збирання урожаю) культури. Також трудозатратні процеси збору урожаю в садах і виноградниках. За способом використання земель рослинництво поділяють на такі підгалузі.

 

Які чинники будуть впливати на розвиток рослинництва? Прийом Кроссен

Трудові ресурси; особливості розселення жителів; давні землеробські традиції; характер землеволодіння; аграрна політика держави; аграрна реформа; інтенсифікація сільськогосподарського виробництва

Робота в групах- представники груп рослинницва роблять доповіді

Інші учні паралельно доповідям створюють ментальну карту рослинництва

1 група Зернові культури

2 група Технічні

3 група Олійні

4 група Волокнисті

5 група Бульбоподібні

6 група Кормові

7. Садівництво, виноградаоство, плодово-ягідні

8. Овочево-баштанні культури

 

Приклад ментальної карти  https://www.mindmeister.com/map/2480658298

Основні висновки.

1.Україна належить до держав з розвинутим землеробством.

2.Розвинені всі галузі рослинництва.

3.Україна має можливості для  зростання виробництва сільськогосподарських культур.

4.Є всі передумови для насичення внутрішнього ринку власною продукцією та вихід на зовнішній ринок і його розширення.

VI Закріплення знань

Прийом  з використанням WORDWALL  https://wordwall.net/ru/resource/37859773/%d0%ba%d0%be%d0%bf%d0%b8%d1%8f%d1%80%d0%be%d1%81%d0%bb%d0%b8%d0%bd%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%be

VII  Підсумок уроку

VIII  Домашнє завдання   

 

docx
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку