Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження. (урок 2)

Про матеріал
Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. тижневе навантаження 1 година
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 Урок 27інформатика. Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження. (урок 2)rr

Номер слайду 2

Пригадайте. Вкладені розгалуження. Які розгалуження називають вкладеними?Поясніть, як виконуються такі вкладені розгалуження:

Номер слайду 3

Обговоримо. Вкладені розгалуження. Чим відрізняється виконання наведених фрагментів алгоритмів?Для чого використовувати змінні в розгалуженнях?

Номер слайду 4

Вкладені розгалуження. Для реалізації неповного розгалуження в середовище Скретч вибір команди. Вкладені розгалуження. Ви розглядали алгоритм, у якому було декілька розгалужень, що виконувалися по черзі одне за одним. У них шкірні наступні розгалуження виконувались тоді, коли виконання попереднього розгалуження вже закінчилося

Номер слайду 5

Вкладені розгалуження. Зазначені дії можна реалізувати за допомогою таких фрагментів двох програм у середовищі Скретч. У прикладі демонструється послідовне використання чотирьох команд неповного розгалуження. Рух виконавця в певному напрямку буде здійснено лише за умови натиснення відповідної клавіші. Рух буде здійснюватися без натискання клавіші Стрілка саме. У прикладі 2 використано три команди розгалуження повної форми, у яких тричі перевіряються, яка клавіша натиснута. 

Номер слайду 6

Історія. На різних уроках для перевірки знань учнів потрібні тести. Для цього їм необхідно виконати завдання на папері або за допомогою комп'ютера. Склади програми для підтримки комп'ютерного тестування в середовищі Скретч . Сплануй і створи проект Тестер  – комп’ютерний тест, що складається із трьох тестових запитань з історії. Передбач, що на кожне із запитань тесту є тільки одна правильна відповідь із чотирьох запропонованих. Якщо користувач обирає правильну відповідь, він отримує наступні запитання та чотири варіанти відповіді. Тестування завершується, якщо користувач дав правильні відповіді на всі три запитання або якщо користувач дав першу неправильну відповідь на тестове запитання. Придумайте самостійно запитання та варіанти відповідей, або скористайтеся підручником історії.

Номер слайду 7

М'ячі. Під час проведення концертів часто використовують світлові ефекти. Склади проекту, у якому три кольорові кульки повинні змінювати свій колір та опускатися серцево-донизу з різною швидкістю. Якщо на клавіатурі натиснути клавішу 1, то перша кулька буде збільшитися вгору, а якщо 2 чи 3 – то відповідна кулька також буде зменшитися. Якщо кульки торкаються нижньої межі сцени – вони зникають. Гра. У середовищі Скретч сплануй та створи гру, у якій за допомогою дощечки чорного кольору (як на малюнку), яку можна рухати вліво-вправо стрілками на клавіатурі, відбивають м'яч. М'яч у довільному напрямку відбивається як від стіни, так і від дощечки. Якщо м'яч торкається червоної лінії внизу – гра припиняється. На початку гри можна обрати два рівні – легкий, коли дощечка широка та м’яча рухається не швидко, або складний – розмір дощечки зменшується, а швидкість руху м’яча збільшується. Приклад:

Номер слайду 8

Практикум:https://studio.code.org/s/course3

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Надайте відповідь на запитання: Який фрагмент алгоритму називається циклом з лічильником? У яких випадках він застосовується?Чи можуть команди циклу з лічильником не виконуватися жодного разу?Чи може виконання команд циклу з лічильником ніколи не закінчитися?

Номер слайду 12

§ 7.3 (стор.243-248) Опрацюйте. Виконайте практичні вправи.

pptx
Додано
25 березня
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку