Вигаданий образ казкової істоти з мушлею черепахи та ногами й головою корови. Образ Казна-Що-Не-Черепахи традиційний в англійців — їсти «черепаховий суп» (англ. «Mock Turtle Soup»). «Ти вже була в Казна-Що-Не-Черепахи?» — запитала Королева Алісу. «Ні, я навіть не знаю, що воно таке», — відповіла дівчинка. «Це те, з чого роблять черепаховий суп», — пояснила Королева. Хоча ця страва має назву «черепаховий суп», але насправді її готують не з черепахи, а з — телячої голови.» Навчання впродовж життя Спілкування іноземними мовами
Чому Казна-Що-Не-Черепаха весь час плаче?«І вони підійшли до Казна-Що-Не-Черепахи, який глянув на них повними сліз очима…»Ця особливість образу ґрунтується на біологічних особливостях морських черепах, які справді ллють сльози, у такий спосіб видаляючи сіль зі свого організму Навчання впродовж життя
Про що розповів Казна-Що-Не-Черепаха Алісі?Чи був у Казна-Що-Не-Черепахи товариш?Що вам відомо про грифонів? У яких ще творах зустрічається цей фантастичний персонаж? Фантастичні істоти з тулубом лева, крилами та головою орла або лева. Мали гострі пазурі й золоті або мідні крила. Навчання впродовж життя
Які додаткові предмети в морській школі давали найкращу освіту, за словами героя?- Ми здобули блискучу освіту, - провадив Казна-Що-Не-Черепаха, - бо ходили до школи щодня. - Чим тут хвалитися, - сказала Аліса. - я теж ходила до школи щодня.- До якої? З додатковими предметами? - занепокоївся Казна-Що-Не-Черепаха.- Авжеж, - відповіла Аліса, - ми вивчали французьку та музику.- А прання?- Яке ще прання? - обурилася Аліса. Казна-Що-Не-Черепасі явно відлягло від серця.- Виходить, освіта у вас була не найкраща, - сказав він. - А в нас у школі до рахунку завжди приписували: "Доплата: французька, музика і прання"*. Вільне володіння державною мовою
Зв’язок твору з англійською традиційною школою часів Керролла"Доплата: французька, музика і прання"*. Ця фраза нерідко стояла на шкільних рахунках, що їх присилали за часів Керрола батькам учнів. Вона означала, що за уроки французької та музики, як і за прання білизни в школі, потребувалася додаткова плата. Навчання впродовж життя
Як Грифон називає уроки та вчителів? - Я не мав часу, - зізнався Грифон. - Зате я брав мороки у старого краба. То був класичний мучитель…- На жаль, я не ходив до нього на уроки, - зітхнув Казна-Що-Не-Черепаха. - Казали, він дуже добре знався на забиванні баків?- Достеменно так... о, так!.. Його мороки забивали памороки! Незрівнянний мучитель! - і собі зітхнув Грифон.
За яким принципом у морській школі встановлювалася тривалість уроків? І з чим пов'язана в морській школі тривалість занять? – Десять уроків першого дня, дев’ять – другого, і так далі, – пояснив. Казна-Що-Не-Черепаха.– Ну й чудернацький розклад! – вигукнула Аліса.– Того воно й неука, – зауважив Грифон, – що день у день коротшає. Ця думка була настільки нова й несподівана, що Аліса мусила подумати трішечки довше.– Виходить, одинадцятий день був вихідний? – нарешті спитала вона.– Звичайно, – сказав Казна-Що-Не-Черепаха…Абракадабра– будь-яке незрозуміле слово або набір слів, позбавлених значення. Навчання впродовж життя
Рефлексія «Прошу слова…»Чи сподобалася вам морська школа?Чи хотіли б ви навчатися в такій школі? Що у вас викликало сміх? Чому?Як Льюїс Керролл створив нові слова для повісті-казки?Чи вдалося Льюїсу Керроллу виконати «замовлення» Аліси Лідделл – «розказати історію, сповнену нісенітниць»?