Розклад корекційно-розвиткових занять

Про матеріал
План розроблений для роботи з дитиною з розладом аутистичного спектру в інклюзивному класі загальноосвітнього закладу. Мета – активізація та стимулювання пізнавальної діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, набуття комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці.
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор  

­­­­­_________­­­­­­­_ 

 

 

 

 

 

 

Розклад корекційно-розвиткових занять з (Прізвище учня),

 який навчається за інклюзивною формою

(на 2018 – 2019 н.р)

ІІ семестр

(Прізвище психолога)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полтава - 2019

 

Даний індивідуальний план розроблений для роботи з дитиною з розладом аутистичного спектру в інклюзивному класі загальноосвітнього закладу.

Мета – активізація та стимулювання пізнавальної діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, набуття комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці у дітей з  розладом аутистичного спектру.

Завдання:

  1.                   Корекція та розвиток пізнавальних процесів.
  2.                   Корекція, активізація та удосконалення розумових операцій.
  3.                   Розвиток комунікативних умінь і навичок.
  4.                   Розвиток загальної та дрібної моторики рук.
  5.                   Збагачення словникового запасу.
  6.                   Зняття емоційного напруження та створення емоційно-комфортної атмосфери.

Методи та форми роботи:

  1. Вправи на розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери.
  2. Комунікативні та рухливі ігри.
  3. Вправи на розвиток моторики.
  4. Релаксаційні вправи.

Організація корекційної роботи:

  1.                   Форма проведення – індивідуальна,
  2.                   Загальна кількість занять – 34,
  3.                   Тривалість занять – 20-25 хв.
  4.                   Заняття проводяться – двічі на тиждень.

Очікувані результати:

Підвищення рівня розвитку пізнавальних процесів та загальних інтелектуальних здібностей учня, розвиток комунікативних навичок та вмінь, навичок співпраці, покращення стану загальної та дрібної моторики.

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТА СТРУКТУРА ЗАНЯТЬ

 

Тема

Дата

Примітка

1

Вправи на зниження рівня тривожності до адаптації шкільному колективі.

23.01.19

 

2

Розвиток уміння передавати та приймати позитивні емоції.

25.01.19

 

3

Розвиток уяви, мислення, робота з асоціаціями.

30.01.19

 

4

Дослідження шкільної мотивації та адаптації.

01.02.19

 

5

Формування навичок диференціації  емоцій, розвиток вміння передавати емоції.

06.02.19

 

6

Вправи на розслаблення, зняття  психологічно-емоційного напруження.

08.02.19

 

7

Розвиток розпізнавання емоцій, емоційного інтелекту.

13.02.19

 

8

Формування логічних висновків, емоційного інтелекту і виконання завдань для зниження напруження.

15.02.19

 

9

Розвиток зорово-моторної координації.

20.02.19

 

10

Розвиток відтворення наочних зразків, зняття емоційного напруження.

22.02.19

 

11

Створення позитивного емоційного настрою, зняття емоційного напруження. Розвиток пізнавальних процесів.

27.02.19

 

12

Розвиток пізнавальних процесів: пам’ять, увага, спостережливість, мислення. Покращення стану дрібної моторики.

01.03.19

 

13

Розвиток емоційно-вольової сфери, навичок порівняння, вміння знаходити спільне та відмінне.

06.03.19

 

14

Розвиток комунікативної сфери, дрібної та загальної моторики.

13.03.19

 

15

Формування відчуття радості, задоволення, профілактика боязкості. Розвиток уваги, рухової активності.

15.03.19

 

16

Розвиток уваги та швидкості реакції. Психом’язове тренування. Зняття напруження з м’язів обличчя.

20.03.19

 

17

Повторення ознайомлення з емоціями (сором’язливості, суму, страждання, цікавість).

22.03.19

 

18

Розвиток емоційно-вольової сфери та пізнавальних психічних процесів. Корекція уваги, сприймання, пам’яті.

27.03.19

 

19

Стимулювання зосередженості, уваги, розвивати вміння слухати  і чути іншого.

29.03.19

 

20

Формування уміння класифікувати, розвиток пам’яті, зв’язного мовлення, розвиток уваги, координації рухів, мислення.

03.04.19

 

21

Розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, моторної координації рухів, етичних почуттів.

05.04.19

 

22

Розвиток уваги, просторового мислення, зосередженості.

10.04.19

 

23

Розвиток механічного мислення, розвиток логіки мислення, зв’язного мовлення, уяви, міркування.

12.04.19

 

24

Розвиток емоційно-вольової сфери та пізнавальних психічних процесів. Корекція уваги, сприймання, пам’яті.

17.04.19

 

25

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви, емоційно-вольової та комунікативної сфери.

19.04.19

 

26

Корекція та розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

24.04.19

 

27

Розвиток довільності психічних процесів, співробітництва, розвиток творчості і подолання замкнутості.

26.04.19

 

28

Розвиток здатності до релаксації, уміння слухати себе і визначати свій настрій.

03.05.19

 

29

Розвиток виражати свій внутрішній стан мімікою та розуміти її.

08.05.19

 

30

Опанування прийомів розслаблення із самостійною подачею команд тілу і контролем відчуттів і дихання.

10.05.19

 

31

Я у групі. Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності, співпраця, навички емоційно-безпечної поведінки, допомога іншим, повага до інших дружба, турбота про інших добрі вчинки, розуміння власних вчинків та вчинків інших.

15.05.19

 

32

Соціальні ролі: розширення репертуару соціальних ролей.

17.05.19

 

33

Контроль ефективності корекційної роботи, стабілізація позитивних поведінкових реакцій, самооцінки.

22.05.19

 

34

Проведення діагностики рівня тривожності, самооцінки, емоційного стану.

24.05.19

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Підгородецька Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тихоненко Алла
    Дякуємо, дуже корисно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Покиньборода Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
17 січня 2019
Переглядів
6679
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку