ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
__________
Розклад корекційно-розвиткових занять з (Прізвище учня),
який навчається за інклюзивною формою
(на 2018 – 2019 н.р)
ІІ семестр
(Прізвище психолога)
Полтава - 2019
Даний індивідуальний план розроблений для роботи з дитиною з розладом аутистичного спектру в інклюзивному класі загальноосвітнього закладу.
Мета – активізація та стимулювання пізнавальної діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, набуття комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці у дітей з розладом аутистичного спектру.
Підвищення рівня розвитку пізнавальних процесів та загальних інтелектуальних здібностей учня, розвиток комунікативних навичок та вмінь, навичок співпраці, покращення стану загальної та дрібної моторики.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
1 |
Вправи на зниження рівня тривожності до адаптації шкільному колективі. |
23.01.19 |
|
2 |
Розвиток уміння передавати та приймати позитивні емоції. |
25.01.19 |
|
3 |
Розвиток уяви, мислення, робота з асоціаціями. |
30.01.19 |
|
4 |
Дослідження шкільної мотивації та адаптації. |
01.02.19 |
|
5 |
Формування навичок диференціації емоцій, розвиток вміння передавати емоції. |
06.02.19 |
|
6 |
Вправи на розслаблення, зняття психологічно-емоційного напруження. |
08.02.19 |
|
7 |
Розвиток розпізнавання емоцій, емоційного інтелекту. |
13.02.19 |
|
8 |
Формування логічних висновків, емоційного інтелекту і виконання завдань для зниження напруження. |
15.02.19 |
|
9 |
Розвиток зорово-моторної координації. |
20.02.19 |
|
10 |
Розвиток відтворення наочних зразків, зняття емоційного напруження. |
22.02.19 |
|
11 |
Створення позитивного емоційного настрою, зняття емоційного напруження. Розвиток пізнавальних процесів. |
27.02.19 |
|
12 |
Розвиток пізнавальних процесів: пам’ять, увага, спостережливість, мислення. Покращення стану дрібної моторики. |
01.03.19 |
|
13 |
Розвиток емоційно-вольової сфери, навичок порівняння, вміння знаходити спільне та відмінне. |
06.03.19 |
|
14 |
Розвиток комунікативної сфери, дрібної та загальної моторики. |
13.03.19 |
|
15 |
Формування відчуття радості, задоволення, профілактика боязкості. Розвиток уваги, рухової активності. |
15.03.19 |
|
16 |
Розвиток уваги та швидкості реакції. Психом’язове тренування. Зняття напруження з м’язів обличчя. |
20.03.19 |
|
17 |
Повторення ознайомлення з емоціями (сором’язливості, суму, страждання, цікавість). |
22.03.19 |
|
18 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та пізнавальних психічних процесів. Корекція уваги, сприймання, пам’яті. |
27.03.19 |
|
19 |
Стимулювання зосередженості, уваги, розвивати вміння слухати і чути іншого. |
29.03.19 |
|
20 |
Формування уміння класифікувати, розвиток пам’яті, зв’язного мовлення, розвиток уваги, координації рухів, мислення. |
03.04.19 |
|
21 |
Розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, моторної координації рухів, етичних почуттів. |
05.04.19 |
|
22 |
Розвиток уваги, просторового мислення, зосередженості. |
10.04.19 |
|
23 |
Розвиток механічного мислення, розвиток логіки мислення, зв’язного мовлення, уяви, міркування. |
12.04.19 |
|
24 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та пізнавальних психічних процесів. Корекція уваги, сприймання, пам’яті. |
17.04.19 |
|
25 |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви, емоційно-вольової та комунікативної сфери. |
19.04.19 |
|
26 |
Корекція та розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. |
24.04.19 |
|
27 |
Розвиток довільності психічних процесів, співробітництва, розвиток творчості і подолання замкнутості. |
26.04.19 |
|
28 |
Розвиток здатності до релаксації, уміння слухати себе і визначати свій настрій. |
03.05.19 |
|
29 |
Розвиток виражати свій внутрішній стан мімікою та розуміти її. |
08.05.19 |
|
30 |
Опанування прийомів розслаблення із самостійною подачею команд тілу і контролем відчуттів і дихання. |
10.05.19 |
|
31 |
Я у групі. Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності, співпраця, навички емоційно-безпечної поведінки, допомога іншим, повага до інших дружба, турбота про інших добрі вчинки, розуміння власних вчинків та вчинків інших. |
15.05.19 |
|
32 |
Соціальні ролі: розширення репертуару соціальних ролей. |
17.05.19 |
|
33 |
Контроль ефективності корекційної роботи, стабілізація позитивних поведінкових реакцій, самооцінки. |
22.05.19 |
|
34 |
Проведення діагностики рівня тривожності, самооцінки, емоційного стану. |
24.05.19 |
|