Роздаткові картки (Контрольна робота) Функції їхні властивості та графіки. Степені. Алгебра 10 клас

Про матеріал

Роздаткові картки (Контрольна робота) Функції їхні властивості та графіки. Степені. Алгебра 10 клас

Готові завдання у вигляді роздаткових карток на 2 варіанти.

Перегляд файлу

Варіант - 1

  1. (1 б)Побудуйте в робочому зошиті графік y =  і за малюнком знайдіть область визначення функції:             

2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть:

  1.               D(f); E(f);
  2.               Нулі-функції;
  3.               Періоди знакосталості;
  4.               Проміжки зростання і спадання функції.

3.  (1 б) Обчисліть:

а) ;       б) ;  

 

4. (1 б)  Винесіть множник з-під знака кореня 

Варіант - 2

  1.  (1 б)Побудуйте в робочому зошиті графік y =  і за малюнком знайдіть область визначення функції:

2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть::

  1.               D(f); E(f);
  2.               Нулі-функції;
  3.               Періоди знакосталості;
  4.               Проміжки зростання і спадання функції.

3.  (1 б) Обчисліть:

а) ;      б) .

 

4. (1 б)  Винесіть множник з-під знака кореня   

Варіант - 1

  1. (1 б)Побудуйте в робочому зошиті графік y =  і за малюнком знайдіть область визначення функції:             

2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть:

  1.               D(f); E(f);
  2.               Нулі-функції;
  3.               Періоди знакосталості;
  4.               Проміжки зростання і спадання функції.

3.  (1 б) Обчисліть:

а) ;       б) ;  

 

4. (1 б)  Винесіть множник з-під знака кореня 

Варіант - 2

  1.  (1 б)Побудуйте в робочому зошиті графік y =  і за малюнком знайдіть область визначення функції:

2. (4 б) Перемалюйте в зошиті графік та використовуючи малюнок встановіть::

  1.               D(f); E(f);
  2.               Нулі-функції;
  3.               Періоди знакосталості;
  4.               Проміжки зростання і спадання функції.

3.  (1 б) Обчисліть:

а) ;      б) .

 

4. (1 б)  Винесіть множник з-під знака кореня   

 

5. (1 б)  Внесіть множник під знак кореня  

 

 

6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)     

 

7. (1 б)  Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу

 

 

 

8.  (1 б)  Знайти область визначення  функцій

 

 

9. (1 б)  Знайти область значень функції: 

f(х) =2-

 

 

5. (1 б)  Внесіть множник під знак кореня  

 

 

6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень) 

 

 

7. (1 б)  Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу

 

 

 

8.  (1 б)  Знайти область визначення  функцій

 

 

9. (1 б)  Знайти область значень функції:

f(х) = | x | + 3.

 

 

5. (1 б)  Внесіть множник під знак кореня  

 

 

6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень)     

 

7. (1 б)  Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу

 

 

 

8.  (1 б)  Знайти область визначення  функцій

 

 

9. (1 б)  Знайти область значень функції:

f(х) =2-

 

 

5. (1 б)  Внесіть множник під знак кореня  

 

 

6. (2 б) Спростіть вираз (змінні набувають невід’ємних значень) 

 

 

7. (1 б)  Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу

 

 

 

8.  (1 б)  Знайти область визначення  функцій

 

 

9. (1 б)  Знайти область значень функції:

f(х) = | x | + 3.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рогак Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
3898
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку