РОЗКРИТТЯ ДУЖОК. §42, 6-й клас.

Про матеріал

Презентація до уроку в 6-му класі. "РОЗКРИТТЯ ДУЖОК", §42. За підручником: Істер О.С.

Містить ГІПЕРПОСИЛАННЯ!!!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

6-і класи

Номер слайду 2

Мета уроку: засвоїти правила розкриття дужок, перед якими стоїть знак «+» або знак «-». Сформувати вміння виконувати розкриття дужок.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання Граємо в гру Quizizz за посиланням в чаті.

Номер слайду 4

Фронтальне опитування. 1. Назвіть знак кожного з доданків у виразі: a) 45+20–67–b b) 57–a–89–b 2. Змініть на протилежний знак кожного з доданків у виразі: а) –m+n+k–p; b) x–y–z+t m 3) Виконайте дії: –n –k +p –x +y +z –t а) – 13+13 =0 b) – 40 –(– 40) =0 = –40+40 c) –m+m =0 d) – n –(– n) = –n+n =0 +45 +20 -67 -b +57 -a -89 -b

Номер слайду 5

Робота по класам 6-А 6-Б 6-В Порахуйте кожен клас свої приклади. 51 51 51 37 37 37 Що спільного між виразами, записаними в першому стовпчику кожної групи? Спільним у цих виразах є те, що до їх складу входять одні й ті самі числа і значення відповідних виразів рівні. 2. Чим відрізняються вирази, записані в перших стовпчиках кожної групи? Відрізняються вони тим, що вирази у другій групі записані без дужок і перед деякими доданками змінено знаки.

Номер слайду 6

Слово вчителя Виникає питання: чи можна будь-який вираз записати без дужок, виконавши певні умови або, як кажуть математики, розкрити дужки? Сьогодні на уроці ми знайдемо відповідь на це запитання. Робота з підручником

Номер слайду 7

Розв’язування вправ (усно). =a+b-5 =c+1+d = –m+5 =4–m+p

Номер слайду 8

Розв’язування вправ (письмово). 1) 7,3+(3,5-6,3)= 7,3+3,5-6,3= 1 4,5 2) 3,1-(5,6-6,9)= 3,1-5,6+6,9 =4,4 10 2,5 3) 1,2-(-1,3+1,5)= 1,2+1,3-1,5= 1 4) –(7,4-10,8)+1,3= -7,4+10,8+1,3 =4,7 3,4 5) – 1 2 + ( ) 1 3 – - 1 6 – = 1 3 1 2 1 6 - ( ) + + = 3 1 2 3+ 1 = - 6 + 2 6 = - 4 6 + 2 6 = - 2 6 1 3

Номер слайду 9

1) 0,2+(a+2,8)= 0,2+2,8+a= 3+a 2) (5-x)+ 1 8 = 5+ 1 8 -x = 5 1 8 -x 3) –(y-0,8)+2= -y+0,8+2 =2,8-y 4) 1,2-(x+1,6)= 1,2-x-1,6= -0,4-x 5) (a-7)-(b+8)= a-7-b-8= -7-8+a-b= = -15+a-b 6) –(a-5)+(x+8)= -a+5+x+8= = 5+8-a+b= 13-a+b

Номер слайду 10

1) c-(c+m)= c-c-m= -m 2) –(a-b)-b= -a+b-b= -a 3) a+(-a+5)= a-a+5= 5 4) (m+9)-(m+5)= m+9-m-5= 4 5) –(4-p)+(-p+7)= -4+p-p+7= 3 6) –(d-1,2+k)-(1,8-d)= -d+1,2-k-1,8+d= -0,6-k

Номер слайду 11

Підсумки уроку. 1) Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак «+»? 2) Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак «-»? 3) Поставте у кружечок такий знак, за якого розкриття дужок буде виконано правильно: а) х (y+z)=x-y-z в) p (k-l)=p+k-l г) x (-y-z)=x-y-z б) m (n-k)=m-n+k Потрібно опустити дужки і знак «+», що стоїть перед ними, та записати всі доданки зі своїми знаками. Потрібно опустити дужки і знак «–», що стоїть перед ними, та записати всі доданки з протилежними знаками.

Номер слайду 12

Домашнє завдання: Вивчити правила. Розв’язати №1135 (1, 3, 5), 1137 (1, 3, 5), 1139 (1, 3, 5).

Номер слайду 13

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
1707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку