Урок "Розв'язування тригонометричних рівнянь"

Про матеріал

Тема. Розв'язування тригонометричних рівнянь. 10 клас.

Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про способи розв'язування тригонометричних рівнянь.

Виховувати самостійність мислення, толерантність до міркувань інших учнів, патріотизм, любов до Батьківщини.

Тип уроку. Урок систематизації та узагальнення знань.

Міжпредметні зв'язки: географія, література, історія.

Перегляд файлу

Глупак Людмила Григорівна,

учитель математики

Білоцерківської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 5,

вища кваліфікаційна категорія,

«Учитель-методист»

 

 Тема.  Розвязування тригонометричних рівнянь. 10 клас.

 

Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про способи розв’язування тригонометричних рівнянь.

Розвивати вміння використовувати властивості тригонометричних функцій та тригонометричні формули для розв`язання вправ, творчу активність, логічне мислення; розвивати навички самостійної роботи з додатковою літературою.

Виховувати самостійність мислення, толерантність до міркувань інших учнів, зацікавленість темою, залучати до роботи в групі. Поставити перед учнями завдання пошукового та творчого характеру для всебічного вивчення даної теми.

Тип уроку. Урок систематизації та узагальнення знань.

 

Методи навчання, прийоми: опереджувальне завдання, робота в групах, словесні, наочні, практичні.

 

Основні терміни і поняття: тригонометричні функції синус, косинус, тангенс, котангенс; властивості функцій, тригонометричні формули, способи розв’язування тригонометричних рівнянь.

 

Міжпредметні зв’язки: географія, література, історія.

 

Наочність: презентація «Тригонометричні рівняння», карта України з контурами областей, ППЗ “Алгебра, 10”,

 

Технічні засоби навчання: комп`ютер, проектор, мультимедіа, програма Power Point.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Я хочу, щоб сьогоднішній наш урок ми розпочали з однієї дуже важливої справи. Вона нічого не вимагає, але багато дає. Вона збагачує тих, хто нею обдаровує. Вона триває мить, а в памяті залишається подеколи назавжди. Але й не можна купити, не можна випросити, не можна ні позичити, ні вкрасти, оскільки вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не віддали. Я говорю про посмішку. Тому поділіться посмішкою одне з одним, посміхніться світу, і він посміхнеться вам!

ІІ. Оголошення теми уроку, постановка мети, мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

           Повторимо опорні факти, які ми вивчили за даний період.

Скласти тригонометричні формули  (робота в парах).

Слайд 2

1

 

А

2

 

Д

3

 

У

4

 

Ж

5

 

А

6

 

Р

7

 

Ї

8

 

Н

9

 

К

10

 

Р

11

 

В

12

 

А

13

 

А

14

 

Е

 

 

Учні отримують відповідь: ДЕРЖАВА УКРАЇНА.

 

Слайд 3

Слайд 4

 

Кожен учень отримує область України.

Завдання: при правильному розв’язанні рівняння учень наклеює область на її відповідне місце на карті України. До кінця уроку потрібно зібрати карту України. Результат залежить від кожного.

 

ІV. Розвязування тригонометричних рівнянь.

         Будь-яка наука могла б пишатися такою історією, як історія математики, тому що вона менш за все історія помилок. Але мудрі люди кажуть “ Не помиляється той, хто нічого не робить” або “ На помилках вчаться”.

 

 

Слайд 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно розв’язати рівняння

 

Слайд 6

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 7

Слайди 8-10

 

Пояснити алгоритми розв’язування рівнянь

1) ,

2) ,

3)  .

 

 

Слайд 11

 

 

 

 

 

V. Рефлексія

 

Слайд 12  

        Якщо ви не той, хто на вершині, це не значить, що ви той, хто внизу     

       Учні малюють в зошитах ескіз гори. Позначають  своє місцезнаходження до вершини гори, яке  відповідає рівню отриманих на уроці знань.  

 

 

 

VI. Підсумок уроку

Повторення способів розв’язування тригонометричних рівнянь.

Результатом роботи на уроці є складена з областей карта України.

Фотозвіт уроку.

Формуємо карту України

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прошельцова Олена Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
2474
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку