Роздаткові картки (Контрольна робота) Функції їхні властивості та графіки. Степені. Алгебра 10 клас
Готові завдання у вигляді роздаткових карток на 2 варіанти.
Варіант - 1
2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть:
3. (1 б) Обчисліть: а) ; б) ;
4. (1 б) Винесіть множник з-під знака кореня |
Варіант - 2
2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть::
3. (1 б) Обчисліть: а) ; б) .
4. (1 б) Винесіть множник з-під знака кореня |
Варіант - 1
2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть:
3. (1 б) Обчисліть: а) ; б) ;
4. (1 б) Винесіть множник з-під знака кореня |
Варіант - 2
2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть::
3. (1 б) Обчисліть: а) ; б) .
4. (1 б) Винесіть множник з-під знака кореня |
5. (1 б) Внесіть множник під знак кореня
6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)
7. (1 б) Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
8. (1 б) Знайти область визначення функцій
9. (1 б) Знайти область значень функції: f(х) =2-
|
5. (1 б) Внесіть множник під знак кореня
6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)
7. (1 б) Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
8. (1 б) Знайти область визначення функцій
9. (1 б) Знайти область значень функції: f(х) = | x | + 3.
|
5. (1 б) Внесіть множник під знак кореня
6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)
7. (1 б) Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
8. (1 б) Знайти область визначення функцій
9. (1 б) Знайти область значень функції: f(х) =2-
|
5. (1 б) Внесіть множник під знак кореня
6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)
7. (1 б) Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
8. (1 б) Знайти область визначення функцій
9. (1 б) Знайти область значень функції: f(х) = | x | + 3.
|