Використання тестових завдань на уроках зарубіжної літератури у 5 класі з теми «СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ»

Про матеріал
Матеріал містить тестові завдання різного типу, а саме: • закриті: завдання з множиною варіантів; завдання альтернативних відповідей; завдання на встановлення відповідності ("Літературне лото"); завдання на встановлення правильної послідовності. • відкриті: задання-доповнення («Клоуз-тести»/ «Літературні диктанти»).
Перегляд файлу

 

Використання тестових завдань на уроках зарубіжної літератури

у 5 класі з теми «СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ»

Елеонор Портер. «Полліанна»

 

 

У матеріалі представлено тестові завдання різного типу, а саме:

  • закриті: завдання з множиною варіантів; завдання альтернативних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності.
  • відкриті: задання-доповнення («Клоуз-тести»/ «Літературні диктанти»).

 

Методичний коментар

«Клоуз тести»

 Передбачають запитання за змістом твору, біографією письменника, відповідь на які дається одним або кількома словами. Завдання підбираються таким чином, щоб можна було перевірити глибину і уважність прочитання твору ( увага звертається на дрібні деталі, прізвища, цитати) . Оцінюється відповідь на кожне запитання в 0,5 або 1 бал. Можна використовувати на початку уроку як засіб перевірки підготовки учнями домашнього завдання. Перевірка та оцінювання такого роду опитування не займає багато часу (можливий варіант – взаємоперевірка під час уроку). Одним із видів «клоуз-тестів» є літературні диктанти.

 

 

Літературний диктант

 

1.Повне ім’я та  прізвище письменниці - …( Елеонор-Годжман Портер)

2.Вона народилася… (19 грудня 1868 року)     у місті… (Літтлтон).

3.З дитинства Елеонор захоплювалася….(музикою)

4. Елеонор Ходжман навчалася у… (Бостонській ) консерваторії.

5. Заради своєї сім’ї відмовилася від… (музичної кар’єри).

6. Псевдонім Е.Портер… (Елеонор Стюарт).

7. Творчий доробок письменниці … (14 романів і 4 томи оповідань).

8. Найпопулярніший твір письменнниці - …. («Полліанна»)

9. Роман перевидавався…(47) разів.

10.Популярність твору призвела до створення…. («Клубів Полліанни»)

11. Інша назва роману «Юність Полліанни» - («Полліанна виростає»)

12. Пам’ятник Полліанні знаходиться…. (м. Літлтон, Нью-Гемпшир, США)

 

Тести

 

 

1. У портреті Полліанни автор привертає увагу на:

а) зелені очі;   б) великий ніс;   в) ластовиння.

2. Полліанна була вдягнена в червону картату сукню, тому що:

а) у місії не було одягу чорного кольору;

б) червоний колір більше пасує до її зовнішності;

в) їй подобається червоний колір.

3. Тато Полліанни продав чудову картину, щоб:

а) купити дочці черевики;

б) відвезти дочку на екскурсію;

в) добре нагодувати дочку.

4. Дівчинка отримала красиве ім’я Полліанна, саме так:

а) бабусю героїні;

б) тіток Поллі й Анни – сестер матері;

в) жінок з жіночої допомоги.

5. Колір фіранок в будинку тітоньки Поллі:

а) білого;   б) зеленого;   в) жовтого.

6. Тітонька Поллі не любила їсти:

а) солодкі торти;   б) м’яке тістечко;   в) морозиво.

7. Полліанна назвала у своїй кімнаті на горищі «картиною»:

а) яскравий малюнок на стіні;

б) голі стіни;

в) краєвид із вікна.

8. Тітка Поллі покарала Полліанну за:

а) спізнення до вечері;

б) галасливі ігри;

в) багато запитань, які задавала дівчинка.

9. «Гра в радість» почалася, коли Полліанна отримала в подарунок:

а) настільну гру;   б) милиці;   в) Біблію.

10. Сенс «Гри в радість»:

а) знайти захований батьком предмет;

б) відповісти на всі запитання;

в) знайти привід для радощів.

11. Вкажіть основну рису характеру тітки Поллі:

а) жадібність;

б) строгість;

в) милосердя.

12. Ідея твору Е.Портер «Полліанна» полягає в тому, щоб:

а) втекти від життєвих проблем;

б) заперечити існування страждань і труднощів;

в) сприймати навколишній світ радісно і шукати приводи для щастя.

 

«Літературне лото»

Завдання:

Знайди і встанови відповідності між виразами у стовпчиках. Випиши пари, які утворилися

 

1

47 разів за 7 років

1

перший подарунок Полліанні

2

«Гра в радість»

2

дівоче прізвище Е.Портер

3

Пастор Джон Віттієр

3

перевидано повість «Полліанна»

4

«Картина»

4

опис зовнішності героя

5

Ходж ман

5

псевдонім Е.Портер

6

Милиці

6

батько Полліанни

7

Елеонор Стюарт

7

здатність за будь-яких обставин бути щирою,  вдячною і щасливою

8

Портрет

8

краєвид із вікна

 

«Літературне лото» (композиція твору)

 

 

  • Завдання:

Знайди і встанови відповідності між елементами композиції та елементами сюжету твору. Випиши пари, які утворилися.

1

ЕКСПОЗИЦІЯ

А

Приїзд дівчинки

2

ЗАВ’ЯЗКА

Б

Очікування приїзду Полліанни

3

РОЗВИТОК ДІЇ

В

Звернення тітоньки до лікаря Чилтона

4

КУЛЬМІНАЦІЯ

Г

Полліанна знайомиться з жителями містечка, вчить їх грати в гру

5

РОЗВИТОК ДІЇ

Д

Лист Полліанни про одужання

6

РОЗВ’ЯЗКА

Е

Дівчинка дізнається, що не зможе ходити

 

Літературнрий диктант «Анкета героїні»

  •                  Заповнити Анкету, внести дані про героїню, відомі з тесту твору

 

  1. Ім’я - ….
  2. Прізвище -...
  3. Вік -….
  4. Батьки: мама-  ... , батько-…
  5. Родичі-….
  6. Друзі Полліанни: …..
  7. Захоплення-…

 

 

 

 

«Порушена послідовність»

Завдання: записати цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету. 

 

1

Автокатастрофа

2

Холодна зустріч

3

Дивний незнайомець

4

Міс Сноу

5

Гра Поліанни

6

Зустріч з Джиммі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2023
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку