Презентація до уроку в 6-му класі. "РОЗКРИТТЯ ДУЖОК", §42. За підручником: Істер О.С.
Містить ГІПЕРПОСИЛАННЯ!!!
Фронтальне опитування. 1. Назвіть знак кожного з доданків у виразі: a) 45+20–67–b b) 57–a–89–b 2. Змініть на протилежний знак кожного з доданків у виразі: а) –m+n+k–p; b) x–y–z+t m 3) Виконайте дії: –n –k +p –x +y +z –t а) – 13+13 =0 b) – 40 –(– 40) =0 = –40+40 c) –m+m =0 d) – n –(– n) = –n+n =0 +45 +20 -67 -b +57 -a -89 -b
Робота по класам 6-А 6-Б 6-В Порахуйте кожен клас свої приклади. 51 51 51 37 37 37 Що спільного між виразами, записаними в першому стовпчику кожної групи? Спільним у цих виразах є те, що до їх складу входять одні й ті самі числа і значення відповідних виразів рівні. 2. Чим відрізняються вирази, записані в перших стовпчиках кожної групи? Відрізняються вони тим, що вирази у другій групі записані без дужок і перед деякими доданками змінено знаки.
Розв’язування вправ (письмово). 1) 7,3+(3,5-6,3)= 7,3+3,5-6,3= 1 4,5 2) 3,1-(5,6-6,9)= 3,1-5,6+6,9 =4,4 10 2,5 3) 1,2-(-1,3+1,5)= 1,2+1,3-1,5= 1 4) –(7,4-10,8)+1,3= -7,4+10,8+1,3 =4,7 3,4 5) – 1 2 + ( ) 1 3 – - 1 6 – = 1 3 1 2 1 6 - ( ) + + = 3 1 2 3+ 1 = - 6 + 2 6 = - 4 6 + 2 6 = - 2 6 1 3
Підсумки уроку. 1) Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак «+»? 2) Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак «-»? 3) Поставте у кружечок такий знак, за якого розкриття дужок буде виконано правильно: а) х (y+z)=x-y-z в) p (k-l)=p+k-l г) x (-y-z)=x-y-z б) m (n-k)=m-n+k Потрібно опустити дужки і знак «+», що стоїть перед ними, та записати всі доданки зі своїми знаками. Потрібно опустити дужки і знак «–», що стоїть перед ними, та записати всі доданки з протилежними знаками.