Тема : Рослинний і тваринний світ Антарктиди
Мета : ознайомити учнів з особливостями природи, з рослинним і тваринним світом Антарктиди; розвивати просторову уяву, вміння працювати з картою півкуль; вчити складати розповіді про природу материків; виховувати пізнавальний інтерес.
Тип уроку : нових ЗУНів
Хід уроку
І. Оргмомент
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Гра «Репортер»
Питання з теми «Рослинний і тваринний світ Південної Америки»
IІІ. Мотивація та повідомлення теми
А чи можете ви уявити, які рослини і тварини можна зустріти у Антарктиді?
Вправа «Дошка оголошень»
ІV. Робота за темою уроку.
1. Розповідь вчителя про рослинний і тваринний світ Антарктиди.
2. Робота з підручником (с. 96-100)
3. Опрацювання прочитаного за допомогою експрес-контролю.
4. Фізкультхвилинка.
У володарки Зими
Трішшечки замерзли ми.
Грудень каже: «Пострибай!»
Січень каже : «Присідай!»
Встали – сіли, встали – сіли,
Розігріли наше тіло.
V. Закріпленні та осмислення.
1. Вправа «6 шляп де Боно»
Дітей об՚єднуємо у три групи.
1 група – «Чи потрібно досліджувати Антарктиду?»
2 група – «Чи потрібно допомагати тваринам Антарктиди?»
3 група – «Чи легко живеться рослинам у Антарктиді?»
2. Робота у зошиті. (с.52-53)
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Домашнє завдання
С. 96-100 читати, підготувати повідомлення про рослину чи тварину Антарктиди.