ФІЗИКА, 9 КЛАС
Усього 105 годин, 3 години на тиждень, 4 години - резервних
Підручник: В.Г.Бар'яхтара, С.О.Довгого
№ |
Дата |
Дата фактична |
Тип уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
РОЗДІЛ І. МАГНІТНІ ЯВИЩА ( 17+1 годин ) |
||||||
1 |
1 |
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
|
2 |
2 |
|
|
Комбінов. |
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі. |
|
3 |
3 |
|
|
Комбінов. |
Магнітне поле струму. Правило свердлика. |
|
4 |
4 |
|
|
Комбінов. |
Сила Ампера |
|
5 |
5 |
|
|
Застосовування знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
Повтор. §4
|
6 |
6 |
|
|
Комбінов. |
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
|
7 |
7 |
|
|
урок формування практичних навичок |
Електромагніти. Магнітна левітація. Лабораторна робота №1 «Складання та випробування електромагніту» |
|
8 |
8 |
|
|
Комбінов. |
Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади |
|
9 |
9 |
|
|
Комбінов. |
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм |
|
10 |
10 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
11 |
11 |
|
|
урок форм. практичних навичок |
Лабораторна робота №2 «Спостереження явища електромагнітної індукції» |
|
12 |
12 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
13 |
13 |
|
|
Комбін. |
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. |
|
14 |
14 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
15 |
15 |
|
|
Урок узагальн. та системат. знань |
Урок повторення та систематизації знань |
|
16 |
16 |
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 1 з теми: «Магнітне поле» |
|
17 |
17 |
|
|
корекції навч. досягнень |
Урок корекції знань |
|
18 |
1 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
|
Тематична |
||||||
РОЗДІЛ І. СВІТЛОВІ ЯВИЩА ( 18+1 годин ) |
||||||
19 |
1 |
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Світлові явища. Швидкість поширення світла |
|
20 |
2 |
|
|
Комбін. |
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
21 |
3 |
|
|
Комбін. |
Відбивання світла. Закон відбивання світла |
|
22 |
4 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
23 |
5 |
|
|
урок формування практичних навичок |
Плоске дзеркало. Лабораторна робота № 3 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» |
|
24 |
6 |
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
25 |
7 |
|
|
урок формування практичних навичок |
Лабораторна робота № 4 «Дослідження заломлення світла» |
|
26 |
8 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
27 |
9 |
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
|
28 |
10 |
|
|
Комбін. |
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи |
|
29 |
11 |
|
|
Комбін. |
Отримання зображень за допомогою лінзи. |
|
30 |
12 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
31 |
13 |
|
|
урок формування практичних навичок |
Лабораторна робота № 5 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
|
32 |
14 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
33 |
15 |
|
|
Комбін. |
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція |
|
34 |
16 |
|
|
Урок узагальнення та системат. знань |
Урок повторення та систематизації знань |
|
35 |
17 |
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач за розділом ІІ "Світлові явища". Підготовка до контр.роботи №2 |
|
36 |
18 |
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 2 з теми: «Світлові явища» |
|
37 |
1 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
Ознай. з матеріалом енциклопедичної сторінки розділу "Світлові явища" |
Тематична |
||||||
Розділ ІІІ. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ ( 9+1 годин ) |
||||||
38 |
1 |
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Виникнення і поширення механічних хвиль. Властивості хвиль. |
|
39 |
2 |
|
|
Комбін. |
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону |
|
40 |
3 |
|
|
Комбін. |
Інфра- та ультразвуки. Розв’язування задач |
|
41 |
4 |
|
|
урок формування практичних навичок |
Лабораторна робота № 6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» |
|
42 |
5 |
|
|
Комбін. |
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі |
|
43 |
6 |
|
|
Комбін. |
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль |
|
44 |
7 |
|
|
Комбін. |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій |
|
45 |
8 |
|
|
Урок узагальнення та системат. знань |
Урок повторення та систематизації знань |
|
46 |
9 |
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 3 |
|
47 |
1 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
Ознай. з матеріалом енциклопедичної сторінки розділу |
Тематична |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Дата факт. |
Тип уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Розділ IV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (11+1 годин ) |
||||||
48 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів |
|
49 |
|
|
|
Комбін. |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда |
|
50 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
51 |
|
|
|
Комбін. |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон |
|
52 |
|
|
|
Комбін. |
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання |
|
53 |
|
|
|
Комбін. |
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу |
|
54 |
|
|
|
Комбін. |
Ядерний реактор. Атомні електростанції |
|
55 |
|
|
|
Комбін. |
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
|
56 |
|
|
|
Комбін. |
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір |
|
57 |
|
|
|
Урок узагал. та системат. знань |
Урок повторення та систематизації знань |
|
58 |
|
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 4 |
|
59 |
1 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
Ознай. з матеріалом енциклопедичної сторінки розділу |
Тематична
|
||||||
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34+4 годин ) |
||||||
60 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Рівноприскорений рух. Прискорення |
|
61 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
62 |
|
|
|
Комбін. |
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху |
|
63 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
64 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
65 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона |
|
66 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
67 |
|
|
|
Комбін. |
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
68 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
69 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
70 |
|
|
|
Комбін. |
Рух тіла під дією сили тяжіння |
|
71 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач. |
|
72 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
73 |
|
|
|
Урок засвоєн. нових знань |
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках, по похилій площині) |
|
74 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
75 |
|
|
|
Урок узагал. та системат. знань |
Узагальнення та систематизація знань |
|
76 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач. Підготовка до контр.роботи №5 |
|
77 |
|
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 5 |
|
78 |
|
|
|
корекції навч. досягнень |
Урок корекції знань |
Повтор. вивч. матеріал |
Тематична
|
||||||
79 |
|
|
|
Урок засвоєн. нових знань |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. |
|
80 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
81 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
82 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
83 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
84 |
|
|
|
Комбін. |
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах. |
|
85 |
|
|
|
урок формування практичних навичок |
Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» |
|
86 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач |
|
87 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі. |
|
88 |
|
|
|
Урок узагал. та системат. знань |
Урок повторення та систематизації знань |
|
89 |
|
|
|
Застос. знань, умінь, навичок |
Розв’язування задач. Підготовка до контр.роботи №6 |
|
90 |
|
|
|
Контролю та корекції навч. досягнень |
Контрольна робота № 6 |
|
91 |
|
|
|
корекції навч. досягнень |
Урок корекції знань |
Повтор. вивч. матеріал |
92 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Еволюція фізичної картини світу |
|
93 |
|
|
|
Урок засвоєння нових знань |
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
|
94 |
1 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
|
95 |
2 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
|
96 |
3 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
|
97 |
4 |
|
|
Контролю та корекції знань, умінь, навичок |
Захист проектів |
|
Тематична |
||||||
ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ (4 години) |
||||||
98 |
1 |
|
|
Урок-семінар
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Альтернативні джерела енергії. |
Проч.с.261-265
|
99 |
2 |
|
|
|||
100 |
3 |
|
|
Урок-семінар |
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
|
101 |
4 |
|
|
|||
Резерв (4 години) |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|