Мета: практикувати різноманітні завдання при опрацюванні навчального матеріалу; розширювати кругозір учнів, привчати до спостереження, розвивати творчу уяву, вміння списувати текст, прищеплювати любов до мови
1. ЗРОБИВ КАПЦІ ЇЖАК ЖАБЦІ, ЇЖАЧКОВІ ЖАБКА ПОШИЛА ШАПКУ.
2. ЖАТКА ЖВАВО ЖИТО ЖНЕ, ЖАТКУ ЖНЕЦЬ НЕ ДОЖЕНЕ.
1.КІШКА МАЛА ШИНКУ Й САЛО, МИШКА В КІШКИ ШИНКУ ВКРАЛА.
2.ШИЛО ШУБКУ ШУРІ ШИЛО, ШОВКОМ, ШЕРСТЮ ШВИ ОБШИЛО,ВИЙШЛА ШУБКА ПРЕХОРОША НАШІЙ ШУРІ НА ПОРОШУ
1. ВІЗ ВЕЛИКИЙ НА ДОРОЗІ, 2. ЛИС ПОПАВСЯ У ТЕНЕТА,
ВАЖКІ ВАЛІЗИ – НА ВОЗІ. ЛЕБІДЬ ВИПЛИВ З ОЧЕРЕТУ.
1.БУЛКУ СОЛОДКУ КОВТНУЛА АКУЛА
ГЛИБОКО В МОРЕ СОЛОНЕ ПІРНУЛА
2.ЛИСКА ЛАЩИТЬ ЛИСЕНЯ,
А ЛОСИХА ЛОСЕНЯ.
1.В ГОРОДІ – КРІП, ПІД КРОПОМ РИЄ КРІТ.
2.СЕРЕД НОЧІ ДВА КРОТИ, НАЛЯКАЛИСЬ ТЕМНОТИ,
ТОЖ ВТЕКЛИ МЕРЩІЙ ІЗ ДВОРУ У СВОЮ ГЛИБОКУ НОРУ.
1.ДЖМІЛЬ З БДЖОЛОЮ ПОСВАРИВСЯ,
НА БДЖОЛУ ДЖМІЛЬ РОЗГНІВИВСЯ.
2.ДЖУ-ДЖУ-ДЖУ!- БРИНІЛА БДЖІЛКА,
ДЗУ-ДЗУ-ДЗУ!- ДЗВЕНІЛА ПИЛКА.
1.КОРОЛЬ В КОРОНІ – НА КОЛЬОРОВІМ ТРОНІ.
2.КАРЛ У КЛАРИ УКРАВ КОРАЛИ,
А КЛАРА У КАРЛА УКРАЛА КЛАРНЕТ.
1. КРАБ У РАКА ГРОШІ БРАВ,
РАКУ ГРОШІ КРАБ ВІДДАВ.2. РОГАТАКОРІВКАРЕВЕ, 3.РАК ЗАБРІВ В ОЧЕРЕТИ,
РОМАНКО ТРАВИЧКУ РВЕ. РІЧКУ ДУМАВ ПЕРЕЙТИ.
НА ЧЕРЕПАШИНОГО ЧОЛОВІКА ЧЕРЕВИКИ ЗАВЕЛИКІ.
2.В ЧАПЛІ ЧОРНІ ЧЕРЕВИЧКИ, ЧАПЛЯ ЧАПА ДО ВОДИЧКИ.
1.ЛИСТЯ В ЛІСІ НА УЗЛІССІ ПАДАЛО НА ЛИСА,
НА УЗЛІССІ В ЛІСІ ЛИСА ВКРИЛО ПАДОЛИСТОМ.
2.ЛИС МАЛИЙ І БІЛЬШИЙ ЛИС, ПО ГРИБИ ХОДИЛИ В ЛІС
1МИША ШУБУ ШИТИ СІЛА, СІРУ ШУБКУ ШВИДКО ЗШИЛА.
2.В ГОРІШНИКУ ГОРІШИНА ГОРІШКАМИ ОБВІШАНА,
ОРИШКА І ТИМІШКО ОБТРУШУЮТЬ ГОРІШКИ.