Розпізнаю прийменники

Про матеріал
Мета: поглибити знання про службові слова, вчити розпізнавати і добирати службові слова, розуміти їх функцію, виконувати завдання за зразком; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розпізнаю прийменники(урок української мови,за підручником: Катерина Пономарьова,Любов Гайова)3-А клас. Вчитель – дефектолог(тифлопедагог) початкових класів. Тетяна ЦЮРМАСТАКОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради”

Номер слайду 2

Девіз уроку: Красиво і правильно пишемо , чітко розмовляємо, мову свою розвиваємо.

Номер слайду 3

Тема уроку: Розпізнаю прийменники. Сьогодні на уроці будемо вчитися розпізнавати прийменники. Побуваємо в Харкові та в завітаємо до харківського Луна – Парку.

Номер слайду 4

Двадцять третє лютого. Класна робота. Тт. Три, Тимофій, Тетянка, телефон, трактор, таксі. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 5

Вправа 1. Прочитай пари речень. Випиши виділені пари слів. Підкресли службові слова. З пагорба - на пагорбі; до річки - через річку. Службові слова в,у,на,до,з,біля,по,через,під,про,від,між,перед називаються прийменниками. ВИСНОВОК

Номер слайду 6

Офтальмологічна пауза(працюємо із попереднім слайдом:1) назвіть, які кольори ви помітили;2) які слова написані – червоним;3) скільки слів написаних-блакитним;4) яке слово написане великими буквами.

Номер слайду 7

Вправа 2. Прочитай сполучення слів. Які службові слова в них пропущено? Встав їх.дружить…. Родзинкоюприйшов…. Ґаджикадізнався…. Читалочкирозповідав …. Щебетунчика Гра з словами Вправа 3. Запиши сполучення слів з попереднього завдання, додавши прийменники. Із двома сполученнями склади і запиши речення. Читалочка дуже довго дружить із Родзинкою. Щебетунчик прийшов до Гаджика на день народження.

Номер слайду 8

Подорож Харковом Вправа 4. Друзі завітали до Харкова. Побували в центральному парку. Там безліч цікавих атракціонів для дітей. Піднялися над містом на оглядовому колесі. З висоти пташиного польоту побачили велике місто. Були в захваті від його краси. Вправа 5. Випиши з тексту про Харків сполучення прийменників з іменниками, з якими вони зв'язані.

Номер слайду 9

Рухлива гра(уявіть, що ви: На американських гірках;На вежі падіння;На цинтрафузі (діти імітують рухи)

Номер слайду 10

Робота з підручником: ст.46, вправа 6. Вправа 7-8 (усно). Кожний з друзів побував на двох атракціонах. Читалочка витратила на них 70 грн. Щебетунчик-90 грн. Родзинка - 80 грн, а Гаджик -100 грн. Поміркуй, хто які атракціони. Міг відвідати.- На яких атракціонах хотілося побувати тобі ?Чому? Дай відповідь 3-4 реченнями.

Номер слайду 11

ЛУНА - ПАРК

Номер слайду 12

Домашня робота разом з родиною: ст. 46, вправа 9. У Харкові є мала копія Ейфелевої вежі. Біля неї відчуваєш атмосферу Франції, Парижа. По гвинтових сходах вежі можна піднятися на оглядовий майданчик і помилуватися містом. Двадцять третє лютого. Домашня робота. Вправа 9. Віртуальна подорож Харковомhttps://www.youtube.com/watch?v=Xp. I0 Rg. S8 Sx8

Номер слайду 13

Рефлексія- Вправа “Назви одним словом”цікавосонячновеселокласнуднозахопливоразом

Номер слайду 14

Дякую за роботу на уроці!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку