Розминки, під час дистанційних уроків, як здоров’язбережувальна галузь НУШ.

Про матеріал
Розминки під час дистанційного уроку в умовах воєнного стану важливо використовувати, щоб розвантажувати дітей психологічно, фізично, емоційно. Різні типи розминок допомагають дитині як здоров’язбережувальний ефект емоційний, фізичний, інтелектуальний і утримують учня увагу на онлайн-уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Використання емоційних, фізичних та інтелектуальних розминок під час дистанційного навчання, як здоров’язбережувальна галузь НУШ

Номер слайду 2

Головним завданням інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 5-6 класах є: створення безпечного та здоров’язбережувального середовища.

Номер слайду 3

У Концепції освіти, у статтях законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» чітко зазначено, що «важливим складником шкільного навчання є формування і зміцнення здоров’я школярів».«Здоров'я – не все, але все без здоров'я – ніщо»Сократ

Номер слайду 4

Розминка на уроці є необхідним мостом, який готує мозок, організм і настрій учнів до основної роботи під час навчання. Особливо важливо використовувати розминки під час дистанційного уроку в умовах воєнного стану, після привітання, щоб розвантажувати дітей психологічно, фізично, емоційно

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Розпочинати краще урок з розминок, наприклад як “Національні привітання”, завдання якої: бачите країну – потрібно назвати національне слово-привітання та виконати спеціальний рух. У сучасних зарубіжних і вітчизняних психологічних теоріях емоція визначається як особливий тип знання.

Номер слайду 8

Емоційні розминки позитивно впливають для зняття емоційної напруги, наприклад емоційна розминка за смайликом

Номер слайду 9

Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Мета НУШ - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої галузі. Тому не тільки розповідаю про здоров’я, але і проводжу різні форми активного відпочинку.

Номер слайду 10

Нейропсихологічна гра «Майстерні руки» повтори, якщо зможеш. Учні, потребують саме розім’ятися і підбадьоритися: фізично, емоційно, інтелектуально, наприклад психологічна розминка

Номер слайду 11

Використовуючи інтелектуальні типи розминок під час дистанційних уроків, допомагають дитині активізувати роботу головного мозку і дає здоров’язбережувальний ефект емоційний, фізичний, інтелектуальний та утримують її увагу на онлайн-занятті.

Номер слайду 12

Нейробіка, для переключення уваги позитивно впливає при зміні форми роботи на уроці

Номер слайду 13

За останні роки в Україні відбувається різке погіршення стану здоров’я дітей та підлітків. 53% учнів мають відхилення у стані здоров’я та 58% - обмеження за станом здоров’я у виборі професії після закінчення школи. Учні перебувають в умовах суворої регламентації шкільного режиму онлайн уроків, сидіння перед монітором, стресовий стан унаслідок воєного стану, приводить до порушення основних нервових процесів, зниження розумової, м’язової працездатності та зниження зору. Тому проводжу на онлай уроках різноманітні розминки для очей.

Номер слайду 14

Максимум своєї уваги за 2022-23 роки направила на вивчення освітніх трендів і розробку спеціальних здоров’язберігаючих, життєво необхідних дітям розминок для онлайн-занять, дистанційних уроків. Одні з таких розминок є гімнастика для очей

Номер слайду 15

Зорові розминки З першого дня появи дитини зір допомагає їй пізнавати навколишній світ. За допомогою очей людина бачить світ фарб і сонця, сприймає багато інформації. Око дає людині можливість читати та писати, знайомитися з дивовижним і прекрасним світом. Людина може бачити і відчувати, жити, працювати, мріяти і творити.

Номер слайду 16

Учні, які нерухомо сидять перед екранами щодня, потребують для зняття напруги різні розминки для очей

Номер слайду 17

зробити підряд 3-4 глибоких вдихи;глибоко вдихнути через ніс, затримати повітря на кілька секунд і повільно видихнути повітря через рот; полічити до десяти у зворотному порядку (10, 9, 8,...); роблячи видих, із зусиллям непомітно стиснути, а на вдиху роз­слабити кулаки, перш ніж відповісти чи щось зробити. Дихальні вправи для заспокоєння та зняття стресу

Номер слайду 18

Практичні вправи

Номер слайду 19

Практичні вправи

Номер слайду 20

Практичні вправи

Номер слайду 21

Руханки для фізичної розминки під час дистанційного уроку досить важливий елемент. Фізична розминка знімає негатив і покращує настрій, «провітрює мізки», знімає інтелектуальну втому, повертає ясність і швидкість мислення та допомагає попередити порушення постави. Основні вимоги до вибору вправ фізичних розминок, як форми активного відпочинку:мають відповідати віковим особливостям учнів, бути простими, цікавими та доступними, мати ігровий характер, бути зручними для виконан­ня на обмеженій площі, емоційними й досить інтенсивними.

Номер слайду 22

Фізичні розминки – як чинник здоров’язберігаючої галузі НУШ, впроваджую для формування правильної постави, профілактики стомлюваності. Для проведення руханок потрібно 1,5 – 2 хвилини. Виконувані вправи не повинні викликати стомлення або збудження дітей. Тому намагаюсь їх проводити під час уроку, коли це необхідно для покращення стану дітей і підвищення їхньої уваги.

Номер слайду 23

Відео-руханки допомагають урізноманітнити освітній процес в онлайн-режимі. Адже довге сидіння в нерухомому стані перед екраном монітору, вводить людину в загальмований стан і учні швидко стомлюються, а руханка робить урок динамічнішим. Як зазначають психологи, дітям важко утримувати увагу протягом академічних годин. Тому під час онлайн-уроку бажано змінювати діяльність кожні 5-10 хвилин, чергуючи розумове навантаження з фізичним. відео-руханки для фізичного розвантаження

Номер слайду 24

Мені подобається висловлювання педагога Олега Семеновича Газмана: «З одного боку, гра дарує миттєву радість, служить задоволенню реальних потреб дитини, з іншого – завжди направлена в майбутнє, оскільки в ній або моделюються які-небудь життєві ситуації, або закріплюються властивості, якості, стани, уміння, навички, здібності, необхідні особистості дитини для виконання нею соціальних, професійних, творчих функцій, а також фізичного загартовування організму, що розвивається» .

Номер слайду 25

Учні задоволені, з хорошим настроєм в кінці уроку, навіть, якщо на початку уроку говорили, що сумні, соні, погода впливає і т.д.

Номер слайду 26

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку LEGO11.01.2024 Сьогодні

Номер слайду 27

Рибалко Т. Т.

pptx
Додав(-ла)
Rybalko Tatyana Teodozivna
Додано
12 січня
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку